IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lagi... Skrip Ganas Dari Apco Worldwide....

>> Sunday, December 12, 2010

Ummi Hafilda menambah, bagaimana hebatnya sekalipun seseorang, “Allah mengetahui kebenaran.”

“Jangan nanti mereka ditimpa bala semasa di dunia lagi,” kata Ummi Hafilda yang menegaskan bahawa perjuangannya tidak akan berhenti setakat ini sahaja.

“Sekiranya saya bercakap lebih-lebih, ia akan libatkan maruah keluarga.

“Bak kata pepatah tepuk air di dulang terpercik ke muka sendiri,” kata ahli perniagaan ini.

“Tetapi atas perjuangan, saya terpanggil untuk menentang mereka yang sengaja mempertikaikan ketuanan Melayu,” katanya. (yang ni buat gelak guling2 bhai...)

Dr Wan Azizah dalam ucapan dasar presiden semasa Kongres Nasional PKR akhir bulan lalu mahu konsep “Ketuanan Melayu” dihapuskan supaya anak Malaysia membesar dengan visi “bangsa bermaruah” atau “Melayu Bermaruah”.

Ummi Hafilda berkata dia tidak kisah jika dirinya “ditoreh”, tetapi jika hak istimewa orang Melayu disentuh dan kuasa Raja-raja Melayu dipertikaikan, “saya terpanggil untuk menyedarkan Anwar, isterinya dan abang saya Azmin supaya kembali ke pangkal jalan.”

Ummi Hafilda yang menyentuh isu ketuanan Melayu dan hubungan Anwar, Azmin dan Dr Wan Azizah berkata, menjadi tanggungjawabnya sebagai adik yang secara tidak langsung tahu rahsia-rahsia di dalam lingkungan mereka.

“Jika saya tidak memperbetulkan keadaan, saya akan tanggung dosa ini sampai mati,” katanya lagi.

Di petik dari sini.
Lu orang ada rasa meloya tak dengan cakap2 pompuan nih..... hahaha..., kerana "Ketuanan Melayu".... atau "Ketuanan RM"... berapa la pulak upah yang dia dapat kali ni ekkkk.... 

Makin nak dekat dengan PRU-13... semakin menjadi-jadi sandiwara bangsatwan puak2 parti laknat umnoApco nih...., tapi seronok jugak beb... tengok gelagat sarkas bewak2 hidup nih....

Penulis skrip sandiwara bangsatwan kali ini sudah tentulah Apco Worldwide Sdn Bhd... bayar juta2 beb... skrip mestilah tegar dan menyakinkan...

hahaha.....

13 IkutSukaLu...::

arus perjuangan Sunday, December 12, 2010 9:21:00 PM  

ko memang banyak dosa pun wahai umi half hida oiiiiii

cicit ngah layor Sunday, December 12, 2010 9:56:00 PM  

"Allah mengetahui kebenaran". Cantik ayatnyer.Tak payah kamu cakap ler.....semuer org dah tahu.Tapi Allah tak bagi kebenaran pader perempuan Islam supayer membukak auratnyer kepader khalayak ghamai.Kokok berderai-derai,ekor bergelumang taik.

AmenoWorld Sunday, December 12, 2010 10:30:00 PM  

TUDUNG FASHION BARU WOIT! KAH KAH KAH

Anonymous,  Sunday, December 12, 2010 10:32:00 PM  

"Allah mengetahui kebenaran"
pastu allah surug tutup aurat nape x ikot??

Pak Oncu Sunday, December 12, 2010 10:45:00 PM  

gua virgin beb ,,,,,,,,,,,,,,, tapi lubang gua daqh kena tibai (kata dia lah) hahahahhahahahaha !!!!!!

Anonymous,  Sunday, December 12, 2010 10:51:00 PM  

Lebih baik baca yasin dan sedekah kat kawan-kawan yg telah mati cth. (kwn2 glamer 1998 dulu la) dari sebok nak nasihat orang.

wanchuh

armal Sunday, December 12, 2010 11:11:00 PM  

"Tak kisah dirinya ditoreh" cantik ayat ni cik umi oiiii. Cuma nak tanya, berapa kali dah kena toreh dan siapa yang toreh????? hahahaha.... Siapa lagi kalau tak puak2 umnoapco haramjadah laknatullah tu le...

MOH KEMBARA Sunday, December 12, 2010 11:32:00 PM  

Salam, agak2 sapa lagi pelakon pencen yang akan kuor berlakon dan baca skrip baru? Azizan? Daim (mana dia pi?)

panggil aku A Sunday, December 12, 2010 11:59:00 PM  

"Allah mengetahui kebenaran"... ye betul.. ALLAH maha mengetahui...

cik umi yang cantik... sila baca al-quran dan fahami maksudnya.. ALLAH takde sebut pun MELAYU dalam tu..

yang ALLAH sebut.. kalau kamu beriman.. kamu masuk syurga.. kalau kamu kufur.. kamu masuk neraka.. itu janji ALLAH.. tak kira la ko tu melayu kee.. cina kee.. india kee.. apa2 bangsa je lah..

kat AKHIRAT pun.. ALLAH takkan tanya perjuangan kamu kepada melayu.. tapi ALLAH tanya.. perjuangan kamu pada ISLAM..

sila baca al-quran dulu baru buat ulasan ye.. al-quran itu.. KALAMULLAH.. bermaksud kata2 ALLAH.. jangan cuba nak pertikai.. ok..

macam haram,  Monday, December 13, 2010 12:01:00 AM  

pa budak pompuan ni dok mngarut???
xmati-mati lg dia nih... mudah2an umur dia yg pnjg 2 x disia-siakn.. cpat bertaubat umi ooiii... jgn dok kalut suruh org brtaubat... nnti tuhan bayaq cash kat hang..

Mari Benci Umno Monday, December 13, 2010 10:54:00 AM  

agaknya dia ni kut yg meliwat sayfool tu..??x pn si sayfool yg meliwat dia..kah..kah..kah

bunbinban,  Monday, December 13, 2010 4:28:00 PM  

betina mengilai ni tak insaf2 ye. dia ni masa aruah ayah dia nazak, sempat ke dia mintak ampun kat ayah dia?. tapi aku setuju azmin kena bertaubat...jgn ikut perangai umnoapco!. baginda apakabar ummni?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP