IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mohon Doa YB Kuala Pilah... Tapi YB Lain Pulak Yang Padam...

>> Saturday, February 12, 2011

Adusssss.... pening kepala Najib... pening kepala pemimpin2 Pakatan Rakyat.... mana mau cari dana pilihanraya nih.... tension.. tension... kah..kah..kah...

Hari tu.. tengah sibuk2 persiapan untuk PRK Tenang.... kat Merlimau padam... sekarang ini tengah syok nak perhebat kat PRK Merlimau... di Kerdau pulak padam....

Nanti tengah dok syok untuk PRK Kerdau... kat Pekan pulak padam... harap masin mulut gua.... wakakakaaaaa...........

Baru jer... dua tiga hari lepas gua buat posting entry ini, gua harapkan YB Kuala Pilah yang padam... rupanya lain pulak jadinya... nasib lu oranglah wahai ahli2 politik oooiiiiii....

Yang mana betul2 berjasa berkhidmat kepada rakyat dengan jujur... selamat dunia akhirat moga Allah mencucuri RahmatNYA kepada lu orang, kepada yang menjadi wakil rakyat atas kepentingan peribadi dan syok sendiri... mampus lu orang lah nak berjawap dalam kubur... sementara nak menunggu kena belasah lagi di akhirat... sendiri mau ingatlah... siapa suruh main2 dengan amanah rakyat.... 

Innalillah... buat semua dan Al Fatihah buat Kerdau...

Sumber mStar.

10 IkutSukaLu...::

pue,  Saturday, February 12, 2011 10:39:00 PM  

kn buat peraturan baru dah...sesape nk jadi wakil rakyat,kn buat medical checkup dl...

Anonymous,  Saturday, February 12, 2011 10:52:00 PM  

bro, kawe orang pertama amin kan doa ari tu, nyesal la pulak, tak ape ke?
tapi ari tu utk orang lain,

walau apa pun yg pergi tak akan kembali. alfatihah.

ni gua nak kongsi cerita pasal ampang tu yg terlibat dgn doggy style, gua ada satu cerita, begini mula ceritanya.

pada satu ptg siayah dan ibu membawa anak kecilnya umur 4 tahun bersiar siar, maklumlah lama dah duk kat umah boring laa pulak, ayah saya nak adik la kata anaknya. siayah tersenyum sambil melihat pada isterinya. kebetulan lalu dikawasan perumahan dan nampaklah anjing sedang bersenggama, sianak tanya, ayah anjing tu buat apa, si ayah jawab, anjing tu sedang buat puppy(anak anjing).

lalu siayah jeling semcm pd isterinya dan tanya mlm ni free ke. ok je tunggu le anak tidur dulu.

lebih kurang pkl 10 mlm anak baru tidur, siayah dah tak sabar masih teringat doggy style tadi lalu masuk kebilik, anaknya tidur dibilik berasingan. si isteri kata kunci la pintu dulu, siayah kata tak ape budak baru je tidur, tak akan sedar lah. lebih kurang 1/2 jam bersenggama tetiba kilat sambung menyambung, ribut petir dan hujan, tiba pintu bilik dibuka oleh anak nya.

si anak sempat melihat kaedah doggy style tu, lalu sianak berkata,

ayah, saya kata saya nak adik bukan nya nak puppy.

moral of the story lain kali kunci pintu.

Anonymous,  Saturday, February 12, 2011 10:59:00 PM  

assalam.. dah conform ke meninggal tu?jangan tak jadi macam ari tu

Makcik Felda,  Saturday, February 12, 2011 11:42:00 PM  

Sebenarnya kematian Adun BN adalah rahmat kepada penduduk di DUN tersebut. Kalau tak, jangan harap nak dapat projek mee segera dan bantuan surau dan sekolah.

Lebih ramai wakil rakyat mati lebih beruntung penduduk kampung. http://payahsungguh.blogspot.com/2011/02/merlimau-doakan-sahaja-wakil-rakyat.html

Hanz Newman Sunday, February 13, 2011 12:04:00 AM  

ho ho ho .. pasni SPR buat@ubah akta calon ADUN & AP wajib sain on dotted line (agreement) atara lainnya depa tak boleh mati segera atau semasa atau setelah majlis angkat sumpah jadi wakil rakyat. Mesti hidup selamanya. Hehehe. Mampus an menyusahkan orang@rakyat@ juga penyokong dia.

on the hand, certain degree wa sokong lu & makcik Felda nuh .. geliga sunggh kepala hotak hangpa na? .. betui tu dapat la orang sana projek terkini & sensasi. Jalan kpg & taman yg baru & hat lama pulak diturap. Silap-2 hat baru turap bulan lepas pun depa tuang tar lagi bagi tebal sikit. Nampak macam 'menguntung'kan @ rakyat didahulukan, kan? Hat orang PAS & PKR kita yg liat, tak berapa boleh buat kerja, duk tau bodek UMNO & keluar negara saja tu, kita nak kena doa depa mampus sama ka, ISA?

hehe

Anonymous,  Sunday, February 13, 2011 12:08:00 AM  

adakah sekarang giliran adun bn pulak? kerdau akan dapat jln baru, projek baru semuanya baru. berapa juta pulak tu tak tahu lah. kalu tak kaya, kayap jadinya. Sesungguhnya Allah suka kepada mereka yang berlaku adil. Berlaku adil lah pemimpin sebelum terlambat.

dah lah mencacai dgn tv3/4 dan suratkhabar meloya tu.

Allah adalah sebaik baik perancang.

Putra IJ80 Sunday, February 13, 2011 12:52:00 AM  

"Sasungguh nya Allah tahu apa yg.di rahsiakan apa yg di zahirkan dan apa yg.di usahakan".

Hari nie(maksud nya kebelakangan nie) Allah nak tunjuk,kalau nak bagi kesejahteraan pada rakyat hanya dgn mematikan wakil rakyat nya.,maka berjela jela lah peruntukan,pembangunan,dan menteri menteri yg.lena di bawah pelukan...dgn segala kemewahan akan terpaksa meredah banjir,lumpur,jalan kampung yg.gelap.

Mak Cik yg.ada anak sakit akan di ziarahi,yg tua akan di lawati,yang lumpuh dapat kursi.,yg.merempit dapat duit minyak free,yg.berpengaruh tak kering gusi dapat peruntukan berguni guni.

Orang yg.tidak berilmu mana tahu sindiran Allah.

JJgn mare!!!

MATauge,  Sunday, February 13, 2011 11:28:00 PM  

waa nak komen sikit,sebenarnya lebih byk wakil rakyat mati lebih miskin 1malaysia,sebab 1kawasan projek duit negara keluar tidak kurang 200k + dibantai SPR utk melaksanakan Pru,kalau 10kawasan yg KO berapa dah ini boleh menjerumuskan 1malaysia bankrup,hutang negera makin bertambah,waa cadang jgn doa lagi wakil2 rakyat mampusss,waa takut wa tak makan nanti....

win win malaysians,  Monday, February 14, 2011 1:45:00 AM  

bro` waa sokong 11:28 cuba lu fikir logik jua kalau projek mee segera,1kawasan kerajaan terpaksa bodek rakyat utk rampas undi2 200juta,wah begitu punya hebat,kalau 10kawasan x 200juta wawww boleh jatuh bankrup malaysia ni so jgn doa lagilah bro`...kalau lu doa mamat2 monggol,sembab,entot2ni bolehlah,waa pas sokong...

solo mum Monday, February 14, 2011 9:34:00 AM  

Terima kasih ISA dgn doa2 tu, kalau tak tak merasa la mereka kan? Tapi lepas ni RON naik berapa sen plak lagi

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP