IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Noh Omar Penderhaka...

>> Wednesday, January 19, 2011


Menurut Saari Sugib,"Kalau ikutkan memang ada dikalangan ADUN BN yang berjanji akan mengundi pindaan tersebut,tetapi telah di beri amaran keras oleh YB Noh Omar dan barang siapa yang didapati mengundi maka pada PRU kelak nama mereka tidak akan dicalonkan kembali."katanya.

Pakatan Rakyat walaupun diluluskan dengan 24 undi di mana kesemua ADUN PR mengundi namun ia tetap tidak akan berlaku pindaan kerana 4 undi lagi tidak mencukupi untuk mendapat 2/3 undi.

Dan si lidah pendek yang lari ikut pintu belakang disko dua tiga tahun lepas ni pulak dah bagi amaran Adun bn, siapa sokong sidang tersebut nama diorang tak akan di calonkan dalam PRU-13 nanti. hahahahaa....

Sebelum ini umnoapco lah juara mempertahankan institusi raja2 sultan2... tak menderhaka beb.... taat setia diorang macam laksa mana hang tuah wa cakap luuuuu.... kalau boleh anak bini diorang pun diorang sanggup korbankan... demi kesetiaan kepada raja....

Tapi... inilah pertama kali dalam sejarah malaysia.... umnoapco akan mula menderhaka kepada Sultan... dengan tidak bersetuju untuk mengembalikan kuasa perlantikan suk dan beberapa jawatan dalam kerajaan negeri kepada Sultan....

Weiiii.... Noh Omar... lu jangan nak derhaka pada sultan ekkkk.... jangan nak kurang ajar pada sultan ekkkk.... nanti rakyat selangor desak sultan supaya ambil tindakan terhadap lu... kerana menghina sultan... baru padan muka luuuu....

hahahaha........ demi "ketuanan meLAYU" Noh Omar sanggup menderhaka.... hahahaha.... Weiii... Noh Omar.... sekarang ni lu dalam kategori BODOH atau Cerdik..... kah..kah....kah....

Ok... lu orang layah lah mamat lidah pendek nih.... gua nak pergi jengok jerat pelanduk jap....

7 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, January 19, 2011 10:14:00 PM  

noh omar muka pun tak ada gaya menteri.

NurMuhammad Wednesday, January 19, 2011 10:21:00 PM  

Penderhaka yang PERTAMA dalam kes Pindaan ni.. tunggu yang kedua dan seterusnya....
Noh Omar penderhaka... agak-agak dia jawab tak macam ni (derhaka dengan manusia takpe jangan dengan Allah sudah)

MATauge,  Wednesday, January 19, 2011 10:57:00 PM  

aku jadi menteri pun atas putar alam,jok senangkan suingsanasini terus diangkat jadi timb menteri pastu 1penggal jd menteri penuh...senangkan kelentong sebab lidah kontot,,,kahkah muka mcm kelender lori balak

Aku Dan Teksi Wednesday, January 19, 2011 11:32:00 PM  

Betul Bro,mana ada derhaka demi ketuanan melayu,agak2 Noh Omar ni melayu ke jawa.

Waris,  Wednesday, January 19, 2011 11:55:00 PM  

Tak payah layanlah budak downsyndrome tu.

Lang Thursday, January 20, 2011 1:19:00 AM  

salam bro,

hehhehe... lidah tu nak jugak merasa makan tempe majik, pipi tu nak jugak disapu bedak cap botox.... lu hingat dia tak teringin ke?... perati baik2... kekadang air liur die meleleh bro...

Fakeh Thursday, January 20, 2011 1:57:00 AM  

Assalamualaikum,

Berikut ialah beberapa kajian dan bahan bukti yang akan memberi kita faham dengan jelas tentang gerakan senyap Kaum Muda dan Wahabbi Salafi yang sedang mengancam aqidah umat islam di negara ini.

• Bangsa Melayu Mengikut Ulama Ahlu Sunnah Wal Jamaah
http://www.docstoc.com/docs/55052418/Bangsa-Melayu-Mengikut-Ulama-Ahlu-Sunnah-Wal-Jamaah

• Tok Ayah Zid Kedai Lalat
http://www.docstoc.com/docs/56809171/Tok-Ayah-Zid-Kedai-Lalat

• Kuasa Tiang Kepada Cita-Cita
http://www.docstoc.com/docs/56808524/Ahlul-Bait-Yang-Dicerca

• 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah
http://www.docstoc.com/docs/56808286/40-Mutiara-Hikmat-Serambi-Mekah

• Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
http://www.docstoc.com/docs/56809354/Jaringan-Wahabbi-Sdn-Bhd

• Jom Kenali Dr Maza & Co
http://www.docstoc.com/docs/56808885/Jom-Kenali-Dr-Maza-_-Co

• Ahlul Bait Yang Dicerca
http://www.docstoc.com/docs/56808524/Ahlul-Bait-Yang-Dicerca

• Rasulullah Budak Kampung
http://www.4shared.com/video/LKrvHrKs/Rasulullah_Budak_Kampung.html?

• Maulid Tandingi Krismas
http://www.4shared.com/video/-X8gpNaU/Maulid_Tandingi_Krismas.html?

• Sifat 20 Tidak Wajib (Nik Aziz)
http://www.4shared.com/video/xxv1LDSt/Sifat_20_Tidak_Wajib__Nik_Aziz.html?

• Wahabbi Adalah ASWJ (Hadi Awang – Part 1)
http://www.4shared.com/video/g7Mzgr1l/Wahabbi_Adalah_ASWJ__Hadi_Awan.html?

• Wahabbi Adalah ASWJ (Hadi Awang – Part 2)
http://www.4shared.com/video/pBkZDPRr/Wahabbi_Adalah_ASWJ__Hadi_Awan.html?

• Asma’ Wa Sifat (Hadi Awang)
http://www.4shared.com/video/pBkZDPRr/Wahabbi_Adalah_ASWJ__Hadi_Awan.html?

• Sifat 20 – Dr Mohd Asri al-Wahabbi
http://www.4shared.com/video/GPYkBAbH/Isu_Sifat_20_-_Mohd_Asri_al-Wa.html?

• Sifat 20 – Rasul Dahri al-Wahabbi
http://www.4shared.com/video/Q-5Xol7T/Isu_Sifat_20_-_Rasul_Dhari_al-.html?

• Sifat 20 – Fathul Bari al-Wahabbi
http://www.4shared.com/video/oVyEtogF/Isu_Sifat_20_-_Fathul_Bari_al-.html?

• Aqidah Muhyiddin Yasin
http://www.box.net/shared/nd4xc31lyy

• Ahlul Bait Baka Pengkhianat (Nik Aziz)
http://www.box.net/shared/i98cl1svgi

• Bapa Kaum Muda Kelantan (Nik Aziz)
http://www.box.net/shared/px1f0idux8

• Melayu Jahiliyah (Nik Aziz)
http://www.box.net/shared/zzphcptlde

• Nik Aziz VS Guru Pondok
http://www.box.net/shared/z79fqf9j45

• Guru Pondok Yang Difitnah
http://www.box.net/shared/si344vemq9

• Risalah Hina Guru Pondok
http://www.box.net/shared/hv5tgpvrja

• Wahabiyyah Darul Naim
http://www.box.net/shared/nd1iif2tz4

• Daulah Indera Kayangan (Shahidan Kasim)
http://www.box.net/shared/lbyk6boch7

• Fitnah PAS Terhadap Habib Umar
http://www.box.net/shared/03rq3s0ock

• Gerakan Wahabbi PAS Melaka
http://www.box.net/shared/65mycqlf8x

• Sokong Membawa Rebah
http://www.box.net/shared/zcpypl85a2

• Bahaya Allah 4 All
http://www.box.net/shared/l2xl7umn6v

• Tajdid Wahabbiyah
http://www.box.net/shared/j2yrzlfmcr


Taklif pengkaji telah pun selesai, maka terserahlah kepada budi bicara pembaca sekalian untuk menerima ataupun sebaliknya. Bagi mereka yang mendapat hidayah, maka bertindaklah mengikut kadar upaya tangan (kuasa/undi), lidah (dakwah/hebahan) atau hati (doa) bagi mempertahankan aqidah hakiki Ahlu Sunnah Wal Jamaah yang bersendikan mazhab tauhid Imam Abu Hasan Ali bin Ismail al-Asy'ari ra dan Imam Abu Mansur al-Maturidi ra; mazhab feqah Imam Abu Hanifah ra, Imam Malik bin Anas ra, Imam Muhammad as-Syafie ra atau Imam Ahmad bin Hanbal ra; mazhab tasauf Imam Ghazali qsa dan Imam Junaid al-Baghdadi qsa.

FAKEH KHALIFAH SAKA

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP