IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Punca Kemenangan Besar bn Di Merlimau dan Kerdau.

>> Sunday, March 06, 2011

Ini gambar dari suratkhabar cina.

Mengikut takrifan dan fatwa ketua ulama barisan nasional Al-Malikul Chua Seks Leak... perbuatan ini hukumnya wajib... kah..kah..kah...

Kepada pembaca semua. pandai2 lah lu orang menilaikannya... yang elok ikut... yang tak elok campak jauh...

Dan kerana gambar ini jugalah salah satu faktor bn akan menang besar di Merlimau dan Kerdau... kerana ramai orang Islam di dua tempat ini... hahahahaaaaa....

11 IkutSukaLu...::

Monster Globalisasi Sunday, March 06, 2011 8:06:00 PM  

kah kah kah... dunia dunia.. berniaga manusia lagi murah dari kambing..

Waris,  Sunday, March 06, 2011 8:27:00 PM  

Selagi melayu2 hutan ni masih hidup, selagi itulah BN akan memerintah. Melayu akan terus ditipu sampai kiamat...

Raden Sunday, March 06, 2011 8:31:00 PM  

kat depan ckp... cina bagus... 1 malaysia... toleransi kaum... 1malaysia...

pusing belakang... hidup melayu... ni tanah melayu... pertahan hak melayu... cina pendatang... mcm nak serang cina...

hahahahahahahahaha... lawak sangat dh UMNO ni... hahahahahahahah

leekonyou Sunday, March 06, 2011 8:46:00 PM  

BN-Buang N.ajis bila kelatae lak? Barang Nuar nurun lepas ni lak...Alhamdulilah Tahniah Barisan Nasional.Jahanae jahanae Parti HamPas dan Parti Keletong Rakyat.

KIKO,  Sunday, March 06, 2011 9:25:00 PM  

ADEHHHH ADEHHHHH

MANA AKU NAK TARUH MUKA NI....BESAR KEMALUAN AKU

HARI TU AKU CAKAP, PAS AKAN MENANG BESAR, ARI NI BUNGKUS PULA, TERUK PULA TU

BODOH BETUILA ORANG KERDAU DAN MERLIMAU NI, SEPATUTNYA KENALA PANGKAH PAS SEBAB PAS IALAH PARTI SESAT YANG SEDIA MENJADI ANJING DAP

BODOH LA DEPA NI,,,,,ADEHHHH MALUUUUU MALUUUUUU

AADDDDUUUUUHHHHHHH

tungkaran hati.blogspot Sunday, March 06, 2011 10:47:00 PM  

syukur alhamdulillah dengan kekalahan ini...semoga PAS kembali kepada perjuangan asal tanpa adanya Nik Aziz, PKR dan DAP.

ayam hutan,  Sunday, March 06, 2011 10:51:00 PM  

Otak melayu penyokong UMNO/PKMB yang paling cantik dalam dunia,tidak digunakan untuk berfikir,ikut membabi buta macam lembu. Tak hairan UMNO/PKMB menang perkara biasa tapi luar biasa kalau pas menang.

Raden Sunday, March 06, 2011 11:37:00 PM  

dngn sumber yg digunakan... mmg patutnyer PR dh bole agak UMNO akan menang besar

melayu hutan pi mampos cepat Monday, March 07, 2011 8:58:00 AM  

melayu hutan memang bodoh... sampai kiamat la melayu akan terus diperbaruakan selagi melayu2 hutan ni tak mampos...melayu hutan bukannya ikut hukum islam, depa ikut hukum rimba kafir lord reid... depa takut dengan hukum islam pasai depa takleh nak buat maksiat lagi macam melayu hutan dalam gambar di atas... anak haram punya melayu hutan, suruh belajaq tak mau, menyusahkan orang lain... sat lagi kenfem minyak naik lagi disebabkan kebodohan melayu hutan kami melayu bijak turut kena sama...

ketuanan layu,  Monday, March 07, 2011 1:26:00 PM  

kalau dah menang besar tu apa tunggu lagi cpt2 la buat PRU...setelah pelbagai janji ditaburkan,imbuhan,bantuan,projek mee segera akhirnya BN menang besar setelah membayar dengan harga yg tinggi utk menang...tahniah BN org kg boleh ar ko kencing ...

AmenoWorld Monday, March 07, 2011 8:39:00 PM  

Hahhahahah macam neh pun boleh..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP