IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rosmah On Najib Naik Lagi Malam Ni....

>> Tuesday, January 04, 2011


Sok..sek..sok..sek... petang tadi dengan member2 dan sumber mengatakan minyak Rosmah On Najib (RON97) akan naik lagi sekupang menjadikannya RM2.40 seliter. Ntah betui ntah tidak...

Sesampai jer.. rumah sekejap tadi, on laptop... terbaca kat blog Dango Mamamat seolah mengiyakan berita tersebut....

Alhamdulillah.... kalau betul berita nih... cuma gua terasa sedih dan ingin menyatakan ucapan bangang kepada Perdana Menteri dan keseluruhan kabinetnya kerana terlalu bodoh dan bebal dengan keputusan menaikkan harga minyak setakat RM sekupang tu....

Apa ke bangang punya Perdana Menteri, woooiitttt.... PM Najib Razak lain kali kalau nak naikkan atau selaraskan harga minyak, naikkanlah tinggi2.... sekali kenaikkan RM5.00 atau RM10.00 ini naik sekupang jer.... buat lekat celah gigi jer....

PM Najib Razak ada masa beberapa jam lagi sebelum 12.00 malam ni..., eloklah buat keputusan cepat selaraskan harga minyak kepada RM yang tertinggi mengikut kemampuan kemewahan rakyat sekarang ni...

Kami rakyat semua takda hal... beb, setakat minyak Rm10.00 seliter... harganya masih rendah jika di bandingkan dengan negara luar.... itu standard beb...

Alhamdulillah.... harga RON97 naik lagi.... cayalah PM... Terima Kasih PM.. Wa Cayang Sama Luuuu....!!!!!


3 IkutSukaLu...::

pakwe Tuesday, January 04, 2011 7:49:00 PM  

"alaaaaaa naik bapa sen nak kecoh...blablablabla"

--"ayat blogger umno yg setia pada pemimpin mereka"..diorang ni ada taraf wala' tk??

bunbinban,  Tuesday, January 04, 2011 10:42:00 PM  

ntah. naik teruslah sampai setaraf dgn negara2 yg selalu di jadikan perbandingan. takat naik sepuluh sen, apa ada hal. warga malaysia kaya raya. cuba carik kat dunia ni warganya kayaraya...takdenye de...hua hua hua...kaya dengan perayaan...bodoh punya laki pm berserta dgn kabinet2nya termasuk kabinet dapur...bangangnye penyokong umno ni...

tukang kata,  Wednesday, January 05, 2011 9:18:00 AM  

dah naik la dan dah dikompomkan dah malaysia kan negara maju so mahal pun kan tak jadi hal... butuh pak hang najib hang makan gaji duit aku tak halal dunia akhirat

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP