IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tarikh Boleh Di Pinda Bro...!!!! Apa Ada Hal...

>> Tuesday, February 22, 2011

Fullllaamaaakkkk..... ayoyo... apppaaaa.... selama ini gua beranggapan kes lubang jubor budak Sepol nih... hasil dari skrip filem tamil malayalam beb.... rupa-rupanya lebih dari itu beb.... direktor filem tamil pun kalau baca skrip nih.. pasti campak skrip tu dalam longkang beb...
Gileeeerrrr.... wa cakap lu... filem tamil malayalam punya putar belit dusyum sana dusyum sini, filem yang diorang arahkan ada jugak logiknya kalau kita nonton untuk hiburan semata2, tapi filem jubor si Sepol nih.... hahaha... tak larat gua nak ketawa guling2 beb....
KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang membicarakan kes Datuk Seri Anwar Ibrahim terus digemparkan dengan keterangan pakar Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hong,  dalam sesi soal balas hari ini.
Dalam perbicaraan tersebut, mahkamah diberitahu bahawa dua sampel DNA diambil dari tubuh pengadu, Mohd Saiful Bukhari terlebih dahulu sebelum laporan polis dibuat.
Sampel berkenaan  bertarikh 26 Jun 2008, sedangkan Saiful membuat laporan polis mendakwa dia diliwat pada 28 Jun 2008. - TVS News.
Sehebat-hebat pengarah filem macam Michael Bay atau pengarah2 filem terhebat Hollywood, Bollywood, Hongkongwood... tetap tidak setanding dengan pengarah filem dari MalayWood ini... kah..kah...kah.... memang WOOD punya pengarah wa cakap luuuu....
Entah kat mana punya bangang laaaaa.... skrip yang diorang bikin nih...., tapi lu orang percaya tak cakap gua..., lepas ini pasti ada kenyataan yang mengatakan tarikh tersebut tersilap catit dan boleh di pinda... kah..kah..kah... alahai... tarikh toron kat Tivoli Villa yang belum siap di bina pun boleh di pinda... takan tarikh sampel DNA tu tak boleh pinda... kacang punya hal beb... inikan filem Malaysia... "Filem Kita Wajah Kita"... wakakakaaaaa....
Gua ingat laaaa... petang ni (hari selasa 22/02/2011) gua nak pergi hospital suruh doktor ambil DNA kat lubang jubor gua, selepas 2 hari iaitu pada hari (Khamis 24/02/2011) gua nak pergi buat repot polis yang gua kena toron dengan Roswah Manchot..., lu orang agak2 melekat tak DNA Roswah Manchot kat lubang jubor gua.... kah..kah...kah...
Siapa yang kata tak melekat DNA Roswah Manchot kat lubang jubor gua... itu tandanya nak mampus lah tuuuu... hua..hua..hua...... sebabnya penafian lu orang itu dalam negara yang bernama Malaysia... hahahaaaaa...
Gua berharap supaya Hakim yang mengadili kes ini adalah seorang yang waras.... hehehehe...

2 IkutSukaLu...::

mahaza Tuesday, February 22, 2011 9:23:00 PM  

itu la aku ckp kat DSAI nak buat camne... pakar kat Malaysia ada kasyaf - tinggi tu beb... dah buat analisa sebelum lapuran tuh....

Anonymous,  Wednesday, February 23, 2011 12:31:00 AM  

liwat1 - usung tilam dan katil
liwat2 - usung seluar kecik dan jean dlm plastik.

jeng jeng jeng, melayu suka cerita tahyul dan bersiri,

liwat3 - usung anu sape ye dlm plastik.

anu superboy, tapi mahu kasi potong dulu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP