IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Keturunan Indonesia Boleh Masuk umnoapco...

>> Sunday, March 27, 2011

Sayalah Dr...............?

Penulis baru dapat maklumat dari kawan yang dulu belajar di universiti tentang seorang blogger Umno yang semakin kuat fitnahnya terhadap pemimpin PR.

Dulu ramai yang boleh bersabar bila membaca tulisan blogger Umno ini, tapi fitnah terbaru ni dah semakin melampau tak ingat dosa pahala.

Kawan penulis bagi tahu blogger ini belajar sama universiti dengannya, belajar sampai ke Kelantan. Tapi sejak bekerja dan bergiat dengan Umno, tulisan dalam blog dia seolah-olah dialah Malaysian tulen.

Sebenarnya Lim Guan Eng yang dia hina hari-hari lebih Malaysian dari blogger Umno ni, sebabnya LGE ayahnya rakyat Malaysia, emaknya rakyat Malaysia, lahir pun di Malaysia. Berbanding blogger Umno ni yang ayahnya Indon, emaknya Indon, lahir pun di Indonesia.

Mungkin blogger Umno nak buktikan dia Malaysian tulen maka dia sanggup fitnah pemimpin PR supaya pemimpin Umno tak selidik asal usulnya. Lebih banyak kisah peribadi blogger Umno ni yang sudah diketahui tapi penulis cuma dedahkan sedikit sahaja.

Penulis harap blogger Umno ni sedarlah diri sedikit, walaupun dah dapat warganegara janganlah melebih-lebih sampai sanggup fitnah dan bohong. Siapa blogger Umno itu ya? rasanya blogger ini akan mengaku sendiri.

Wassalam

Sumber : Tulahan.

p/s: Lohhhh.... kok indon - nya pak.... minta tengok ic pak... biru ka... merah pak... waduh2 bikin fitnah sama orang Malaysia yeeaaa..., brengsek luh.... !!!!

Apa barang orang Indonesia menyemak hal Malaysia.... kah...kah...kah...., kalau darah melayu Malaysia... ok lah jugak... ini darah Indon tapi menyemak hal Malaysia... halau balik Indon jelah....

7 IkutSukaLu...::

pakwe Sunday, March 27, 2011 8:55:00 PM  

waduh2 pak..ngomong indon loe yaa..

gi mana nya amah nya loe..ape kabernye die...

kirim salam dia dari gue deh..

harharhar

bilangin sama dia jikalau sakit jumpa aja sama dr novandri..

harharhar..

aween,  Sunday, March 27, 2011 8:56:00 PM  

teringin ganti mahathir...dulu mamak,ni endon'
gerammm.

Anonymous,  Sunday, March 27, 2011 10:08:00 PM  

Hei si tolol nobanderi...pergi tidur di kolong loe. pingin blog loe cerita sama bangsa loe la,,,,sukung la sama sosilo titik.

bansat loe

ANAK APAI,  Sunday, March 27, 2011 10:25:00 PM  

Lo kok gitu?,ye benarr? gaaanyng aje si haramjadah ni deh ...bangsat tak sedar diri.kepingin nak jadi umnoapco ye? brengsek.tak sedar dek untung da la merempat kat negeri org bikin onar pulak.. aduh2 jaga lu .nanti gue pangilin itu bomoh suut kasi kat dahi lancau lu .bansat!.

Isa Sunday, March 27, 2011 10:43:00 PM  

pakwe;

Sikit2 ngomongnya pak.. enggak bisa bicara lancar seperti bapak... hehehe...

dr novandri tu siapa pak... gue tidak kenalin sama dia... kok dari namanya saja tidak sepertinya orang malaysia...

Isa Sunday, March 27, 2011 10:44:00 PM  

aween;

kok malaysia dulunya di perintah oleh mamak... sekarang ini pula di perintah oleh keturunan Indonesia...

Bila Melayu mau memerintah deh... hahahahaaaa...

Isa Sunday, March 27, 2011 10:46:00 PM  

Anak Apai;

Lohhh... kok mau di bomohkan si brengsek itu... dosa dong.... cukup saja kalau di hantar ke imigresen... supaya di hantar pulang ke negeri asalnya... hahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP