IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Bebal...

>> Wednesday, February 09, 2011

Utusan Meloya - bertajuk "Kekayaan Mubarak AS$70b?"

Lu orang tukarkan nama Mubarak dan Suzanne tu... kepada nama2 Menteri kesukaan lu orang di Malaysia nih... apakah mustahil atau tidak..???

Menurut pakar Asia Barat dari Universiti Durham, Profesor Christopher Davidson, Mubarak dan isterinya Suzanne serta dua anak lelaki mereka mengumpul kekayaan melalui perkongsian perniagaan dengan pelabur dan syarikat asing sejak beliau masih dalam tentera.

Katanya, kebanyakan pemimpin negara teluk meminta pegangan 51 peratus dalam pelaburan asing.

Di Mesir angkanya sekitar 20 peratus tetapi masih mampu memberikan pulangan besar kepada para pegawai tentera dan kerajaan yang terbabit.

“Hampir setiap projek memerlukan penaja dan Mubarak mengambil kesempatan daripada tawaran dan perjanjian tersebut.

“Kebanyakan duitnya disimpan di bank Swiss dan dalam bentuk hartanah di London.

“Ini merupakan kegemaran pemimpin Asia Barat dan tidak ada sebab mengapa Mubarak tidak bertindak serupa,” kata Davidson.

Inilah pertama kali gua baca berita yang benar dari akhbar pencacai utusan meloya nih... kah..kah...kah...

Dan itulah yang terjadi sekarang nih... lu orang tengok kekayaan anak beranak dari zaman Mahafiraun hinggalah zaman Bini Najib.... mana diorang rembat duit kekayaan tuuuuu....????

Lu orang pulak (rakyat marhaen).... punyalah bersusah payah nak hidup.... siap ada yang buat partime lagi nak cari wang lebih...., kalau yang bersusah payah tu puak2 pembangkang gua tak hairan..., ini yang masih menyokong umnoapco/bn pun sama2 susah beb..

Adusssss... sedih beb... dengan kebebalan puak2 nih...

5 IkutSukaLu...::

Keladi,  Wednesday, February 09, 2011 11:34:00 AM  

Nak buat cam ne.mak pak depa lembu.mana ade akai.otak cukup pikiaq nak meragut dan berendek je.itulah umnoapco yahudi melayu.

Anonymous,  Wednesday, February 09, 2011 11:35:00 AM  

Melayu memang bebal teramat bebal.
Tengok saja keputusan PRK Tenang.
Dah tau SoiLek tu pelakon porno.
Calonnya pula ada kes jelek pun boleh menang ni.
Sedangkan kaum Cina ramai dah menolak.
Tu sebab Mahadey suka Melayu bersatu.
Supaya senang dijadikan lembu.

anti meLAYU BODOH>>>,  Wednesday, February 09, 2011 6:53:00 PM  

gua dari dulu lagi, malu nak mengaku meLAYU, sebab ada "layu". tp gua dah matikan dalam pikiran gua "meLAYU BODOH" sebab memang melayu bodoh tak nak guna akal..
dan sekarang nie gua rasa meLAYU memang bodoh bangang tahap kambing.
memang meLAYU BODOH BANGANG TAHAP KAMBING...
kalau tak tentu malaysia tak jadi camnie..ade ke ambik orang luar buat kerja kat sini, habis tu orang sini nak buat apee..
alasannya mudah, bawa masuk pendatang dpat duit, gaji kecik (dapat kurangkan kos gaji per kapita),renew pasport dapat duit..
bagi IC dapat undi..segalal2nya pasal keuntungan..
apa nak jadi dengan orang melayu...
bodoh sampai mampus leee...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP