IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cun Jugak RosLimah Nih...???

>> Monday, February 28, 2011

"Tengok muka saya puas-puas. Ada ke muka penipu? Tak ada kan?" soalnya.

kah..kah..kah... kalau baca di sini... sekejap ayatnya macam laki mitali.. hehehe.. sekejap macam Boss Besar... kanciang berterabur laaaaa.... minah nih... piiiiraaahhhh...!!!! gua pun berseloroh jugak... hahaha...!!!

Ayat sebagai laki mitali: Bila masa saya cakap (pada Najib) buat macam itu, buat macam ini. Mahu Datuk Najib nak ikut cakap saya. Saya ini, (contohnya) kalau dia kata duduk, saya duduklah," katanya berseloroh.

Ayat sebagai Perdana Menteri: "Saya minta 30 minit saja (mengundi Syed Ibrahim). Esok kalau dia menang, ada masalah apa pergilah ketuk pintu rumah dia. "Kalau dia tidak buat apa beritahu saya," katanya berseloroh.

Errrr... tengoklah muka Perdana Menteri lu orang puas-puas... cuba tenung betul-betul... ada tak iras muka penipu... atau suatu hari nanti akan jadi seperti di bawah ini... menipu jadi hantu...

-
-
-
-
RosLimah namanya....
"Tengok muka saya puas-puas. Ada ke muka penipu? Tak ada kan?" soalnya.

Antara dua gambar tu.. yang mana satu muka penipu...???? hahaha....

7 IkutSukaLu...::

Musalman,  Monday, February 28, 2011 12:15:00 AM  

keh keh keh keh...

itu kak limah tk bersalah...memang muka tk bersalah..sebab kak limah orang tk siuman...kak limah tk tau apa apa..bukan salah kak limah sebab nk jadi tk siuman..

tapi itu roslimah memang muka serba salah..muka bersalah..keh keh keh keh...segala perkataan salah semua terletak di muka roslimah..apa saja yg roslimah buat semuanya mmg bersalah..

papajib kata duduk...mamajib pun duduk...

papajib kata berdiri..mamajib pun berdiri..

papajib kata ada perempuan lain..mamajib pun taruk c4...keh keh keh keh...

tanya budak tadika pun diaorang buleh cakap muka mana yg jahat dan bersalah..keh keh keh keh..

adan Monday, February 28, 2011 1:43:00 AM  

sendiri tanya sendiri jawab...

apekah? kahkahkahkah...

madie Monday, February 28, 2011 2:28:00 AM  

muka FLOM tu konfom muka penipu. jumpa duit pak arab, pastu pak arab bg saguhati buat shooping kat oversea beratus ribu plak tu...
ada yg percaya ke? kalu percaya, sahih lembu..
wargkahkahkahkahkahkah..

Cucuopah,  Monday, February 28, 2011 8:12:00 AM  

Cun ke RosLimah tu????? Memangle cun...cun...cun...cunnek lah lu....hahaha. Hantu Kak Limah pun takut tengok muka RosLimah.

mahaza Monday, February 28, 2011 9:27:00 AM  

kesian... tak patut hang nak hantar dia ke rumah owang giler wooo....

usop,  Monday, February 28, 2011 4:27:00 PM  

Shhhyyy...Hantu kak roslimah balik rumah "Enjit-enjit semut sapa sakit naik atas"..kah..kah..kah
"Kite bakor jer" sapa setuju cakap teman angkat tangan mcm niee...

Anonymous,  Monday, February 28, 2011 5:58:00 PM  

ape dia ingat org bila tengok muka dia org rasa tak puas, ini musti pakai susuk, dah lah pakai susuk, tu pun org tak nak tengok muka dia, org sakit otak je yg puas tengok muka dia ni, kalu keluar kat tv gambar dia ni den cepat2 tukar chanel

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP