IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rais Yatim Menafikan...

>> Sunday, January 02, 2011


"Dioghang tu semuo pembohong bosa....
Jangan pecayolah...!

hahahaha..... ni eden dah nafikan ehhh... apo ekau nak laeiiii.... 

Apo... ekau nak den bersumpah pulak ehhh... eden bukannyo macam si najib tuuuu... aahhh.. nantilah den pikirkan... mungkin den buek pengakuan bersumpah kek PRK Tonang gamak ehhh...

Ekau semuo tunggu yeolah....



Woooiiittt.... Montoghi bn... bilo ekau nak nafikan.... lamo mano nak sonyap oooiiii....!!!!!!!

n3 bengang dengan anak yatim takdo tolo nih...pengecut dayus bacul, kerajaan malaysia pun 2x5 bersubahat kerana tiada tindakan siasatan atas tuduhan nih... akhbar pencacai pun macam sial...

cuba kalau pembangkang kena tuduhan macam tu.., tindakan diorang macam anjing nampak tulang babi...???

4 IkutSukaLu...::

MAFIABOSS Sunday, January 02, 2011 10:19:00 PM  

Dia tengah cari ilham tu..lagi pun dia ni memang jenis pemalu sesangat..kita tunggu ajelah pantun melayu klasik dari dia tu.

Lang Sunday, January 02, 2011 11:48:00 PM  

salam bro..

me speak no indon... hehehe

Anonymous,  Monday, January 03, 2011 1:14:00 AM  

kerjo den buek malu kerjo amut onek bini oreng,jawop den jawop ISA tu...toknek jawop den heret pak lah semuo nek mahkamah...paden muko..

Anonymous,  Thursday, January 27, 2011 11:58:00 AM  

membaca seluruh blog, cukup bagus

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP