IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenapa Selepas Dan Bukannya Sebelum... Cisss..!!!!

>> Monday, April 11, 2011

SIBU, 11 April — Salah sebuah helikopter yang menghantar rombongan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin terhempas di Dataran Sibu berhampiran Wisma Sanyan di sini kira-kira 2 petang tadi.

Tiada penumpang dalam helikopter ketika kejadian. Helikopter milik Sabah Air itu dipercayai terhempas akibat angin kencang. Menurut Ketua Polis Sibu Shafie Ismail, juruterbang cedera parah dan dihantar ke Hospital Sibu untuk rawatan.

Helikopter itu, salah satu daripada tiga helikopter yang digunakan untuk membawa rombongan timbalan perdana menteri, ketika kejadian sedang berlepas untuk menuju lapangan terbang Sibu.

Laporan media juga menyebut helikopter itu terhempas beberapa minit selepas Muhyiddin tiba di lokasi yang sama untuk menghadiri satu majlis di hotel berhampiran. - MI


Nota: Ramai yang mengatakan gua blogger jahat... so dengan kejahatan yang ada pada gua... gua persoalkan kenapa lah... helikopter tu bangang sangat... kenapa terhempas selepas menurunkan penumpangnya... bukankah lebih elok ianya terhempas sebelum menurunkan penumpang... kah...kah....kah.... 

Memandangkan gua dah terlalu jahat... sekarang nih.. gua nak buat baik pulak... "Alhamdulillah syukur.. TPM kesayangan lu orang semua selamat mendarat...." muakakakaaaaaa.....

Tapi dengan satu syarat... barisan nasional mesti kasi tapau dalam pilihanraya sarawak nih... lepas tu barulah diorang tau nasib diorang di semenanjung pulak.... mampus barisan nasional... rakyat sejahtera.... Aminnnnnn... Ya Rabbal Alaminnnnnn.......

25 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, April 11, 2011 9:37:00 PM  

Allah telah beri AMARAN suruh balik ke pangkal jalan... kalau tak sedar lagi tak tau la

aRe-PeaK Monday, April 11, 2011 9:43:00 PM  

itu tandanya ALLAH S.W.T suh puak2 umno nie bertaubat..

RENUNGAN,  Monday, April 11, 2011 9:59:00 PM  

INILAH TANDA TANDANYA ALLAH DAH GELAPKAN HATI HAMBANYA BILA KITA MENDOAKAN MALAPETAKA KEPADA SESAMA ISLAM

DAN YANG PENTING SEKALI INILAH HIJAB YANG ALLAH NAK TUNJUKKAN BAHAWA PARTI YANG MENGAKU MEMPERJUANGKAN ISLAM ITU SEBENARNYA SESAT SEMATA MATA

Isa Monday, April 11, 2011 10:04:00 PM  

aRe-Peak;

Yaaa... betulllll... hahaha...

Isa Monday, April 11, 2011 10:06:00 PM  

Renungan;

Kalau mengaku Islam, Islam tak ajar pemimpinnya menganiaya dan menindas rakyat.

Islamkah mereka...???? kah..kah...kah... so Renung-Renungkan yeaaaa....

ada otak,  Monday, April 11, 2011 10:24:00 PM  

bro,pencacai ni memang terlampau merenung,tu yg sampai tersesat..
berjuta2 kejahatan bee end langsung dia x nampak..dia ni cam ularmamak tangan setan..tau plak hijab,nasib baik x sebut kashaf..

tinta da'ie Monday, April 11, 2011 10:26:00 PM  

kita baru setakat doa jer..

tp mmg dh sah umno/porno/apco ni menzalimi rakyat..

buat renungan..

jangan kata kami bukan islam kalau kami doakan keburukan kepada pemimpin yg zalim.. sedangkan nabi sendiri berdoa supaya hancurkan tentera quraisy dlm perang badar..buakn sbb mereka kafir..tp sbb mereka lawan islam..demikian jugak umno kalau setakat memerintah sampai hari ini islam makin terkebelakang, buat zalim lagi.. apa salahnya kami rakyat jelata mendoakan agar umno hncur beserta dgn saki baki pemimpinnya kerana pemimpin inilah yg telah merosakkan islam..

Namaku Muhyiding Hantu Jembalang APCO Monday, April 11, 2011 10:33:00 PM  

perghhh.naseb baik tak mampus si Muhyiding Hantu Jembalang APCO UMNOPORNO tu

gua rasa lah..ini salah 1 amaran utk bini rosmoh dari Taik Mamut

Taik Mamut cakap:jib ngko jangan nak memandai suruh aku tuurun takthta CM nih..kang ko luruh atas langit masa ngko nak balik putrajaya..jangan coba-coba jib...aku baru berbini muda jib..ko lain la..nko pakai motorbot enjind secondhand yang dah lebih 50 orang lelaki hentam pakai..muakaakakaka

Anonymous,  Monday, April 11, 2011 10:37:00 PM  

salam bai
gua nak lu tolong kasik pencerahan sikit.

lu tolong tengok ini video pasal kezaliman taik mamut dan barisan nasional lakhnatullah ke atas kaum pribumi penan

http://www.youtube.com/watch?v=T8H2e78xilI&feature=player_embedded

video oleh mendiang bruno manser

pakwe Monday, April 11, 2011 10:44:00 PM  

mau kenduri beras kuning si muhyidin lopeh ni..harharhar

Isa Monday, April 11, 2011 10:54:00 PM  

ada otak;

mamat tu kalau kashaf.. entah apa pulak dia punya komen kan... hahaha...

Isa Monday, April 11, 2011 10:55:00 PM  

tinta da'ie;

jenis belajar tak habis bro... nak buat camna... lantak pi kat dia lahhh... hahaha...

Isa Monday, April 11, 2011 10:56:00 PM  

Namaku muhyiding;

Komen lu... ganas sangat tuuuu... hahaha... pitnah... pitnah...pitnah... muakakaaaa

Isa Monday, April 11, 2011 10:57:00 PM  

pakwe;

anak dia lu tak mau tackle ke...??? Boleh kenduri pulut kuning kan... hahahah

mahaza Monday, April 11, 2011 11:09:00 PM  

Al Fatihah dihadiahkan kepada juriterbang helikpter tersebut yang telah meninggal dunia jam 8 malam tadi.

Isa Monday, April 11, 2011 11:11:00 PM  

mahaza;

ajal dah sampai... redha jelah, al-fatihah dan takziah buat keluarganya...

Waris,  Monday, April 11, 2011 11:34:00 PM  

Bro, ni pengomen jahat pulak nak komen...

Aku doakan TPM cedera parah supaya dia boleh kenal mana baik mana jahat. Kalau ajal dia sampai awal maka hasrat jadi PM tak kesampaian dan najib akan selamat utk terus berkuasa tanpa pesaing. Kalau TPM mati pun semak jugak sebab memenuhkan makam pahlawan kat masjid negara je.

Seeloknya dia org ni jadi mcm ariel sharon koma tak mati2...

Isa Monday, April 11, 2011 11:38:00 PM  

Waris;

Lu punya komen gua tak bleh blah... hahaha....

Ayat last sekali tu... seeloknya yang berasal dari kubang pasu tuuuu... hahaha... betul tak bro..

jai,  Tuesday, April 12, 2011 12:05:00 AM  

Woi!!! Apa ni???

Lu orang suka ke kalau ada PRK kat Pagoh???

Nanti lagi banyak duit rakyat habis laaa...

Kah kah kah...

Apa pun aku ucapkan TAKZIAH kepada keluarga juruterbang nahas helikopter terbabit.

Semoga roh Kapten Sahimi Razali di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman.

Amin...

Anonymous,  Tuesday, April 12, 2011 12:57:00 AM  

AKU INGAT PUAK PAKATAN HARAM SESAT NI NAK MAKI JURUTERBANG HELIKOPTER YANG MENINGGAL TU

KAN DIA BAWA PUAK UMNO, NAPA TAK MAKI

PARTI SESAT SELALU MENGAJAR ORANG SUPAYA SESAT - INILAH JADINYA

ALFATIHAH

Isa Tuesday, April 12, 2011 1:08:00 AM  

1) Gua sebenarnya bolayan dengan komen dari tanpa nama.

2) Tanpa Nama 12 April 12.57am; Mentaliti jenis sempit. Buat pengetahuan lu...

3) Apa dosa Arwah Pilot Helikopter tu kepada rakyat dan gang PR.

4) Daripada komen lu, boleh di baca sebagai.., lu yang sebenarnya sudah jauh tersesat dengan umno Porno

5) lain kali nak komen ikut tajuk dan komen dengan akal bukannya kepala lutut.

6) Maki hamun kami hanyalah kepada pemerintah zalim seperti umPORno/barisan nasional.

7) MakBapak lu dulu tak bagi nama samaran ke... untuk lu komen dalam blog orang...???

8) Selalunya Orang yang komen tak bernama, adalah orang yang pengecut dan spesies anak takda mak bapak i.e anak haram...

Ada faham kaaaa...!!!!!

Waris,  Tuesday, April 12, 2011 9:25:00 AM  

Bro, aku kesian kat juruterbang yg meninggal tu tak pasal2 jadi mangsa bawak puak2 HARAMJADAH perasuah ke sana ke mari menyalahgunakan duit rakyat. Ntah berapa juta cash money dia org bawak menggunakan heli tu. Anak haram tak bernama kat atas tu apa dia tau? Dia sokong buta je... Akai tak dak..

penarik rantai,  Tuesday, April 12, 2011 2:05:00 PM  

org umno kalo komenkan mmg bodo2 je bunyinye...sebab dia dah diperbodohkan dari dulu,kini dan selamenye... hahahahaha umporno bodoh......

tukang kata,  Tuesday, April 12, 2011 3:10:00 PM  

tu yang kata ajaran umporno.... maki maki dan maki lepas tu alfatihah apa hal mamat tu tak mengaji fekah ke tak pun lari kelas agama la tu yang jadi tak ketahuan maraban tak tentu hala nanti mati tak dan mengucap kot....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP