IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Gua Melayu umno"... Kata Mamak Ni... Kah..kah..kah...!!!!

>> Sunday, March 27, 2011

Gua Melayu Umno... apa...??? tak percaya ka...??? Jom check DNA...!!!

Ha...ha...ha.... mangkuk2 umnoapco Pulau Pinang dah ketandusan ide macammana nak memburukkan Kerajaan Pulau Pinang sekarang nih...., weiii... lu orang tengok muka mamak Musa Sheikh Padin nih... macam haram wa cakap luuuu....

Mangkaq punya kepala otak pengampu dia ni... dajai haramjadah tak habih dengan propaganda murahan depa..., ada ka patut usaha Kerajaan Pulau Pinang menyalurkan maklumat tentang perkembangan negeri melalui Sistem SMS kepada rakyat di pertikaikan...

Apa dia ingat semua maklumat tentang aktiviti kerajaan negeri boleh masuk suratkhabar perdana ka....??? Sampai Musa Sheikh Padin ni mampuih pun... dan orang kampung dia dah habis buat kenduri pulut serabai genap 100 hari dia mampuih pun... cerita tentang kebaikkan kerajaan negeri takan masuk suratkhabar pencacai tu... tapi kalau bab fitnah dan berita keburukkan kerajaan negeri pulau pinang kompom masuk suratkhabaq pencacai...

Bagi gua... sudah la akhbar pencacai hanya tau memberitakan fitnah terhadap kerajaan negeri PR, kini alternatif yang di ambil oleh kerajaan negeri pulau pinang adalah jalan terbaik. Rakyat pulau pinang pula pasti bersyukur kerana segala maklumat aktiviti kerajaan negeri sampai ke  pengetahuan mereka, ini baru di katakan telus dan mulus...

Bukan macam kerajaan barisan nasional (gerakan) dulu, segala aktiviti tak sampai kepada rakyat, tanah orang melayu habis kena jual rakyat pun tak tau.... pulau jerjak kena gadai pun sapa pun tak tau... semuanya di lakukan secara senyap2... bila tembelang dah pecah kowtim sana kowtim sini... tuduh sana sini... akhirnya puak2 haramjadah umnoapco penang sendiri dengan 110% hipokritnya melalak melaungkan pertahankan orang melayu, padahal puak2 haramjadah tu sendiri yang punya angkara...

Kesimpulannya di sini, selagi puak2 haramjadah nih ada... segala kebaikkan yang diberikan kepada rakyat akan di anggap mereka sebagai keburukkan, kalau boleh puak2 ni tak nak melihat rakyat senang, biar rakyat sentiasa dalam keadaan susah supaya senang untuk puak2 haramjadah nih memperbodohkan dan memperkotak-katikkan... orang2 melayu dan rakyat sekalian...

Ok... tutup cerita pasal SMS Kerajaan Penang, la ni... gua nak kutuk mamak tua kutuk nih pulak... hahaha...

Mampuih barisan nasional/umnoapco... rakyat sejahtera...

p/s: Weiii... Mamak Musa Sheikh Padin... hang pi tukaq darah dulu laaaa...., yang gua tau umnoapco tu parti untuk orang melayu..., hang sesat mai kot mana mamak oooiiiii.... kah...kah...kah.... hang betui2 haramjadah punya makhluk laaaa...., dah laaa.. hari tu hang berlakon jadi wargaemas pulangkan duit wang ehsan... hari ni.. hang mula melalut lagi... hang memang jenis kufur nikmat laaaa...

Pelik kan...., puak2 umnoapco kata parti diorang parti untuk orang melayu..., tapi nama parti pun tak menunjukkan unsur2 kemelayuan, dah tu pulak ahlinya ramai mamak mendeliar... dan sekarang nih... mamat indon pun boleh jadi ahli parti nih... patut la ramai ahli parti haramjadah nih.. sampai 3 juta orang... rupa2 nya... sampah sarap dari india dan indonesia ntah mai dari mana pun diorang belasah untuk di sumbatkan dalam Tong Taik.... untuk mencukupkan 3 juta ahli... kah...kah...kah....

Kononnya parti yang perjuangkan Bangsa dan Agama,  apa yang di perjuangkannya..???

1) Bangsa - Melayu, Mamak Merican, Naina, Mami, Mamu, Indon, Siam... kah..kah...kah....
2) Agama - Agama apa yang di perjuangkan... lagi bertambah bangang dalam beragama ada lah..., fitnah nombor wahid, perkara yang di tegah... jadi peberet diorang, rasuah... jangan cakap laaa... puak2 ni lah Juaranya... video seks... diorang lah tauke.., Judi... GRO... Bini orang... semuanya borong selambak beb...

Paling gua tak bleh blah... ada jugak yang BANGANG pi cabar TGNA tonton video lucah... depa tak tau kaaa.. nonton video lucah tu hukumnya dalam agama Islam adalah HARAM, yang di katakan suku tu pasal depa ikut hukum Pak Guard Parlimen... nonton video lucah HALAL... tak salah... kat mana salahnya tolong bagitau kat Nazri Aziz... kah..kah..kah... apa punya bangang kepala otak puak2 nih pun wa pu chitau..., kompom belajaq agama suku politik suku nih.. tapi bila tiba 1 Ramadhan semua pakat2 Puasa... Islam lah kononnya... tapi jambul masih terjojol... ngeeeee.....

(Dalam hal keahlian dan nama Parti pun dah terang2 adanya unsur2 penipuan... kah..kah...kah.... Apatah lagi dalam hal berAgama... pasal tu ramai di kalangan ahli dan penyokong Parti Haramjadah nih... semuanya senang di perbodohkan...)

Perghhhh... betapa bangangnya orang yang masih menyokong parti Penipu Melayu nih.... hahaha....

7 IkutSukaLu...::

dollah yankee Sunday, March 27, 2011 9:59:00 PM  

Mamak? ataih licin,bawah semak!

Isa Sunday, March 27, 2011 10:47:00 PM  

dollah yankee;

hehehe... mana hang tau bawah depa semak...???

Abbs Sunday, March 27, 2011 11:49:00 PM  

kahkahkah.. ini lew die melayau 1mesia beb.. kahkahkah, bagaikan mamak tongkang rupenye mengaku melayu tapi mamak maiden kahkahkah, sebab itu lew dari dulu kini selamenye umno apco takan membele olang2 melayu kalu dah keturunan mamak jew bersepah yg jadi pemimpinnye.. sibagai contoh paling hampir beb.. BERAPE BANYAK KEDAI MAMAK EKLUSIF KEK MESIA BEB BERBANDING DGN KEDAI MELAYU ? INI LEW CONTOH 1MAMAK MESIA DALAM UMNO.. INGAT UMNO INGAT MAMAK, INGAT UMNO INGAT KITE KASI HUMBAN INI MAMAK2 DALAM SEMAK, BUEK SEMAK JEW.. KAHKAH

Isa Monday, March 28, 2011 12:10:00 AM  

Abbs;

Gua sokong 110%... yes... kita humbankan parti mamak nih ke jauh2.. buat semak malaysia jer...

Anonymous,  Monday, March 28, 2011 12:25:00 AM  

buang kelaut p.pinang

PASAR CHOWKIT Monday, March 28, 2011 3:05:00 AM  

Lihatlah pada lambang perjuangan peninggalan orang-orang Melayu dahulu yang mana sehingga ke hari ini ada pada UMNO maka orang Melayu UMNO kata itu UMNO orang Melayu PAS pun ikut kata itu UMNO.Orang Melayu UMNO kata itu 'tahi'orang Melayu PAS pun ikut main dengan 'tahi'.Boleh sesiapa di kalangan orang-orang Melayu yang ada pada hari ini tolong huraikan akan maksud yang tersurat dan tersirat pada lambang perjuangan yang telah diilhamkan oleh orang-orang Melayu dahulu itu? Mungkin Bro ISA boleh kot? 'TAK KENAL MAKA TAK CINTA' Pada lambang yang ditinggalkan oleh orang-orang Melayu dahulu yang mana telah sekian lama disalahgunakan oleh UMNO terhias lima huruf jawi yang dipetik dari kitab suci AlQuran bermula dengan huruf Fa Kaf Mim Ba dan Ra.Itulah satu-satunya lambang perjuangan Islam yang paling unggul telah diilhamkan oleh orang-orang Melayu dahulu yang cintakan agama lahir di bumi Malaysia(ketika itu Malaya).Malangnya lambang perjuangan yang suci itu telah diUMNOkan oleh pemimpin-pemimpin Melayu yang menjadi anak didik penjajah Inggeris(golongan Nasrani yang bersepupukan Yahudi)maka terpalitlah keyakinan pada orang Melayu dari generasi ke generasi bahawa lambang perjuangan tersebut adalah lambang UMNO. Lebih malang lagi golongan Melayu PAS khususnya yang ada pada hari ini yang dipimpin oleh Tok-Tok guru yang dikatakan sebagai Ulama memandag jijik kepada lambang perjuangan tersebut ada yang tersentak bilamana lambang perjuangan peninggalan orang-orang Melayu dahulu itu disuakan kepada mereka seolah-olah seperti terserempak dengan bangkai se ekor babi yang sudah berulat di tengah jalan.Golongan Melayu yang berjuang atas landasan agama tentu akan memuliakan huruf-huruf yang datang dari kitab suci AlQuran setuju tak Bro ISA? PAS yang ada pada hari ini dipandang sebagai golongan yang cintakan agama apakah ada perbezaan dengan orang-orang Melayu dahulu yang cintakan agama? Bagaimana kalau dikatakan bahawa lambang perjuangan peninggalan orang-orang Melayu dahulu itu yang terus menerus disalahgunakan oleh UMNO mrupakan sebuah lambang perjuangan perjuangan yang telah diilhamkan oleh orang-orang PAS yang terdahulu sebelum PAS mereka tubuhkan?

man boroi,  Monday, March 28, 2011 3:07:00 AM  

puak mamak n nana mamu semua..... jangan dok buat sighu......
jangan dok buat leche......
hanpa semua geng kitol mentol....
nak mengaku melayu???......

kah kah kah.......
ataih botak bawah semak........
pasai tu nama pun mamak........
mamak nie laa dok jadi pak yet ameno turun temurun..........

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP