IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

SPR Anjing umnoApco....!!!!

>> Friday, April 01, 2011

Miri, 30 Mac (Bernama) -- SURUHANJAYA Pilihan Raya (SPR) telah melaksanakan pemeriksaan dan pengesahan dengan teliti untuk memastikan Daftar Pemilih Negeri Sarawak adalah yang terkini, selain bertujuan memastikan tiada pengundi hantu dalam pilihan raya negeri ke-10 itu.

"Kita tidak perlu bimbang kerana setiap orang yang nak masuk mengundi mesti menunjukkan MyKad. MyKad itu mesti kita tahu yang tulen, jadi nama pengundi hanya satu saja dalam senarai, tiada sesiapa pun yang mempunyai dua nama yang berdaftar di dua tempat," katanya.


Hellooooo...... bak kata TukarTiup, kalau baca akhbar pencacai kena baca secara terbalik.., kalau akhbar pencacai kata "Tiada pengundi hantu"... maknanya bersiap sedialah untuk berperang dengan "Pengundi Hantu"... kah..kah..kah...

Apatah lagi dengan projek bn bersubahat buat MyKad untuk pendatang asing.... jika perkara ini berleluasa di Sabah, apa mungkin ianya mustahil berlaku di Sarawak..??? Dan di Semenanjung pun tidak terkecuali.. kerana bn akan buat apa saja demi mengekalkan kuasa...

Berbalik kepada jaminan SPR bahawa tiada pengundi hantu dalam pilihanraya Sarawak, ianya seolah-olah mengiyakan bahawa dalam setiap pilihanraya sebelum2 ini memang sah ada pengundi hantu, dan jaminan SPR ini adalah satu lawak bodoh kerana sejak zaman Rashit lagi hinggalah kini si Ajis pulak jadi Pengerusi SPR.. semua orang dah tau macamana tahap pencacai penjilat tegar mangkok ayun 2 ekoq ni jadi anjing peliharaan umnoapco/bn...

SPR bukanlah sebuah badan bebas seperti yang termaktub dalam Perlembagaan... SPR adalah Suruhanjaya Penipu Rakyat....!!!!

Kalau berani, jujur dan telus... luluskanlah pengunaan "dakwat hitam" dalam setiap pilihanraya..., hapuskan undi Pos...!!!!

Amacam... ada berani kaaaa....???

6 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Friday, April 01, 2011 10:29:00 AM  
This comment has been removed by the author.
Pak Oncu Friday, April 01, 2011 10:29:00 AM  
This comment has been removed by the author.
Pak Oncu Friday, April 01, 2011 10:29:00 AM  

Ramai staf dari MIDA telah di hantar ke KUCHING,,untuk membantu kemenangan BN,matlamat meghalal kan cara,,, baru sahaja check in hotel,,, habour view

budak,  Friday, April 01, 2011 1:11:00 PM  

bro,kalu guna dakwat hitam mcm mana?

5sal,  Friday, April 01, 2011 3:52:00 PM  

As Salam bro!bole caya ka ngan suaka polong raya ni memang tak dak hantu lagi,dah jadi polong tu ialah mykad.tu yang spr berani cakap lagu tu.Tak dak guna akai bila cakap cam budak tadika kemas ja.Tak bersih,tak cekap dan tak beramanah.Wassalam!

PETAI Saturday, April 02, 2011 10:53:00 PM  

BRO ISA parti songkok tinggi ni..
mana ada telor..kalau tak,
lama dah pembangkak dah masuk tv..sebab tak telor la....meraka tak kasi masuk tv...dasar penakut.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP