IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bersyukur Hidup Di Malaysia.

>> Friday, May 06, 2011

Sewaktu gua duduk melepak minum kat sebuah gerai di Masjid Airport Subang lepas Jumaat tadi..., ada sorang pakcik nih dengan kawan2 dia duduk bersembang...(bersebelahan meja), gua hanya memasang telinga sambil menyuap sup burung puyuh jelah... orang tua bersembang tak boleh sampuk beb... biadap namanya...


Pakcik tu sembang dengan kawan2 dia..;

Lu orang sepatutnya bersyukur dok dalam malaysia nih... aman damai, takda huru hara.. makan minum senang dan bla.. bla..bla...., negara2 lain ada yang kena puting beliung, perang sana sini, kena tsunami, gunung berapi meletup, hutan terbakar dan macam2 lagi.

Cuma kelemahan negara kita terlalu kecil jika di bandingkan dengan bencana dan bala yang terkena pada negara lain. Masih ada peluang untuk buat perubahan tanpa merugikan negara.

Apa kelemahan negara kita haji...???" soal kawannya...

Kelemahan negara kita kerana kita mempunyai Pemimpin yang LEMAH akal fikirannya" jawap pakcik tu.
Tiba-tiba bahu gua di tepuk..., gua menoleh.. ehhh.. Bob.. lu pun sesat kat sini jugak... hahaha... datang dengan sapa...??? soal gua..

"Tuuu... Boss gua.... "... Bob menunjukkan ke arah Pakcik tadi...

(Nota: Pak Haji tu... sebenarnya somebody beb... tak perlu gua jelaskan siapakah dia, nanti ada pulak SB yang cari, musnah perniagaan berbillion2 henget, maklumlah puak2 umPORno/barisan nasional nih.. busuk hati busuk perut... siapa yang menentang pasti akan di musnahkan... haramjadah sungguh...!!!!)

5 IkutSukaLu...::

buntat,  Friday, May 06, 2011 11:18:00 PM  

bukan setakat lemah akal je bro, tenaga pn lemah kalu x caya suruh aji dam tu angkat bik mama, hati pn lemah bro x caya, cuba bik mama tengking nak g obersee, kuncup bro cpt2 sapu harta yg bkn mak bpk dia punya bg kat hjh bik mama wat soping,
ajib diri, ye yg, ajib duit, blh yg, ajib..... kuncup bro

sembangpolitik Saturday, May 07, 2011 12:28:00 AM  

Tuan ISA,
Pada hari ini kepimpinan negara agak bercelaru. Ini adalah kerana DS Najib serba salah didalam melantik Menteri Kabinet dan Tim. Menteri yang sesuai.Yang boleh bekerja, tidak pandai berpolitik, dan yang berpolitik tidak pandai bekerja.

Disamping itu bekas P..M.., Malaysia,si mamak tu asyik mengganggu dan tunjuk pandai. Dulu dah berhenti sudahlah. Kalau sudah berjasa, tak payahlah ganggu kepimpinan DS Najib sapertimana dia ganggu Pak Lah.Sekarang nak tunjuk pandai pulak. Memang dia pandai peralatkan Ibrahim yang tak berapa cukup cerdik tu, untuk merosakkan semuas orang. Perangai Si Kitol tak pernak lekang dari keturunan mamak ni.

ALahaI sI LunCAi Saturday, May 07, 2011 6:49:00 AM  

BETUL. YANG SANGAT LEMAH AKAL FIKIRANNYA IALAH PEMIMPIN PAS. HANG BAYANGKAN, LEPAS KALAH, KALAH, LEPAS KALAH, KALAH LAGI.

TAPI PEMIMPIN PAS SENTIASA KATA

" KITA MENANG, RAKYAT TERIMA KITA!"

PEMIMPIN PAS SENANG LENANG. PERGI CERAMAH NAIK KERETA MEWAH, KUTIP DUIT LAGI KEMUDIAN KATA

" KAMI BERJUANG UNTUK BANTU RAKYAT YANG MENDERITA KERANA KEKEJAMAN UMNO!"

PALING UTAMA, PAS SELALU MENYERAHKAN URUSAN KEPADA ALLAH (KONONNYA )DENGAN BERSEMBAHYANG HAJAT TETAPI TIDAK PERNAH MELIHAT PETUNJUK YANG ALLAH BERIKAN.

TERKINI- PERHIMPUNAN KEMARAHAN YANG HANYA DIHADIRI HANYA OLEH 40 ORANG.

TIDAKKAH HANGPA BERUPAYA BERFIKIR?
TERKINI- KONFLIK PEMILIHAN PAS, PENOLAKAN TERHADAP ULAMA, TIDAKKAH IA SATU PETANDA?

ada otak Saturday, May 07, 2011 11:57:00 AM  

bro..
betul cakap pak cik tu,
lemah akal fikiran..tp kuat dan hebat bab nafsu syuurakah dan yg sewaktu denganye..

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 11:33:00 PM  

Gua lagi bersyukur kalau umnopornoapco xmemerintah malaysia!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP