IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pegang Jawatan Sampai Mampus Laaaaa...!!!!

>> Monday, April 18, 2011


Taib Mahmud membayangkan beliau akan berundur dalam masa beberapa tahun lagi, selepas menang PRN Sarawak dengan tak menyempat dan gelojohnya si tua kutuk tu terus angkat sumpah sebagai KM Sarawak sekali lagi.

Dalam berkempen tempohari Najib juga mengumumkan, Taib akan melepaskan jawatan Ketua Menteri selepas pilihan raya ini. 

Kontradiksi kenyataan dari kedua-dua badigol soot tersebut jelas menyerlahkan pergeseran dan percanggahan antara mereka.

Yang pasti Taib Mahmud bodohkan Najib dan Najib cuba memperbodohkan Rakyat... kah...kah...kah...!!!! Si tua kutuk tu nak pegang jawatan KM sampai mampus dan Najib takdak teloq nak ambil tindakan... kah..kah..kah....

cer.. citer.. cer..citer... ke Najib dah kena bomoh dengan Stella.... hahaha... umnGok..umnGok... ternyata Bongokkkkkk sepanjang zaman....

6 IkutSukaLu...::

ada otak,  Monday, April 18, 2011 9:21:00 PM  

haa2..rambut sama2 putih,teloq lain2..
rambut sama2 putih,sorang ada laki,sorang ada bini..kah2

Anonymous,  Monday, April 18, 2011 9:48:00 PM  

Ikut sukaaaa diaaaaa laaaa....

Haahahahah

bomosiam Monday, April 18, 2011 9:52:00 PM  

Dengor cite, org tua tu nak cau pd pertengahan penggal ( 2-3 thn ). Najib atau mana2 PM sekalipun takkan berani angkat muka, pasal dailog ni:

" Parti aku paling kuat didunia ! Apa lu org mau !!"

PBB/BN menang 100% yeop !!!

Gerakan Anti Najib/Rosmah Monday, April 18, 2011 10:03:00 PM  

Gua belum habis nak bantai khazanah Sarawak pasal gua nak sampai 20 keturunan gua makan tak habis ma. Lu bising-bising apasal bhai... Lagi gua punya bini cute punya keluarga pun mahu tumpang bantai.... so, gua akan jadi KM sampai mati ler dan Najib sudah kena kencing sama gua.

HAHAHA,  Monday, April 18, 2011 11:47:00 PM  

PEGANG JAWATAN SAMPAI MAMPOS LA - AJIS

JALAN PUN NAK REBAH TAK SEDAR DIRI,

BLOGGER PAS TAK MAU KUTUK KA

mahaza Tuesday, April 19, 2011 12:30:00 AM  

rakyat kena bomoh ada lah kot?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP