IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Sejahat-jahat Jin, Jahat lagi Menteri Barisan Nasional"

>> Monday, January 03, 2011

Apabila gua menziarahi blog sahabat Brutalsolo gua bantai gelak beb..., elok juga di belasah puak2 melayu sengal nih... dalam zaman millenium ni... masih tak habis2 lagi dengan cerita hantu, jin dan setan... perkara2 khurafat dan tahyol masih membenak dalam pemikiran masyarakat melayu.

Hinggakan pembuat filem/drama pun menjadi anasir penyebar dakyah khurafat ini... bangang nak mampus. Apatah lagi dengan menteri jaga agama kat putrajaya tu buat..., isu masuk masjid oleh bukan islam heboh dan kecoh..., isu masuk masjid oleh melayu yang mengaku beragama islam macam rosmah mansor dan sekutu2 nya yang berbangsa umnoapco tidak menutup aurat senyap membisu... memang sah menteri agama putrajaya dah jadi syaitan bisu...

Daripada menteri agama putrajaya dok kecoh isu bangang pasal masuk masjid tu... adalah lebih baik tegur2 sikit pembikin filem/drama dalam isu tahyol dan khurafat ini... jangan perbodohkan pemikiran orang2 melayu yang sememangnya bodoh dengan kepercayaan pagan dan pembawakan pantang larang keturunan hindu dulu2...

Gua setuju dengan Brutalsolo, bodohnya melayu2 hutan yang masih mengamalkan pepatah atau falsafah "Sebaik-baik Jin, Sejahat-jahat Manusia". Orang2 melayu ni... belajar kat mana ekkkk... benda2 tu semua....???? Yang gua tau ada hadis dhaif... berkaitan perkara tersebut dah nama pun dhaif mana boleh pakai beb...., ada tak di kalangan pak lebai2 tok peti2 yang boleh bagi bukti pasal jahat Jin dan Baik Manusia tu....

Apakata kalau orang2 melayu zaman sekarang ini ubah pepatah di atas tu... modenkan ikut perubahan zaman. Kan lebih baik dan teramat elok sekali jika pepatah itu berbunyi;

"Sejahat-jahat Jin, Jahat lagi Menteri-Menteri Barisan Nasional"

ha..ha..ha... apa macam...???? Nak tengok rupa Jin... kat bawah sinun...



Jin Raba-Raba


Jin Rogol-Rogol

Jin Seks

Bapak Jin

Jin RM

Banyak lagi Jin-Jin dari parti haramjadah nih dari utara, selatan, timur dan barat yang tak dapat gua tangkap untuk di uploadkan di sini... lu orang carilah sendiri ekkk... letih aaarrrr... nak melayan kerenah jin-jin ni semua.... gua ingat PRU 13 nanti nak sumbat semua jin2 jahat nih dalam botol... campakan ke laut cina selatan....

Kat dalam botol tu pulak gua isikan minyak petrol penuh2 dan tutup rapat2, biar semua jin tu kembong perut minum petrol dan mampus kelemasan tengelam ke dasar lautan.... hahahaha....

9 IkutSukaLu...::

tukang kata,  Monday, January 03, 2011 8:35:00 AM  

Jangan taruk petrol bro isa mahal tu tapi masih rendah berbanding negara jiran sumbat jer air kumbahan baru sempoi bro

Makcik Felda,  Monday, January 03, 2011 9:08:00 AM  

Sampai ati lu!...

mr edz Monday, January 03, 2011 9:10:00 AM  

jin lompat lompat takder ker

armal Monday, January 03, 2011 9:18:00 AM  

Bro.... dalam banyak2 gambar jin tu, gambar bapak jin paling gua menyampah. Siap pakai topi dan hisap cerut lagi tu....

aku Monday, January 03, 2011 9:47:00 AM  

salam armal,
sekurang2 nya ada yg pakai topi tu la..mu sekeluarga/sanak saudara hidup aman bahagia di malaysia ni..tak payah hipokrit..lah..mu dapat elaun ke?..
yg baik dapat kat mu, mu kebas habis tak berterima kasih pun..memangpun internet/blogging ni pun Nik ajis yg pelopor kan..hidup PR!!!
TQ

Anonymous,  Monday, January 03, 2011 10:34:00 AM  

http://www.ek-ele.co.cc/2011/01/hu-hu-bijaknya-makhluk-halus-dah-pandai.html

Anak Ulu Cheka Monday, January 03, 2011 11:00:00 AM  

keh keh keh...lawak2 pagi nih...

selalu jin boleh kita seru!

kalau mnenteri jin buleh jugak kot....

armal Monday, January 03, 2011 8:23:00 PM  

Bro....aisehmennnnnnn... ada orang sudah mengamuk sebab wa menyampah dengan bapak jin. Dia ni (aku) mesti spesis jin jugak ni.Mungkin anak jin. Sebab itu dia naik angin....hahaha. Sabar anak jin, sabar. Ehhhhh... jenis jin tahu ke bersabar?... hahaha

Lang Tuesday, January 04, 2011 2:02:00 AM  

bro,

ada lagi jin yang bukan jin... jin samsudin (ameno bro)... jin yang boleh diharap ialah jin yang memberikan seluarnya kepada manusia...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP