IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PRK Tenang: Cukup Bulan umnoapco Bayar Gaji...!!!!

>> Thursday, January 06, 2011



Hello bro.... gaji lu hasil dari duit keraaajaan, duit keraaaajaan tu... sebahagiannya hasil dari cukai pendapatan rakyat.... lu di lantik untuk bekerja kepada rakyat bukannya parti umnoapco....

Lu sekarang ni kerja untuk Kementerian Pelajaran Malaysia atau kerja untuk Parti umnoapco... lu sudah salah guna amanah yang di berikan... apa punya cibai punya kelaku nih... sanggup jadi sundal jalang umnoapco...

Memang bangsat sebangsat-bangsatnya apabila haramjadah2 seperti ini yang ada kepandaian tapi di perbodohkan dan di pergunakan oleh umnoapco demi kepentingan parti laknat yahudi laknatulah.

Sekolah2 itu semulia-mulia tempat, tempat melahirkan ilmuan dan generasi berpendidikan. Bukannya tempat untuk kempen politik... sebelum ini umnoapco bercakap sekolah bukannya tempat untuk berpolitik... kini siapa yang berpolitik di sekolah... bukti dah ada lagi mau pusing ka....???

Kepada cikgu2 cikgi2, pengarah2 serta kakitangan2 dalam kementerian pelajaran, lu orang ada kepala otak..??? lu orang boleh pikir bagaimana lu orang di pergunakan oleh umnoapco... pendapatan yang lu orang terima setiap bulan bagi makan anak bini itu halal atau haram. Jika... amanah dan tanggungjawab yang diberikan telah di selewengkan dari tugasan sebenar...

Tepuk dada hantuk kepala kat dinding..., jangan jadi macam malaun haramjadah dalam video klip tu.... parti umnoapco/barisan nasional bayar gaji dia setiap bulan...

Itu baru Pengarah Pendidikan Negeri Johor, Pengarah2 Pendidikan Negeri lain pulak macam mana...??? Makan gaji dengan parti umnoapco/barisan nasional juga ke...??? Lu orang semua jangan jadi bangsat dan barua parti haramjadah tu boleh tak...????

Gua cadangkan semua guru2 seMalaysia buat satu pakatan untuk berdemo di ibu negara dengan menyatakan...

"Kami di amanahkan dan di bayar gaji untuk mengajar dan mendidik anak bangsa, Bukannya membuat kerja2 parti umnoapco yahudi laknatullah, usah mengajar kami menyeleweng dari tugasan yang sebenar"
Perghhh... berapa ratus ribu cikgu cikgi seluruh Malaysia beb..., biar kecut teloq Menteri2 jahanam tu..., kalau semua cikgu cikgi bersatu padu... diorang pun tak berani nak ugut untuk dipindahkan ke pendalaman...

Mana2 kakitangan kerajaan yang buat kerja bangsat untuk parti umnoapco laknatullah nih... memang makan duit haram setiap bulan... patutlah kebanyakan generasi sekarang hancus... inilah puncanya...

Memang gampang.... wa cakap lu....

4 IkutSukaLu...::

ROZEBLUE Thursday, January 06, 2011 1:21:00 PM  

Macam mana belajar sampai ijazah Master ngan Phd..tetapi boleh kena TIPU dengan orang ijazah LAPOK tahun 1950an / 60an..ditipu oleh pecacai AHLI parti BN berok nasional yang SPM / PMR pun tak lulus..hai cikgu cikgu.."ko yang BIJAK PANDAI boleh kena tipu dek penyangak penyamun tuh..kenapa..? Dialog P Ramlee 3 Abdul..

Anonymous,  Thursday, January 06, 2011 2:45:00 PM  

Bro ISA,

Habistu aku yang kerja dalam kerajaan Negeri selangor hasil dari cukai pintu rumah-rumah dan lesen-lesen negeri selangor pun dikira sebagai bekerja untuk PKR/PAS/DAP yang memerintah negeri selangor???

hee..heee....heee..nak hidup bro...Pak sheikh kita dapat gaji penasihat Negeri Selangor gaji RM2..so apa dia dah buat untuk negeri selangor???gaji asas RM2 tapi gaji melalui sumbangan kroni2x guna tujuh keturunan tak habis..tambah pulak nak PRU13..lagilah nak guna duit banyak...negeri selangor jahanam tak apa..yang penting kuasa mesti dikekalkan..

kesimpulan-sama je juak2x politik ni baik UMNO baik PR..

anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa

bunbinban,  Thursday, January 06, 2011 7:47:00 PM  

wei wei wei...ada ke kerajaan PR berkempen mcm malaon bangang tu?. apa punya bangang statement tanpa nama ni. xde sape kata ko makan gaji dgn PR. tapi nak ckp apa, dah bodoh tu keturunan ko dan malaon bangsat dlm video atas tu. Cikgu pun sama, sikit2 nak komisen bila kita bisnes dgn sekolah dia. patutla anak murid sekarang biadap nak mampus. mak bapak pun bangang sama, anak rambut panjang kat sekolah dan kena gunting rambut dek cikgu, boleh pegi repot polis.....boleh?. bangang betullah.

Anonymous,  Thursday, January 06, 2011 10:56:00 PM  

ust Helmi,Pangkur

Cikgu keturunan monggol dan sembab saja yg pukimak bodoh mcm yg diatastu gaji ujung bulan mana ada ambil cucuk dinding bank,kroni2 geng mmenteri rogol tu yg bagi,tengok perut mcm sarat mengandung,sebenarnya dlm perut tu busuk najis rasuah dah jadi bangkai dan berulat dlm tu,renung2lah cikgu amnogok raja rasuah kalau berkawan kita jadi umpan nya duit,ini INI SEMEMANGNYA KERJA AKU,hati2 sebab anak2 kita makan makanan bangkai nanti perangai mcm berok nasional,PELIHARAAN AMNOGOK,cikgu sepatutnya menjadi roll model pada anak murid,bukan mcm yg diatastu hatinya dah jadi arang batu tak dpt diubah lagi,jadi yg diarah oleh berok diatastu jgn pedulikan arahan sumbang dia,dia nak menjerumuskan cikgu2 semalaysia menjadi berua amnogokbn...renung2lah lagi...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP