IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kasihan Makhluk Ini...!!!!

>> Sunday, May 01, 2011


Ish...ish..ish.... kesian... kesian... kesian.... sedih... sedih... sedih....

Kasihan dan sedih kerana ketiga-tiga mereka tergolong dalam golongan makhluk yang JAHIL dalam agama, mengaku sebagai beragama Islam, tetapi selama ini mereka hanyalah hampas sahaja. Hanya bersandarkan kepada pangkat dan gelaran, mereka di sanjung di puja oleh pengikut2 yang sama2 jahil seperti mereka.

Dengan kejahilan Makhluk2 Jahil ini juga, telah membuka lembaran baru kepada pengikut2 mereka yang 110% jahiliyah selama ini bahawa perbuatan mereka dalam bab sumpah menyumpah sebenarnya tidak ada dalam Al-Quran dan tidak mengikut syarak.

Sesunggungnya setiap sesuatu yang berlaku itu ada hikmah disebaliknya, lu mengaibkan makhluk lain itu antara dosa lu sesama makhluk. Tetapi Allah dengan mudahnya telah memalukan dan mengaibkan lu orang atas perbuatan lu orang sendiri.

Kepada yang taksub kepada dakwaan makhluk2 Jahiliyah ini, renung2 kan fikir2 kan... adakah lu orang juga tergolong dalam kumpulan yang sewaktu dengannya, sebagaimana jika mengikut budaya Islam cara umnoPorno 1Malaisia - "Makan Babi HARAM, ambil RASUAH tidak HARAM"

Bodoh dan bangangnya puak2 umPORno yang menyokong perjuangan umno selama ini.... kerana majoriti 90% penyokong umnoPorno adalah jahil dalam beragama, puak2 umnoPorno hanya bertuhankan kebendaan dan Rosmah Mansur (RM).... hahaha...
Nota: Selamat Hari Buruh/Pekerja hari ini.... dan Selamat bercuti serta beristirehat...

10 IkutSukaLu...::

Faizal Ibrahim Sunday, May 01, 2011 8:19:00 AM  

Makan Babi Haram, Ambil Rasuah tidak Haram dan Mengumpat juga tidak Haram jugak Ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Sunday, May 01, 2011 10:10:00 AM  

salam
bab rasuah menteri di jabatan perdana menteri belum ajar kat dia orag

ada otak Sunday, May 01, 2011 11:23:00 AM  

lepas ni semakin bertambah la ahli kelab sesumpah,biasa la kan geng dia semua orang baik2..s
ebenarnye betul cam ckap mantan mufti wilyah,sesumpah yg suka angguk2 tu sesuai untuk pendokong diorang..
masa gua kecil2 dulu,benda nilah yg buat gua training melastik..skang jenuh la klau nak lastik semua..hee3..

MOH KEMBARA Sunday, May 01, 2011 12:09:00 PM  

Salam Yob ISA, selamat bercuti Hari Pekerja dan selamat bercuti memanjaaaaang pada akak! Ini Malaysia Darul Sumpah namanya!

yap poh kai,  Sunday, May 01, 2011 1:06:00 PM  

kasihaaaaannnnnnnnnnnnn 3T.......
trio tongong terlajak,,,,,,,,,

kah kah kah,,,,,,

Anonymous,  Sunday, May 01, 2011 2:39:00 PM  

haha..sambil tgk tv smlm aku dok tersenyum sorang2..bini aku pun naik hairan kenapa..aku rasa geli hati..macamana setan 3 ekor ni yg telah pun automatik menjadi kaum yg di laknati Allah SWT atas sebab mengaibkan saudara seagama sedemikian rupa boleh plk buat sumpah laknat..kah3...org yg dilaknat Allah tiba2 boleh plk buat sumpah laknat..mmg confirmed di laknat Allah dah so tak payah la nak sumpah2 lg..buang masa iman masjid sentul jer dok layan setan 3 ekor ni..kenapa aku panggil setan..sebab manusia yg berakal apalagi beriman tak akan sekali2 sanggup mengaibkan sesama manusia sedemikian rupa atas apa alasan sekali pun..hanya setan aje yg sanggup memperlakukan anak adam sedemikian rupa so mmg layak la mereka itu di gelar setan bertiga..buang karan jer..bangang betul la setan 3 ekor tu..kecik2 tak nak mampus...dah besar mencemarkan agama..mmg dasar setan yg di laknat Allah SWT..nauzubillah

Anonymous,  Sunday, May 01, 2011 7:50:00 PM  

geli aku tengok 3 ekor berok mat yeh ni...hakkkkktuiiii

Anonymous,  Sunday, May 01, 2011 10:58:00 PM  

AKU LAGI GELI TENGOK HANGPA DOK BELA NUAR TU

SAMPAI SEKARANG DIA TAK BERANI SUMPAH DARI KES SAIFUL SAMPAI KES VIDOE

HA NAPA HA......LU FIKIRLA SENDIRI

leekonyou Monday, May 02, 2011 2:40:00 AM  

kesian ANUGERAH tohan yang TAKOT SANGAT-SANGAT NAK sebut nama TOHANNYA....HAIYAA nanti mau mati banyak susah ooooooo LU sebot AMOI AMOI AMOI HOH.....

gedebus gedebas Monday, May 02, 2011 4:41:00 AM  

agak2 kalau anwar bersumpah jgk..korang nak percaya sapa?si penuduh?atau yg dituduh?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP