IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Khir Toyo Menangis....!!!!

>> Thursday, January 13, 2011


Gua nangis beb.... terharu gua rasakan... walaupun penjelasan isu ini seakan2 nak sama jalan ceritanya dengan kisah surat menyurat antara MB dengan Sultan Selangor, sop... sop... sop.... dah sebakul penuh tisu gua buang... dah lima enam kali perah saputangan buat mengesat airmata nih.... sedih beb...  huhuhu....

Bertambah2 sedihnya bilamana terbaca komen2 kat sini.... huhuhu....  warggggghhhhhh..... sambil guling2... menusuk kalbu menikam jiwa wa cakap luuuuu......

Memang si pipi geleber daging berlebihan kat muka tu nak kena penerajang wa cakap lu... hari tu dia buat hal dengan MB... kali ini dia buat hal pulak dengan mantan MB... dia tu makan gaji buta ke apa....????

eeerrr... gua nak ketawa ke.... atau nak sambung nangis nih.....!!!


Salah satu komen yang gua minat "nasib la Dato Sri, eehh Dr. What goes around, comes around."

hahahaha.....

1 IkutSukaLu...::

opisboi Friday, January 14, 2011 11:25:00 AM  

yang sekor TOYOL ini memeang gua tak kasi can sebab dia ni bukan jahil tapi keturunan ABU JAHAL masa dia jadi mb berapa byk masjid surau jadi macam kubur sunyi tanpa di imarahkan.abis semua ustaz ulamak dihalang dari kerja dakwah. sampai TGNA pon dihalang dari memberi tazkirah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP