IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gambar Sebenar Robekngah Yang Merogol Rais Yatim..

>> Thursday, January 06, 2011

Yang mana satu Robekngah.... lu orang teka laaaaa..... (sumber edyesdotcom)

Setelah 2 minggu baru semalam Rais Yatim menafikan, itupun setelah 2 laporan polis di buat... satu di Kuala Klawang dan satu lagi di IPD Seremban 2. Kalau tidak tak tau la sampai bila dia nak mendiamkan diri.... mangkuk punya menteri...

Dan gua yakin tidak akan ada apa2 siasatan terhadap menteri win win situation nih.... biasalah budaya umnoapco..., kena pada diri diorang polis pun terkedu nak jalankan siasatan, contoh macam najib razak dan mamak mahadir... mahkamah pun diorang boleh escape.... gampang laknat betul....

Gua cadangkan supaya ada delegasi NGO yang mengambil inisiatif terbang ke Indonesia untuk memujuk Robekngah supaya membuat laporan polis jika beliau betul2 di rogol oleh pak menteri malaysia. Melainkan dalam masa 2 minggu mendiamkan diri dari tuduhan di malaysia.... mulut di Indonesia sudah kena zip.... maklumlah pak menteri banyak wang.... hahahaha....

Macam dalam cerita mafia pulak.... kah..kah..kah.... sana dah kowtim... kat sini baru boleh bersuara...

8 IkutSukaLu...::

laniisma Thursday, January 06, 2011 3:11:00 PM  

Ishhh! Ishhh! Robekngah pula yang merogol, kesian Rais dirogol ek...

Unknown Thursday, January 06, 2011 5:57:00 PM  

Suka hati lu saja amah tu rogol Pak Menteri anak si Yatim tu, hah? Kesian Pak Menteri la kalau gitu. Tapi mungkin jugak sebab bawah umur, asal suka sama suka, jadi kes rogol? Oh sebab dia posisi bawah kira dia dirogol ke? Dia kena ugut kot?

Kalau Pak Menteri rogol, ada tak dia liwat sekali? Ada tak benda tumpul masuk ke anu amah tu? Eh, Pak Menteri dah tua bangka la .. kuat ke lagi lagi? DIa bukan ke digelar pengamal undang-undang? Bisa Pak ..lolos.

Ho ho ho

Anonymous,  Thursday, January 06, 2011 8:11:00 PM  

Taiping Mali kata Husam Musa dah tau cerita ni 2007 lg...kenapa tak bising-bising mamat tu hah?......(http://taipingmali.blogspot.com/2011/01/luahan-rasa-ds-utama-dr-rais-datin-seri.html)

ISA Thursday, January 06, 2011 10:12:00 PM  

Laniisma;

Dah Rais nafi... so siapa lagi...???

ISA Thursday, January 06, 2011 10:13:00 PM  

Hanz;

Banyak sangat soalan, kena tanya yang terlibat nih...

Anonymous,  Friday, January 07, 2011 11:34:00 AM  

duit byk nak rogol buat apa..macam pelik je..kat spa banyak amoi lawa dari rusia...mongolia dan macam nak bela pun bole..tapi lebih baik bukak cawangan laa..halal punya..

Sendiri Friday, January 07, 2011 11:35:00 AM  

duit byk nak rogol buat apa..macam pelik je..kat spa banyak amoi lawa dari rusia...mongolia dan macam nak bela pun bole..tapi lebih baik bukak cawangan laa..halal punya..

Anonymous,  Tuesday, January 11, 2011 8:46:00 AM  

Lu orang cakap saja. Tak berani. Kalu betul kenapa tak londeh sampai abis. Bukti mana.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP