IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Pengkhianat...!!!!

>> Thursday, December 16, 2010

Rumah Perdana Menteri Malaysia.

Mana mana pemimpin yang menjadi kaya raya setelah di pilih untuk memerintah negara adalah pengkhianat kepada rakyat dan di kira penzalim.

Pandangan ini berdasarkan apa yang dipraktikkan oleh Rasulullah, Khulafah Rasyidin dan Khalifah Umar Abdul Aziz. Mereka lebih zuhud dan miskin sewaktu memerintah. Bahkan mereka mati tanpa meninggalkan apa apa harta pusaka.

Jadi hari ini kalau ada pemimpin yang jadi kaya raya kerana tugas menjadi pemimpin ertinya dia sudah melakukan satu kesilapan yang besar di sisi Islam. Mereka ini boleh di katakan merompak harta rakyat.

Bukan bererti khazanah kekayaan negara apabila diserahkan kepada mereka waktu mereka memerintah maka mereka bebas untuk menggunakannya, lalu mereka ambil untuk kepentingan peribadi, keluarga dan kroni kroni.

Mereka menipu rakyat dan memutar belitkan lidah memperkatakan kebaikan tetapi sebenarnya sikap mereka di belakang rakyat jahat sekali.

Mereka sesama mereka sendiri saling rebut merebut harta rakyat lalu mereka berpecah belah, jatuh menjatuhkan dan mengampu menjilat untuk mendapatkannya.

Kebaikan kecil yang mereka buat diperbesar-besarkan kepada rakyat dengan melindung rompakkan rompakkan besar yang mereka lakukan.

Kononnya mereka bantu rakyat dengan memberi sebiji rumah dan Rm600 sebulan. Manakala mereka sendiri mengambil berpuluh puluh ribu sebulan wang diperuntukkan untuk rakyat.

Kalau begitu tidak hairanlah rakyat di mana-mana hari ini sudah hilang sabar lalu bersikap menentang pemerintah.

Rakyat sudah peka dan cerdik dan tidak boleh di tipu lagi. Mereka mengharapkan keadilan dan mahukan kepimpinan yang benar-benar adil lagi bersih. Hal ini hanya dapat dibuat oleh pemimpin yang boleh mengikut cara pemerintah Islam tulen.

Hanya pemimpin yang bertaqwa yang takut kepada Allah sahaja yang boleh dan mampu melaksanakannya.


Siapakah kalangan pemimpin2 yang di maksudkan.??? Mereka adalah pemimpin2 yang di pilih oleh Melayu2 Bodoh untuk menjadi Pemerintah (Keraaaajaan Malaysia).

Di sebabkan oleh Melayu2 Bodoh inilah habis dah tanah2 orang melayu digadai oleh umno tapi melayu2 bodoh ini masih lagi menjerit hidup umno...!!! hidup melayu..!!!!

Di sebabkan melayu2 inilah ekonomi Malaysia semakin merudum dan negara berhutang berbillion hengget, tapi melayu bodoh ini masih lagi menjerit hidup umno...!!! hidup melayu..!!!!

Disebabkan melayu2 inilah sang pemerintah semakin galak melakukan penyelewengan dan pembaziran wang rakyat, tapi melayu2 bodoh ini masih lagi menjerit hidup umno...!!! hidup melayu..!!!!

Disebabkan melayu2 inilah kehidupan rakyat makin terhimpit dengan kenaikkan harga minyak sekaligus menjadi rantaian kenaikkan harga barangan, tapi melayu2 bodoh ini masih lagi menjerit hidup umno...!!! hidup melayu..!!!!

Disebabkan oleh melayu2 inilah Agama Islam di perkotak katikkan sejak dari awal penubuhannya lagi, tapi melayu2 bodoh ini masih lagi menjerit hidup umno...!!!! hidup melayu...!!!!

Melayu2 Bodoh ini tak pernah mahu sedar bahawa selama ini umnoApco yahudi melayu laknatullah telah menipu mereka selama lebih 50 tahun. Melayu2 Bodoh seperti ini... jika ditakdirkan terpaksa tinggal di atas pokok semula...


Sudah pasti mereka akan tetap menjerit terpekik terlolong sambil menjulang keris telanjang "Ketuanan Melayu" mereka.... hidup umno..!!! hidup melayu..!!!

kah.. kah.. kah.. kah...

5 IkutSukaLu...::

MOH KEMBARA Thursday, December 16, 2010 7:23:00 AM  

Salam Yob, errr breakfast ari ni sangkut kat rengkong tengok Mamat pegang keris! Melayu mudah lupaaaa!

tukang kata,  Thursday, December 16, 2010 8:36:00 AM  

PELARASAN INI ADALAH LEBIH RENDAH BERBANDING NEGARA JIRAN, KITA AKAN PANTAU KENAIKAN HARGA BARANGAN DAN MENGAMBIL TINDAKAN TERHADAP PENIAGA YANG MENAIKKAN HARGA BARANGAN....

thuiii haram jadah kepala tokcai depa cakap sropa orang tak sekolah,tu pun jangan juak2 ketuanan melayau sokong....

sedih la jadi melayu ni asyik dok kena tipu,bohong,kencing dan tahap yang lagi teruk sampai kena berak tu pun masih hangguk...

sedarlah wahai umat melayu sampai bila nak kena macam ni atau nak tunggu bala dari allah sampai baru nak sedar.

bro isa kalau malaysia ni jadi macam somalia baru depa tau

Irwan Thursday, December 16, 2010 9:16:00 AM  

orang akan buat apa saja, guna apa saja untuk mendapatkan apa yang mereka mahu..

aku cuma masih sedih dengan style bangsa kita yang taknak belajar the system and beat it macam cina dan india buat (diorang creep up the legal system and conquer from inside), sedangkan kita orang Melayu sibok main kat tengah jalan berdemo..

atau mencarut kat blog yang takde sapa pun baca...

anyway..semua ada pendapat semasing...

ni keluhan aku akan keunikan malaysia:

http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/12/berita-terkini.html

lepas ni nak beranak pun kena bayar cukai...

otaklunyai Thursday, December 16, 2010 10:08:00 AM  

sebab muka tu dah biasa cuim j*bo*, depan public cium keris je lah...

armal Thursday, December 16, 2010 10:42:00 AM  

Alhamdulillah..... nasib baik gua tak termasuk dalam golongan melayu2 bodoh tu. Dah le bodoh, sombong pulak.... pergi jahanam dgn melayu2 bodoh..hahaha.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP