IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pengalaman Pertama Seorang Gigolo....

>> Monday, February 14, 2011

Seorang pemuda frust... mencuba-cuba menjadi gigolo. Pengalaman pertamanya bertemu seorang ibu muda datang dengan kereta mewah. Pemuda itu dibawa dengan kereta mewah menuju ke sebuah rumah besar milik wanita itu.

Sesampainya di rumah besar dan serba mewah ibu muda itu, Dia di suruh masuk ke dalam sebuah bilik. Si pemuda itu merasa nervous karana ini adalah pertama kalinya masuk kebilik wanita lain.

Fikirannya tak menentu, bingung dan juga kekok. Semakin di fikir seperti itu, berahinya juga makin muncul. Apatah lagi ibu muda tersebut masih bergetah dan mengancam beb.....

Sebelum melakukan apa-apa, wanita itu berkata;

"Kamu bukakan dulu baju kamu dan tunggu disini dulu ya.., jangan ke mana-mana tau," ujar ibu muda itu dengan suara manja yang menghairahkan.... kemudian keluar dari kamar.

Pemuda itu makin bingung kerana ditinggalkan keseorangan, dia malu untuk menanggalkan seluruh pakaiannya seperti yang di arahkan, dia malu untuk bertelanjang bulat kerana tubuhnya kurus.

Akhirnya dia membuka semua bajunya, dan tetap menunggu di bilik."Ahhh... alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan," fikirnya.

Tak lama kemudian, ibu muda itu masuk ke dalam bilik. Kali ini diikuti oleh dua orang anak kecil.

...........
...........
............
............
...........


Ibu itu berkata kepada kedua anak kecil itu;

"Tengok ni, Rosmah dan Najib.., kalau malas makan badan kita akan jadi kurus seperti abang ni.....

..............

..............





.................


................



Huahaha..ha. .ha.....


............

Waaaaaaaaaa seyes nampak lu orang baca... scrolldown sampai bawah tuuuu... kalau bab seks jer... laju jer... masing2... hahahaaaaa.....

6 IkutSukaLu...::

Lau Tze Sunday, February 13, 2011 9:34:00 PM  

kahkah gigolo tu binatang apa? Gua olang kelantan..tak pernah dgr

Lau Tze Sunday, February 13, 2011 9:34:00 PM  

kahkah gigolo tu binatang apa? Gua olang kelantan..tak pernah dgr

baginda® Sunday, February 13, 2011 9:57:00 PM  

kejam dan sangat kejam! siyes!

win win malaysians,  Sunday, February 13, 2011 11:10:00 PM  

Bukan apa waa pun ingin nak tumpang sekaki tuah2 dpt res citar ni,lu bro`..memang suka skonyel mem 1/2tua,waa pun cari senior mcm ni,keja yg senang 3dlm1 beb,rupa2nya hampehhh waa tak caya lu bro`...

muqlis04 Monday, February 14, 2011 9:24:00 AM  

gue udah mendugakan....tapi mau yansar juga toh....setan lu!

dollah yankee Monday, February 14, 2011 9:41:00 AM  

lelaki sihat..mana tak laju scroll down

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP