IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Nak Repot Polis umnoapco/bn DERHAKA... kahkahkah...

>> Monday, January 24, 2011


34 ADUN PAKATAN RAKYAT menyokong pindaan dengan mengangkat tangan.
20 ADUN barisan nasional tidak angkat tangan, sebab tangan diorang sudah dikudungkan oleh "kePuanan meLAYU"... muakakakakaaaaaa...
Seperti dijangka, kerajaan Selangor gagal meminda undang-undang tubuh negeri bagi memberikan kuasa kepada Sultan dan menteri besar dalam pelantikan tiga jawatan tertinggi negeri.
Selepas pengundian dijalankan, hanya 34 ADUN mengundi bersetuju dengan pindaan itu manakala 20 lagi mengundi menentangnya.

Kerajaan Selangor memerlukan 38 undi (sokongan 2/3) bagi membolehkan undang-undang itu diluluskan.

BN mempunyai 21 kerusi yang mana kesemuanya sepakat menolak cadangan menteri besar itu.- Mkini

Sepuluh tahun akan datang, seperti yang lu orang selalu tengok dalam TV... ayatnya berbunyi;

"Hari Ini Dalam Sejarah - 24 Januari 2011, pada hari ini telah TERBUKTI dalam
Sejarah Malaysia bahawa barisan nasional/umnoapco negeri Selangor 
adalah PENDERHAKA sebenar kepada Sultan Selangor." 
(lepas tu penyampai/suara latar rancangan tersebut pun ketawa kah..kah...kah...)

Cuma gua terkilan sikit jer..., sebelum pengundian angkat tangan tu bermula, sepatutnya Sultan Selangor datang untuk hadir bersama di dalam dewan, dan dari situ beliau dapat melihat dengan mata kepala sendiri siapa yang tidak menyokong baginda.... hahahaa....

Lu orang bayangkan kalau Sultan Selangor ada dalam dewan tu... macam mana reaksi ADUN barisan nasional agaknya.... kah..kah..kah....

Selepas ini..., kita tunggu pula reaksi Perkasa... Pekida... Gang Kapla Lumbu... GAPS... Gang Songkok Tinggi 14 inci dan semua pencacai umnoapco yahudi laknatullah berkenaan PENDERHAKAAN barisan nasional terhadap Sultan Selangor...

Tak sabar gua menanti... bangsat2 pencacai umnoapco yang macam pundek itu semua melompat... melolong... usung sepanduk menyatakan sokongan taat setia mereka kepada SULTAN SELANGOR... kih...kih...kih.... paling havoc sekali... kalau diorang boleh pergi bertapa kat depan BALAI buat laporan POLIS....


arrriibbbbaaa... aarriiibbbbaaa.... teloq dah tersangkut... weiii... Armando De'Perkasa... toksah sibuk2 nak ukur lurah jer.... tu SULTAN dah di hina oleh lu punya gang.... kah...kah...kah.... weiii... Ibrahim Ali mana....???? takan tengah sibuk menjahit selendang anugerah Perkosa kot.... weeeiiiii... ayahanda-ayahanda Pukida.... lu orang kat mana bebbbb..... kah...kah...kah.... takan tak masyuuuuukkkk kot.... ada masyuuuukkkk... ada demo bantahan.... muakakakakaaaaa....

BARISAN NASIONAL/ umnoapco yahudi laknatullah MENDERHAKA kepada 
SULTAN SELANGOR... KAH...KAH....KAH....

Selepas ini jika ada demonstrasi usung sepanduk nak sokong Sultan oleh puak2 nih... bolehlah kita gelakkan diorang beramai-ramai.... kaki kincing.... hipokrit kepada Sultan... pembohong besar...

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, January 24, 2011 9:47:00 PM  

tp dlm tv3 suku, dorang belit ckp PR yg derhaka...kaki hancing btol la dorang nih..cis!!

pakwe Monday, January 24, 2011 10:05:00 PM  

armando...ahahahahahaa

pr test power...

ksian umno terjerat..

tapi well...umno kawal media..

who cares...

harharhar

Anonymous,  Monday, January 24, 2011 10:57:00 PM  

Kalau Khalid ada teloq, letak jawatan le.

Pak Kacong

Lau Tze Tuesday, January 25, 2011 5:02:00 PM  

bagus idea tu..agung patut dlm dewan tgk sape yg sokong dia..tapi kan agung tu sokong parti mana bro

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP