IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dalam Parlimen Boleh Menipu Ke...???

>> Saturday, April 09, 2011

Laporan terbaru Rue89 bahawa bukan Armaris yang membuat bayaran kepada Perimekar itu bertentangan dengan kenyataan kerajaan yang dibuat di Dewan Rakyat pada tahun 2006 lalu.

Dalam Dewan Rakyat , Timbalan Menteri Pertahanan, Datuk Zainal Abidin Zin berkata, komisyen itu tidak dibayar oleh kerajaan tetapi sebaliknya dibayar oleh sebuah syarikat Perancis.

Ia dibayar secara sukarela untuk kerja-kerja koordinasi dan perkhidmatan sokongan, kata Zainal dalam Dewan Rakyat.

"Kami (kerajaan) tidak membayar komisyen kepada mana-mana pihak sebagaimana yang didakwa Lim (Kit Siang), tetapi dibayar secara sukarela oleh Perancis,"
kata Zainal Abidin sebagaimana dilaporkan media pada 7 Disember 2006. - harakahdaily

Perghhh... hebat memang hebat Kerajaan Malaysia nih... Menteri Kabinet Dapur pun hebat hebat belaka..., lu orang ambil contoh Menteri Pak Guard Parlimen sudah laaaa.... cakap macam sial dok perbodohkan rakyat ikut suka mak bapak dia jer... kononnya kematian Pegawai Kastam bukan isu besar...


Boleh laaaa.. dia cakap macam tu sebab bukan kena pada anak beranak dia..., gua mintak2 jugak anak jantan dia yang kuat berpoya-poya dengan betina dan tonggang arak tu.... mampus jatuh bangunan SPRM atau Disko... gua nak tengok apakah ianya akan menjadi isu atau tidak...????

Ni lagi sekoq Timbalan Menteri bangang yang menjawap soalan dalam Parlimen, yang mana satu kita mau percaya... cakap orang Peranchis kaaa..??? atau cakap Menteri Malaysia...???

Gua cadangkan supaya di tubuhkan Suruhanjaya Di Raja untuk siasat kes Pembayaran Komisyen dan Pembunuhan Altantuya juga.... muakakaka..... ada berani kaaaa...???

Paling gua benci... apabila Menteri yang di amanahkan mewakili Kerajaan MENIPU RAKYAT MALAYSIA...!!!! Lagi mau undi barisan nasional/umPorno kaaaa... memang sah bangang...!!!!

Helloooo... kawan aaarrr... lu tolong kasi tau sama kita semua... siapa itu olang yang kasi bom sama lu.... wake-up.... wake-up...., lu tak mau bangun pigi cikik sampai mampus itu olang yang bunuh sama lu...???? Kita olang semua sulah buta buta kena tipu wooooo....!!!! Manyiak cilaka wooo... ini kelaaaajaaan Malaisia.....

4 IkutSukaLu...::

mahaza Saturday, April 09, 2011 8:54:00 AM  

Nak tahu ke? Jom pi kat jalan masuk tu pun cukup. rasanya mahu kot dia datang tapi pastikan bawak translator la.... ada kawan dengor kata nyaris tak terjun ke lombong tepi sebab stereng dah libas ke kiri.... sapa suruh dia jerit "ALTANTUYA!"

Anonymous,  Saturday, April 09, 2011 10:53:00 AM  

Kena buat filem 'Hantu Altantuya Tahan Teksi Ke Seri Perdana' - genre komedi seram yang amat seram dengan penggunaan letupan C4, adegan kejar mengejar di sekitar Putrajaya hingga ke Puncak Alam, selain aksi menggigil di balik selimut.

Raden Sunday, April 10, 2011 11:12:00 PM  

tipu??... kes PKFZ... PM pon bole kena tipu... apa lagi penyokong2... hahahahahahaha... dah lama kena tipu, cuma x sedar2 jer lagi... hahahahahahahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP