IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hapuskan Barisan Nasional... Rakyat Selamat...

>> Tuesday, May 31, 2011

Sehari dua nih kecoh giler dengan isu harga minyak, harga gula dan terbaru tariff eletrik..., memekak.. memekik terlolong buat sakit tekak jer...., hinggakan stesyen2 radio pun cuba turut merasionalisasikan kenaikkan harga benda2 tersebut... hahaha...

Tapi dah menjadi tabii sikap dan habitat orang melayu dan rakyat malaysia... kecoh memekak terlolong sekejap jer... lepas tuuu... senyap beb..., pasal tu keraaaaa..jaan gampang nih naik lemak... ketawa terbahak2 dalam opis masing2 melihatkan kebodohan rakyat malaysia... terutamanya pencacai tegar melayu totok yang taksub pada "ketuanan melayu"...  siapa lagi kalau bukan ahli umPORno yang berjuta orang keahlian tuuuu... kategori spesies bodoh teramat bangang... pemimpin makan sedap2.. diorang sendiri makan lauk sardin... pemimpin duduk rumah banglo lima enam bijik... diorang duduk merempat dalam rumah sarang merpati berhimpit ramai2 sampai ke mampus... hahaha...

hurmmm... nak menaip maki hamun kerajaan barisan nasional yang gampang wal haramjadah nih... jari jemari gua dah letih beb..., so apa yang perlu di buat ialah pendamkan saja perasaan marah ini... sehingga tibanya hari Pilihanraya Umum ke 13 nanti....

Zahirkan.... luahkan.... kemarahan lu orang semua dengan sehelai kertas dan sebatang pensil.... niatkan dalam hati...

"Pi mampuslah keraaaaaa...jaan barisan nasional penindas rakyat, merompak wang rakyat demi kepentingan kroni2 mereka dan kekayaan peribadi mereka..."

Buat perubahan beb.... cukup-cukuplah kita semua ditindas, yang penting sekarang ekonomi rumahtangga kita, anak-anak kita, generasi kita dan agama kita... soal bangsa letak nombor dua, apa ada dengan bangsa kita melayu kalau yang menindas kita selama ini adalah melayu2 jahanam dari umPORno itu sendiri..., apakah melayu ini terbahagi kepada beberapa kasta ke... apakah melayu kaum kerabat diorang jer... yang boleh kaya raya.. apa orang melayu lain tak boleh kaya macam diorang ke...??? terutama melayu jenis buruh kasar.. melayu bawahan...

So... sebelum anak2 kita, generasi kita tertindas dengan lebih dahsyat lagi.. baik kita hapuskan melayu2 keparat yang berada dalam saf pimpinan umPORno sejak dulu kini dan mungkin selamanya itu, yang telah menjerih hasil titik peluh kita selama ini..., hapuskan diorang dalam PRU-13 nanti... secara demokrasi...

Lagi pun negara ini bukan hak milik keturunan Mahathir Mohamad, keturunan keluarga Razak, keturunan keluarga Hussein Onn, hentikan legasi keturunan tiga nama nih dari sejarah Malaysia, keluarga diorang dah terlebih kaya sampai tujuh belas keturunan makan tak habis hasil dari menjarah harta negara... so.. dalam PRU-13 nanti bagi peluang kat orang lain pulak...

Lagi satu sebelum gua terlupa... keturunan Rosmah Mansur pun kasi padam sekali... takda pekdah walau sesen pun.... hahahaha....!!!! Yang paling penting sekali... hapuskan barisan nasional dan umPORno... sudah pasti rakyat selamat...

2 IkutSukaLu...::

keladi,  Tuesday, May 31, 2011 9:10:00 PM  

jgn mare lebih2 bro,nanti x sempat PR13 lak,kah kah kah.puak2 tu kan semuanye beruk2, mana binatang tu tau lu kate ape.kahkahkah

Isa Wednesday, June 01, 2011 12:15:00 AM  

keladi;

hati sudah panas beb.... apa pun boleh.. semuanya boleh...

pinjam lu punya time machine bro.. gua nak pergi ubah sejarah laaaa...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP