IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rakyat Kena Tipu... Kah... Kah... Kah...!!!!

>> Saturday, April 02, 2011

Hari ni gua malas nak menulis..., kopi O kaw-kaw jelah... hahaha...


"Harga Petrol naik lagi la semalam... dah tentu harga barang akan naik lagi.. gaji tak naik pun.." keluh Pak Mat Tempe pada Pak Man Karat.

Jawab Pak Man Karat "eh ya ka.. bila naik? Berapa naik? Bukankah Rosmah Najib kata petrol tak kan naik.."

"Tu lah hang.. takkan aku nak mohong pula.. tu lah masalahnya.. hang percaya sangat dekat rosmah najib.. dah kena tipu banyak kali pun hang buat bodoh saja.. semua orang dok cerita pasai video lucah saja.. sampai minyak naik pun rakyat tak sedaq dan tak marah sebab semua tengah syok cerita pasai video lucah saja.." kenen Pak Mat Tempe

"Aku tengok semalam TV3 tajuk utama pasai polis kata video lucah tu tulen... tak cerita pun pasai harga petrol naik" kata Pak Mat Karat

"Padan muka hang.. sampai bodoh tera tu..ni polis apco pun satu hal.. polis apco pun nak jadi macam orang politik juga ka.. umum video lucah tu tulen tapi bila wartawan tanya pelakon tu tulen ke tak.. dia tak mau habaq pula.. cakap teruih terangkan senang.. kalau betoi Anwar cakap ja lah tapi aku tengok macam polis apco tu saja tak mau habaq sebab dia tahu rakyat akan terus bercakap dan tertanya-tanya pasai Anwar ke tak dalam video tu dan dah tentu rakyat lupa harga petrol dah naik semalam.. bijak.. bijak.." keluh Pak Mat Tempe.

"Eh Mat.. betoi ka video blue Anwar depa dok juai.. kalau hang ada hang juai la dekat aku.. aku pun nak tengok juga.. depa kata barang baik punya.. hehehe.. la ni boleh tengok gambaq blue ramai-ramai.. boleh tengok gambaq blue secara berjamaah.. menteri undang-undang kata ok.. tak salah.." bisik Pak Man Karat.

"Betoila aku dah kata.. aku dah agak dah.... memang hang dan rakyat tak peduli dah.. barang naik ka.. minyak naik ka.. yang hang tau.. nak tengok gambaq blue saja.. pandai rosmah najib umum petrol naik semalam sebab dia tau rakyat 1 Malaysia ni bukan susah sangat.. dulu betoi depa merungut petrol naik, barang naik, rasuah banyak.. tapi la ni rakyat tak peduli dah.. semua masalah selesai dengan gambaq blue.. memang mudah rosmah najib perbodoh rakyat macam hang ni Pak Man oooi.. sebab tu nama hang pun orang kampong gelar Pak Man Karat...sebab hang memang karat..." kenen Pak Mat Tempe.

Sharpshooter.

p/s: Awal March 2011, harga ayam dari RM7.00 sekilo naik RM8.20 sekilo, selang 2 minggu turun kepada RM8.00 sekilo dan kekal hingga hari ini. (ini di Pasar Seksyen 6 dan Seksyen 16 Shah Alam, tempat lain gua tak tau...)

Bertuah rakyat Malaysia berPerdana Menterikan Rosmah Mansor.... hahahaha.....

6 IkutSukaLu...::

Mohamadazhan hjDesa Saturday, April 02, 2011 12:49:00 PM  

salam

ala bro, biaq pi la depa nak naik pun...kita orang Melayu bertolak ansur..haha.terus sokongan anda dulu kini selamanya...kapanku bersama berndera keris berpasak.haha

ashahalee Saturday, April 02, 2011 1:34:00 PM  

kpd finas boleh buat tayanggan perdana kat mana2 pawagam untuk dana prk 13 nanti misti untung juta juta.









\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

MOH KEMBARA Saturday, April 02, 2011 2:39:00 PM  

Salam Yob, filem blue tapi kaler itam putih, mana kelassss!

mahaza Saturday, April 02, 2011 3:43:00 PM  

weh, aku beli ayam RM7.80 la kat Seksyen 6. Hang kena kencin ka?

leekonyou Saturday, April 02, 2011 9:20:00 PM  

16Sept 2008 tawan putrajaya rakyat pong kena tipo hahahah tahong ni 16 sept tak tipo punya kat anu anu tulah

syeikh fadan fasir,  Sunday, April 03, 2011 5:48:00 AM  

myk naik harga lg..naik hrga lg..anta semua mau usah takut..anta pegi jual la anta punya kereta,dapat fulus anta beli unta sama ana..kita shama2 naik unta tak pyh tuang myk..ssh!!..ana ada jual itu unta..besar butul2 unnta pun ada,bannyak gemuk lagii tp kena jamu nasi kandar sama malta..ni lg 3ekuur unnta mahu lelong,tp bahaya ckit,suka shangat2 mgawan ngn kibas sunti..lg shantik punya unnta pun ada..tp betina.ana syayang tak mau jual lah..boleh myanyi,bgaya sakan..tp byk fulus ana hbs gara2 unnta betina ni..tp kalau anta2 ada unnta jantan mau mgawan ana boleh kasi pinjam unnta betina ni..lgipun unnta betina stok buat mngawan je..mngawan saja lah...beranak ana x janji tau..sbb unnta betina ni dh menopous..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP