IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

SPRM Jangan Siasat Negeri Pahang....

>> Thursday, December 23, 2010

Satu hari seorang pemimpin dari Pahang buat lawatan ke sebuah kampung di Melaka. Ikut jadual sepatutnya hanya lawatan satu hari saja, memandangkan Melaka sudah di iktiraf secara syok sendiri oleh Ketua Menterinya sebagai sebuah negeri maju, maka pemimpin Pahang ini ingin melihat bentuk kemajuan negeri Melaka.

Pada malamnya selepas dinner, pemimpin Pahang ini mengajak drivernya ronda2 bandaraya melaka, dalam syok meronda beliau ternampak sebuah kelab karaoke. Maka masuklah beliau ke kelab karaoke tersebut untk menghibur hati..., sambil minum2 datang seorang wanita. Boleh tahan body dan cantiknya. Si pemimpin ni pun mula le nak masuk daun dan ajak le wanita tu berbual. Dialog pun berlaku antara mereka:

Pemimpin: You nak minum ape?
Wanita: Beri saya oren dah le...

Pemimpin pun panggil waiter dan pesan. Lepas tu waiter pun datang hantar air oren. Satu gelas bersaiz besar. Terkejut wanita tu.

Wanita: Besarnya gelas!
Pemimpin: Saya dari Pahang. Orang Pahang semua besar-besar.
Wanita: Ooooo.

Dan mereka pun terus berbual sambil gelak ketawa dan sesekali berkaraoke. Dah lewat malam, masing-masing nak pulang dan pemimpin pun nak tunjuk gentelman nak hantar wanita tu pulang. Ok saja. Sampai di tempat letak kereta, wanita ni sekali lagi terkejut.

Wanita: Besarnya kereta!
Pemimpin: Orang Pahang.
Wanita: Oooooo.

Dalam kereta pemimpin ni ajak wanita itu keluar keesokan harinya. Wanita ini pun setuju. Esoknya seperti dijanjikan, maka kedua-duanya pun bertemu dan pemimpin ini membawa wanita itu ke ladangnya di kawasan Janda Baik. Sekali lagi terkejut wanita ini.

Wanita: Besarnya ladang!
Pemimpin: Orang Pahangggg.
Wanita: Ooooo

Lepas berjalan-jalan. Pemimpin ini ajak wanita pergi makan tengah hari. Ok saja. Dan sampai disebuah restoran, pemimpin pun pesan le ketam, udang, lobster dan lain-lain. Terkejut lagi wanita itu.

Wanita: Besarnya udang, ketam, lobster, pinggan pun besar!
Pemimpin: Orang Pahanggg.
Wanita: Ooooo.

Lepas makan pemimpin ni pun ajak le wanita ini bermalam di hotel KL, untuk anu...anunya. Wanita itu pun setuju. Tetapi sekali lagi dia terkejut bila masuk bilik hotel.
Wanita: Besarnya bilik! Besarnya katil!
Pemimpin: Orang Pahanggg.
Wanita: Oooooo.

Masa terus berlalu dan selepas bercucuk tanam, si pemimpin ini duduk di tepi tingkap bilik hotelnya. Diambil sebatang rokok dan terus dihisap, sambil merenung lalu lalang kota raya. kemudian, pemimpin ini menoleh kepada wanita itu dan bertanya.

Pemimpin: Awak ni... orang Melaka ke.... orang Pahang???
Jadi pesanan kepada SPRM tak payah la... nak menyusahkan diri menyiasat laporan Ketua Audit Negara pasal perbelanjaan dan tuntutan terlampau Kerajaan Negeri Pahang, nanti sia-sia jer kena.....


ha...ha..ha.... dengan orang pahang nih......

(Orang Melaka/Pahang jangan marah aaarrrr.... gurau2 tengah malam Jumaat)

3 IkutSukaLu...::

Nakha Rism Thursday, December 23, 2010 11:06:00 PM  

aaa..bro, xfhm..ape kaitan gurl tu dengan melaka @ pahang?

Isa Thursday, December 23, 2010 11:18:00 PM  

Nakha Rism;

hehehe... lu kena baca ulang2... lepas tu cari makna "Pahang" dalam kamus...

Pasti lu akan paham...

Budak gila,  Friday, December 24, 2010 1:29:00 PM  

Hahahahaha! Entah kenapa aku macam dapat tangkap maksud lain. Adakah pemimpin tu tanya perempuan tu orang melaka atau orang pahang sebab anu perempuan tu besar? Hanya penulis blog yang tahu. Kehkehkeh

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP