IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Orang Ingat Najib Berani Ke...??? Piiiiraaahhhh...!!!!

>> Wednesday, January 12, 2011


Ramai yang bertanya berani kaaaa...???? Najib berdebat dengan Anwar.... berani kaaaa.... Najib berdebat dengan Anwar..... hahahahahaa....

So... jawapanya sempoi jer......

Najib tu lu orang ingat dia ada teloq kaaaa....??? Aci sunat sekali lagi gua katakan si Najib tu... penakut nak mampuih.... bukannya jenis ada teloq pun... dia jenis menyorok belakang bini laaaaa... sekali bini dia jegil mata... terkedu sepuluh hari...

Pasai tu.... bila bini dia kata nak peruntukan untuk Permata.... lulus RM111 juta...., berani dia kata tak boleh.... asshole... wa cakap luuuu....

Bini dia kata nak buat lawatan ke timur tengah... nak rasmi itu ini... nak jadi saksi sign MOU... bla..bla..bla... berani dia larang.... asshole for second time laaaa... wa cakap lu.... sepatutnya kalau dia hormat pada menteri kabinet yang dia lantik.... menteri yang bertanggung-jawaplah yang sepatutnya pergi... ini tidak... bini dia yang terhegeh2 nak pergi...

Dia punya bini tu... siapa dalam jemaah kabinet dapur dia tu... bini dia bertanding ke dalam piliharaya 12 hari tu... kawasan mana...??? YB mana...??? siapa yang pilih... siapa yang pangkah...??? apa jawatan dia dalam kerajaan malaysia....???

She is nothing.... beb...., hanya bini kepada PM yang bacul dan dayus jer.... PM yang takut bini..., pasal tu apa yang bini dia buat semuanya o.k.... tak pernah pun k.o....

Selain daripada bukti si Najib ni spesies lelaki penakut dan tarak teloq..., isu Altantuya... tengok apa tindakan dia bagi menangkis pertuduhan tu... dia tak buat apa2 beb... lastly bersumpah kat permatang pauh mengatakan tak kenal pompuan tu.... macam tu punya sumpah anak gua yang umur lima tahun pun boleh bersumpah beb... lepas tu menyorok belakang undang2 malaysia yang ada dua set nih....

Isu Port Dickson.... pun menyorok belakang kekebalan undang2 dua set nih... perghhhh... kalau macam tu.. gua pun boleh jadi menteri beb... buat maksiat seronok pangkah betina sana betina sini... bila kantoi pergunakan segala medium kerajaan yang ada untuk menyorok... kah..kah..kah....


Adakah Najib jenis berani..??? hahahaha.... jangan bikin gua gelak guling2 beb.... hanya pencacai dan penyokong parti haramjadah jer.. yang akan mengatakan "Ya" pada persoalan gua ini.....

Dengan bukti yang ada itu... terbukti si Najib ni seorang suami atau lelaki yang jenis TAKUT BINI dan Penakut dalam segala hal.... wa cakap lu....


Jadi jawapan pada persoalan samada Najib berani atau tidak berdebat dengan Anwar.... gua dah jawap...

"woiii... Najib Razak lu punya bini pun tak boleh nak larang dari mencampuri urusan negara.... inikan nak berdebat secara jantan one by one... hehehehe..... gua yakin lu takan berani punya lahhh...!!!!"

Baik potong jer... teloq tu bagi makan anjing bro...... kalau lu mengelak berdebat walau dengan apa alasan sekalipun....

2 IkutSukaLu...::

fiQ,  Wednesday, January 12, 2011 8:27:00 AM  

yey! najib xde kotey.kalo ade pn msti seconet je.hahaha!

Anonymous,  Wednesday, January 12, 2011 9:08:00 AM  

Najib misti tak berani punya.
Tapi si belaci Nazri Teksi dah bersuara.
Dia sudah sedia jadi pak sanggup.

- M. Firdaus.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP