IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ntah Apa Jasanya... Pun Bolehhhhhh... Gilaaaaa...!!!!

>> Wednesday, December 15, 2010


Gua baru terbaca dari akhbar pencacai yang sentiasa membuatkan orang hairan yang melaporkan perkara ini.

Nak termuntah... meloya tekak dan sebagainya, persoalannya pada diri gua sendiri laaaa...., pada diri lu orang gua tak tau la pulak...??? Gua tertanya pada diri sendiri....

"Apakah Jasa Pompuan Ini Pada Negeri Melaka mahupun Negara"

Apa yang hebat sangat pompuan ini sampai di anugerahkan darjah terpendek negeri melako..., sedangkan persidangan yang kononnya wanita2 pertama negara Afrika yang ramai, dalam bajet 2011... di sebabkan sebagai laki PM dia dapat RM111 juta untuk permata... lagi apa kejadahnya sumbangan pompuan ni pada negara....???

Yang gua nampak... buat menyemak jer... ader laaaa.... buat perabih duit keraaaajaan sponsor dia pi sana sini... macam menanggung bewak hidup. Bini2 mantan PM yang lepas2 tu.. takda pulak berperangai terlebih over acting macam pompuan nih... uuuiiihhhh... menyampah aaarrrr....

Yang KM melaka pulak.... kalau nak membodek pun... agak2 jelah, tak payah sampai nak menjilat licin beb....

Sori.. aaarrr.. gua bukannya jealous atau nak dengki mendengki kat betina nih..., dia nak dapat anu.. anu...anu... issshhhh.. apahal gagap lah pulak nih... hmmm... anugerah atau gelaran apa kejadah apa pun mampuih pi kat dia laaaaa.....

Tapi kalau dah tak berjasa apa pun pada negara... tiba2 dapat gelaran itu ini... itu dah macam celaka jer... bunyinya.... nak bodek punya pasal... apa pun boleh jadi..... gila punya mentaliti melayu...

3 IkutSukaLu...::

sunsnake@budakbalun Wednesday, December 15, 2010 8:41:00 PM  

Kalau Shah rukh khan yang takde kena mengena dengan Malaysia pun leh dapat dato kat negeri yang kecik dan pelik nie..
inikan pula suami si Najib!
wakakaka!

lagipun siapa yang DIpertuanya?
hero lama UMNO jugakkkk!!
lantik tu untuk elak kena gi mahkamah!
wakakakak!

layan je orang melaka oiiiii!

bulu ketiak,  Wednesday, December 15, 2010 10:38:00 PM  

aku setuju ngan hang laa budakbalun....
puak melaka nie memang totok biru-biru....kuat menyiku....
memang bulu ketiak panjang.......
hangit lagi....

nak temuntah aku

MOH KEMBARA Thursday, December 16, 2010 7:30:00 AM  

Salam Yob-yob, deme 'U urut my back, I urut ur back, back...'

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP