IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari Mengasah Minda Lu Orang Di Sini.

>> Wednesday, February 23, 2011

CIA, FBI dan PDRM masing-masing nak membuktikan bahawa merekalah yang paling terrer sekali dalam menyelesaikan kes-kes jenayah. Jadi... si President Polis Dunia pun buat laa... satu ujian untuk menilai tahap kecekapan mereka.

Salah satu dari bentuk ujian itu ialah dengan melepaskan seekor arnab ke dalam hutan dan menyuruh ketiga-tiga anggota yang mewakili Agensi masing-masing mencarinya.

1) Mula-mula giliran Angota CIA masuk ke hutan. Biasalah CIA... mereka selalu menganggap merekalah yang terbaik, jadi dengan segala kelengkapan dan kecekapan yang ada, mereka membuat perancangan modus operandi dengan menempatkan segala binatang dalam hutan tu... sebagai informer ke seluruh pelusuk hutan.

Mereka juga menyoal-siasat segala pokok2 dan batu2 yang ada di dalam hutan. Selepas penyiasatan yang memakan masa selama 3 bulan, mereka membuat kesimpulan yang arnab itu tidak wujud.

hahaha... senangkan peranan CIA...!!!!

2) Sekarang sampai pula giliran FBI, selepas 2 minggu ketiadaan sebarang petunjuk, mereka mengambil tindakan dengan membakar hutan itu lalu membunuh segala hidupan di dalamnya, termasuklah arnab tadi. Lalu mereka membuat kesimpulan yang sudah nasib si arnab tadi untuk mati di dalam hutan tersebut.

hahaha.... lagi mudah untuk menutup kes...

3) Dan kini tibalah giliran PDRM untuk meneruskan siasatan mereka, setelah bersetuju dengan modus operandi mereka anggota PDRM mula masuk ke hutan. PDRM memang cekap wa cakap luuuu.... mereka keluar 2 jam selepas itu dengan seekor beruang yang dah lembik sebab kena pelupuh kow-kow punyear....

Beruang itu menjerit-jerit, 'OK.. OK... aku arnab... aku arnab... aku mengaku aku arnab...!!!

So... dari ketiga-tiga sketsa ujian siasatan di atas... lu orang anggaplah diri lu orang sebagai Presiden Polis SeDunia dan lu orang buatlah penilaian... di antara CIA, FBI dan PDRM yang manakah paling cekap sekali dalam menyelesaikan kes jenayah...????

hahaha....

14 IkutSukaLu...::

Pencacai SeMalaysia® Tuesday, February 22, 2011 8:36:00 PM  

kahkahkah...

president polis xmakan saman bro..
SPRM jalan penyelesai terakhir...
terbukti no1 seantero dunia..

kahkahkah

Pencacai SeMalaysia® Tuesday, February 22, 2011 8:36:00 PM  
This comment has been removed by the author.
Pena Marhaen Tuesday, February 22, 2011 8:51:00 PM  

pergh!!sikit punya ganas PDRM ni dan mmg cekap....hahaha!!

sim_2096 Tuesday, February 22, 2011 9:10:00 PM  

memang terrer & hebat la pdrm ni...hahaha

azmay,  Tuesday, February 22, 2011 9:11:00 PM  

hua3....sakit perut dol....!!!!

mahaza Tuesday, February 22, 2011 9:25:00 PM  

nasib baik dia anta pdrm. kaslau sprm? "arnab mungkin ada, mungkin tiada" hasil dari keputusan ingkues selama setahun - kah kah kah

baginda® Tuesday, February 22, 2011 10:41:00 PM  

kahkahkah terror pdrm.. hahah atampa segan silu si beruang tu ngaku dia arnab... aku rasa kalau soh tangkap babi pun pdrm leh tangkap lembu soh lembu ngaku... kahkahkah

themosttop Tuesday, February 22, 2011 11:53:00 PM  

It's so hard to get backlinks these days, honestly i need a backlink by comments on your blog / forums or guestbook to make my website appear in search engine. I am getting desperate Now! I know you'll laugh while reading this comment !!! Here is my blog: http://mosttops.blogspot.com/

I know my comments do not relate to the topic, but PLEASE HELP ME!! APPROVING MY COMMENT! And please park my blog in your website.
Regards: Ruby

Lubang Sendat,  Wednesday, February 23, 2011 12:26:00 AM  

siannnnnnnnn kat beruang.....
tak pasai pasai kena nayaaaaaa....

kah kah kah..........

Isa Wednesday, February 23, 2011 12:42:00 AM  

Hello... bro-bro sekalian,

lu orang punya komen atas tanggung-jawap masing2 aaarrr...

hahaha... kena saman dengan PDRM.. bukan salah gua aaarrr...

jangan jadi beruang udah laaaa....

kah..kah...kah....

Anonymous,  Wednesday, February 23, 2011 6:41:00 AM  

dasat betul la pdrm punya brainwash

fread

solo mum Wednesday, February 23, 2011 9:15:00 AM  

ha..ha..ha... pdrm memang cekap giler...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP