IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pergi Kempen PRK Naik Helikopter...????

>> Monday, January 24, 2011


Dalam hal ini gua memang betul2 tak puashati...!!!!

Lu orang puashati ke...???? dengan penyalahgunaan harta kerajaan untuk kempen pilihanraya...????

Helikopter tersebut milik Tentera Udara DiRaja Malaysia bhaiiii.... bukannya hak milik barisan nasional atau umnoapco... pundek pariah sekeper betul laaaaa... puak2 parti laknat nih....

Presiden umnoapco nak pergi berkempen pilihanraya... pergi jelah dengan apa cara sekalipun, jangan pergunakan harta kerajaan untuk kepentingan parti.... !!!! kalau teringin sangat nak pergi berkempen naik jet ke... helikopter ke... parti umnoapco kan banyak duit... belilah sebijik helikopter, lepas tu letak lambang dacing karat dengan logo kepala lembu umnoapco... bodoh punya Presiden umcoapco...

Ini di belasahnya helikopter TUDM, segala kosnya di tanggung oleh kerajaan dan duit kerajaan tu datangnya dari mana....???? memang pundek bin haramjadah pemimpin2 umnoapco nih....

Hati gua tengah panas nih.... gua sumpah jer... mana2 pemimpin parti umnoapco yang salah gunakan harta kerajaan untuk kepentingan atau kempen parti di timpa kecelakaan...

Takan seorang yang bergelar Perdana Menteri tak tau membezakan antara jawatan dalam kerajaan dan jawatan dalam parti. Antara urusan rasmi kerajaan dan urusan kempen parti... ni nak panggil bodoh... dah memang bodoh haprak... apa panggilan yang sesuai bagi bangsat seperti ini... duit rakyat diorang buat macam duit mak bapak diorang jer.... 

Apasal laaaa... helikopter tu tak mau terhempas jer... biar mampuih habis pi.... puak2 celaka yang salah guna kuasa tu....

9 IkutSukaLu...::

mr edz Monday, January 24, 2011 11:31:00 AM  

tak pasal pasal tukang pandu heli tu terbabit nanti... hahaha

Anonymous,  Monday, January 24, 2011 12:44:00 PM  

pilot tak yah matilah anak buah aku sorang dah jadi mangsa nuri ni sian ank bini dan mak pak dia

NenekNko Monday, January 24, 2011 1:12:00 PM  

Mulut nko mcm bontot itik...bau longkang...jahanam

PM nak guna ..itu dia punya pasal...mcm nko jugak la...nko apa peduli???....

Isa Monday, January 24, 2011 1:20:00 PM  

Pilot terjun dulu laaaa... selamatkan diri... biar Presiden dan juak2 umnoapco yang mampuih... kahkahakhakkaaaaa...

Termasuklah dengan NenekNko... jenis tak tahu bezakan harta orang dengan harta peribadi... semuanya nak kaut buat macam harta sendiri... hahaha

keladi,  Monday, January 24, 2011 2:09:00 PM  

hello bro isa

puak umnoapco yahudi melayu tengah panas tu.kasi C4 lagi.kasi meletup.kahakahkahkah.....macam
NenekNko

tukang kata,  Monday, January 24, 2011 2:54:00 PM  

aku setuju sangat cadangan tu... nenekko tu pulak hantar jer sniper tembak dia punya kapla ha ha ha aku suka aku suka

Lau Tze Monday, January 24, 2011 4:51:00 PM  

rasanya gambar asal tu dari ali abu dia yg amik

Anonymous,  Monday, January 24, 2011 9:57:00 PM  

ingat tok mung yg punya ke heli tu hah umnngok!!!

cucuopah,  Monday, January 24, 2011 10:46:00 PM  

Pemimpin umno termasuk nenek nko ikat aje diaorang kat kipas heli tu. Senang cerita. Tak payah nak susah2. Memang haramjadah diaorang ni.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP