IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tak Boleh Sentuh Beb...!!!!

>> Thursday, April 14, 2011

Ketua Menteri (KM) Taib Mahmud tidak boleh disentuh, jangan sesiapa berani mendesak kami lebih jauh!

Manakala perasaan takut Abu Kassim untuk menyentuh sesuatu yang berkaitan dengan Ketua Menteri itu hanya mengesahkan apa yang diketahui umum – yang SPRM benar-benar tidak berupaya untuk menangani sebarang kes rasuah yang berkaitan dengan orang berpengaruh dari Barisan Nasional, ugutan Mohd Nor yang mengancam dan bodoh terhadap media itulah yang telah menjengkelkan orang awam yang sebelum ini berpuas hati.

Mohd Nor bercakap seolah-olah kita semua jahil mengenai bukti rasuah dan penyalahgunaan kuasa yang menggunung oleh Taib Mahmud yang telah dibongkar dan disebarkan di internet. Bukti-bukti terhadapnya begitu meninggi dan terperinci sehinggakan mereka menjadikannya sebuah buku setebal dua inci yang telah diserahkan secara rasmi kepada SPRM. Dan laporan-laporan yang dikemukakan hampir satu tahun yang lalu hanya didiamkan oleh SPRM. - KeadilanDaily


Terpulang pada persepsi lu orang terhadap peranan SPRM... gua dah naik meloya tahap gaban dengan peranan puak2 puaka haramjadah nih semua... malas nak cakap banyak lagi... pi mampuslah kat diorang satu persatu... hahaha...

Selagi dok bawah keraaa jaan haramjadah barisan nasional... selagi itulah semuanya ikut jadi haramjadah... macam anjing setia pada tuannya dan macam lembu kena cucuk hidung..., hahaha... memang bangsat wa cakap luuuu....

2 IkutSukaLu...::

ANUAR Thursday, April 14, 2011 11:28:00 PM  

Mangkuk hayun ni bercakap seolah-olah rakyat Malaya makan ubi kayu lagi.ini lah salah satu manusia yang kerjanya menjilat taik UMNO.Gajah depan mata tak nampak,kuman seberang lautan nampak.Jangan ingat kamu boleh hidup seribu tahun lg,mati itu pasti.tungguuu...

bunbinban,  Friday, April 15, 2011 12:16:00 AM  

kita pakat2 jumpa malaon kita bagi penyepak nak tak...hahaha... dgn ikan bilis ko berani, ngan jerung tu ko takut...pondan apa ke ko ni sprm?. rezeki ko gaji ko umno bg ke? hahaha kalau dah bacul ttp bacul

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP