IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gilababi Punya Rembat....!!!!

>> Wednesday, April 13, 2011

KUCHING: A pro-Pakatan Rakyat blogger has accused Sarawak Chief Minister Abdul Taib Mahmud and his family of owning 357,980 hectares of land in Sarawak or nearly 3.5% of the total land in the state. - malaysiakini
Perghhh... gilababi punya rembat nih..., kayo... kayo... kayo... hasil dari merembat tanah negeri sarawak selama 30 tahun pegang jawatan Ketua Menteri.

Habis semua nama kena petik untuk jadi proksi adengan rembat merembat tanah nih..., adik abang, ipar duai, sepupu sepapat, kawan jauh kawan dekat cukong dan taikoon... memang gila bangat orang tua kutuk nih... patut la najib kata dia ni liabiliti dalam pilihanraya negeri sarawak kali nih... kah...kah...kah....
The blog claimed that Abu Bekir owned 70,000ha in Sri Aman, 4,400ha in Lawas, 20,000ha in Limbang, 500ha in Miri, 5,000ha in Sungai Teru and Batang Baram, 26,100ha in Sungai Karap, 4,000ha in Tinjar, 4,500ha in Sungai Tutoh, 4,000ha in Mukah and 9,000ha in Sungai Machan Tengah.

The blog also accused Taib’s family – Hamid Sepawi (cousin), Hasmi Hasnan, Teresa Toyad (relations), Raziah Mahmud (sister), Ibarhim Mahmud (brother), Elia Geneid (nephew), Robert Geneid (brother-in-law), Arip Mahmud (brother), Yahya Ibrahim (nephew), Mahmud Ibrahim (nephew), Azerina Mohd Arip (sister-in-law) and Fatimah Abdul Rahman (cousin) – of holding the massive landbank on behalf of Taib, also known as the White Rajah of Sarawak due to his white hair.

The blog also named several people which it claimed to be Taib’s close associates or cronies who owned land on behalf of him. They were, alleges the blog, Naroden Majais (a BN politician), Mohamid Morshidi Abdul Ghani (Sarawak BN secretary), Ahmad Su’ut (a traditional healer), Abdul Hamid Sepawi (a proxy) and Lau Hie Ping, Wong Kuo Hea, Lim Choo Tad, Siew Meng Kun, Chai Min Kian – all from the Sarawak United People’s Party (SUPP), a BN Sarawak coalition member.
hahahaha..... come on laaaa... rakyat sarawak... heret penyangak nih ke muka pengadilan... bekukan semua aset dia... tumbangkan barisan nasional di sarawak, selamatkan malaisia dari penyangak2 nih... nanti kita siasat hasil mahsul penyangak2 di Semenanjung pulak... hahaha...



eerrrr... taik mehmud ada anak pompuan tak... gua ingat kalau dia menang lagi dalam PRN nih... gua nak himpit anak pompuan dia... buat bini muda... boleh tumpang rembat tanah negeri sarawak.... hahahaha.... Stella pulak gua jadikan dia tukang sapu pencacai angkat najis...

Jangan marahhhhh... aaarrr... nanti gua jual rosmah badak kat sempadan kalimantan.... muakakakaaaaa....

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, April 13, 2011 12:01:00 PM  

disember lepas baru beli tanah kecik je keluasannya

Anonymous,  Wednesday, April 13, 2011 12:16:00 PM  

Tanah sekangkang peha...ekekekek

Itu jer rete yang ade,  Wednesday, April 13, 2011 3:26:00 PM  

Setakat tanah tiga penjuru korang jangan cite la kat sini...tau la ni musim ujan dok banjir 4 kaki.

tukang kata,  Wednesday, April 13, 2011 3:35:00 PM  

ha ha ha betui betui kayo taik mamut tu rete tinggi bejela macam gunung mamut di sarawak..patut la ari tu aku ada pi sarawak alahai tengok orang melayu disana melukut di tepi gantang le majoritinya

Yang kaya setahu aku la taik mamut dan beradik beradiknya, konco konco penjilat dan hafiz AF sorang lagi kot... kalau orang sarawak tak sador lagi jawabnya rajah brooke dulu tak selesai lagi la cuma beruk ni orang islam katanya

sim_2096 Wednesday, April 13, 2011 4:54:00 PM  

kalo betul la die rembat tanah tu...dah macam yahudi rembat tanah..malahan lebih lg...
yahudi rembat tanah palestin bg kat rakyat die...taib rembat tanah rakyat bg kt famili & kroni die

opisboi Wednesday, April 13, 2011 9:36:00 PM  

bukan gila babi bro! BABI pon sampai jadi gila dek tanah adat babi pon abis di remabat dek TAIK mahmud.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP