IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Harian Metro Terlupa Laporkan...????

>> Monday, February 07, 2011

Ha..ha...ha..... yang sengaja di terlupakan oleh Harian Metro dalam berita kes Doggy ialah..... jeng... jeng... jeng....

kah... kah... kah.... Si Doggy tuuuuu.... adalah orang kuat umnoapco..... muakakakahhhhhh.....

So... standard aarrrr.... umnoapco apa ada hal.... itu semua memang salah satu dari sikap dan sifat diorang kan... mana pernah kenal halal haram... ini malaysia mak bapak diorang yang punya... Tuhan pun terkedu beb dengan perangai diorang.... kah..kah..kah....

Mamat umnoapco yang kurang ajar dan berlagak samseng dan pasangan doggy dia tu.. seeloknya masa di tangkap tu... bogelkan lepas tu ikat kat pokok yang penuh dengan kerengga.... perghhh...tengok diorang mengerang macam dalam filem blue... wa cakap luuuu... muakakakakaaaaa

Nak tau lebih lanjut pasal main bini orang dan bab seks nih... tanya dengan Chua Seks Lek.... kah.. kah... kah.... Presiden Pelakon Porno seMalaysia.... hahahaaaa..

umnoapco yahudi laknatullah HEBAT...!!!!

9 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, February 07, 2011 3:07:00 PM  

BLOGGER BN DAH HIGHLIGHT PUN,,,BUKAN MACAM BLOGGER PAS SESAT TAK BERANI NAK SENTUH PUN PASAI ADUN SELINSING.

HARAP SERBAN JA BESAR, PERANGAI MACAM YAHUDI....JAHAT N SESAT

aween,  Monday, February 07, 2011 3:36:00 PM  

patutlah puak2 umno takut benar dengan negara islam,hukum hudud.
apakata ulamak muda umno,berapa orang ek?.40 ea?

PR,  Monday, February 07, 2011 7:59:00 PM  

semua ke orang umno mcm tue? baik sangat ke semua orang PAS? jujur sangat ke orang2 PKR?

jangan jadi orang munafik! menfitnah membabi buta .. memfitnah seluruh orang umno tu laknat..

ko bukan tuhan nk laknat orang..
cermin diri sendiri tue.. jangan fikir bagus sangat ko tue, jgn fikir ko pangkah pas ko boleh masuk syurga..

PR,  Monday, February 07, 2011 8:00:00 PM  

aik? nk kena approval dulu? hahah! ..takut kena sound ka??hehe

Isa Monday, February 07, 2011 11:29:00 PM  

aween;

memang diorang takut pun.. pasal tak boleh nak buat jahat... kah..kah..kah...

Isa Monday, February 07, 2011 11:31:00 PM  

PR;

lu dah makan paracetamol ke belum...

pasal mantan presiden lu orang sendiri si mahafiraun kata "orang umnoapco nih dah busuk sampai ke usus" beb...

maknanya memang teruk laaaaa... muakakakaaaaaa.... hancussssss...

muqlis04 Tuesday, February 08, 2011 10:27:00 AM  

salam bro,

teruk betul puok2 ni...aku tak leh nak bayangkan..lubang tu kita punya..tup-tup org dok tengah sumbat ..jijik beb!

aku umno,  Tuesday, February 08, 2011 4:51:00 PM  

ape yang korang kecoh sgt... ade menjejaskan ekonomi negara.. selama ni pun umno main dengan bini orang malaysia tetap maju kan.. betul kan... betul..betul..betul...

mad Monday, February 14, 2011 3:28:00 PM  

menteri boleh rogol amah indon takkan barua2 di bawah takleh doggy bini orang???umno bukan setakat munafik ja, umno adalah kafir laknat...sesiapa menolak hukum ALLAH bermakna dia jatuh kafir...umno dah lebih 50 tahun kafir, takkan depa tak boleh maksiat... umno adalah kafir munafik di zaman ini...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP