IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

SPRM: Malaikat Maut...???

>> Thursday, April 07, 2011



Sori Bos..... gua mintak maaf banyak2... Bos.... !!!!

Apasal tak boleh... lu kena pergi jugak... ini arahan..!!!! kata bos pak tiri sebelah rosmah mansur...

Bos... gua merayu Bos... kalau lu suruh gua pergi mahkamah tinggi ke..., Pusrawi ke... Bukit Aman ke... merangkak pun gua sanggup pergi Bos.... please..please...

Habis tu kenapa lu tak nak pergi....???? jerkah Bos... yang berangin satu badan muka dah naik karat biru menahan marah...

Bos hilang akal ke apa...???? Bos suruh gua pergi mengadap SPRM buat apa.... lebih baik Bos bagi gua telan racun tikus jer.... tak pun hantar gua pergi Pulapol... dah tentu2 mati atas katil Bos... daripada mati di SPRM... hancur badan berkecai tulang Bosssssss....., Tak sanggup gua nak mengadap SPRM Bossss... macam mengadap Malaikat Mautttttt.... hua...hua...huaaaaa.....!!!!

Pesanan penaja: Jika anda di arahkan ke Pejabat SPRM... pastikan anda telah membuat Surat Wasiat, kemungkinan pemergian anda adalah "Pergi Tak Kembali"

Gila sioooot... asal sangkut dengan SPRM... mesti jatuh bangunan punyeeaaaarrr... apa hal beb...??? Takda cara lain ker.....??? kah...kah...kah....

11 IkutSukaLu...::

baginda® Thursday, April 07, 2011 12:50:00 AM  

xpasal2 jadik arwanh mangsa tu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Thursday, April 07, 2011 1:05:00 AM  

wakakakakakakakakakah. apa nak buat kali ni... ada sapa nak bela dia macam teoh ... wakkakkakkakakkakakakkkakkakkaka

mahaza Thursday, April 07, 2011 1:16:00 AM  

adakah pihak ketiga terlibat? dan SPRM pula dikambing hitamkan? Baca ntah komen kat mana tah ada jiran kepada allahyarham cerita allahyarham plan nak pi haji tahun ini.... dan tetiba polis cakap siasatan mati mengejut plak... isk isk isk.... sukar nak terima kalau kata allahyarham ni bunuh diri.... kes teoh pun takleh terima inikan pulak pakcik yang dah nak pencen sesangat.... memang tak masuk akal beb.

jai,  Thursday, April 07, 2011 1:54:00 AM  

Lepas ni setiap siasatan hendaklah dibuat di tempat terbuka seperti di restoran mamak bagi mengelakkan sebarang kejadian bunuh diri, langgar lari atau mati mengejut.

Sila bawa papan tanda yang bertulis: "JANGAN BISING!!! SIASATAN SEDANG DIJALANKAN".

Tapi jangan ajak bro ISA pergi kedai mamak sebab dia tak suka.

Kah kah kah...

fiQ,  Thursday, April 07, 2011 3:23:00 AM  

kesian gile...........tp knp??!!!
anyway,
saya bangga jd rakyat Malaysia. Institusi2 keraaajaan di malaysia amat meyakinkan dan saya menaroh sepenoh kepercayaan kepada mereka untuk menyelesaikan kes2 seperti ini. kenyataan media mereka juga tidak wajar diragui kerana ianya pasti lahir dari hati yang luhur lagi suci. setiap perkara yg mereka lakukan pastinya demi kepentingan rakyat selaras dengan slogan 1 malaysia. rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan.

TOTALLY FAKOF!!! WE'RE ON OUR OWN NOW!
COME ON MALAYSIAN! PUT AN END TO THIS!

Anonymous,  Thursday, April 07, 2011 8:32:00 AM  

Untuk pengetahuan semua rakyat malaysia Pegawai Kastam ni merupakan seorang yang warak,masih mengumpul duit untuk menunaikan haji, persoalan saya kenapa pihak polis bersungguh-sungguh mencadangkan kepada isteri arwah supaya tidak dibuat post moterm.Percayalah kejadian sebegini akan membuatkan lebih ramai membenci barisan najis...

Anonymous,  Thursday, April 07, 2011 8:55:00 AM  

Gua ingat beb kastam tu masa pegi sprm ada org ikut.maybe dia ke kastam utk info sprm psl kepala rasuah a.k.a vip.maybe dibunuh utk tutup mulut.

cuba pikir kalo kastam tu nak bunuh diri,takde sapa gila nak gi jauh2 bunuh diri,baik telan racun kat rumah2.kalo ekor rasuah @ kuli vip maybe takkan sanggup bunuh org..ni mesti kerjas vip.

& takkan la kat sprm tu takde cctv..betul x?

tukang kata,  Thursday, April 07, 2011 10:08:00 AM  

bila SPRM datang memanggil jasat terbujur dibawah bangunan.... seluruh tubuh akan kepatahan tekujur badan di kaki lima... polis pun kata jangan spekulasi ini mungkin kes bunuh diri..


(ikut rntak lagu izrail)

penarik rantai,  Thursday, April 07, 2011 10:11:00 AM  

Al-Fatihah untuk arwah...

otaklunyai Thursday, April 07, 2011 11:20:00 AM  

Mana2 warga m'sia yg nak bunuh diri tak yah terjun bangunan, tak yah tido kat rel ketapi, tak yah telan racun... gi sprm pasti akan mati... mereka menyediakan perkhidmatan utk mati... malaysia boleh (bodoh)

mael,  Thursday, April 07, 2011 4:05:00 PM  

ini adalah petunjuk dari Allah SWT.. Allah xjadikan sesutu kjadian tanpa hikmah.. sama2 lah kita fikir2kan.. jgan smpai bala Allah yg lebih dasyat datang baru kita nak menyesal..

jika pemerintah bersih rakyat bersih.. jika pemerintah haprak rakyat haprak..
insyaallah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP