IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Ketuanan Melayu Kepala Bapak Diorang"

>> Monday, December 06, 2010

Lu orang semua ada akal kan...???
Boleh berfikir dengan waras kan...???
Bukan spesies Lembu macam puak2 umnoapco dan bn kan...???
Atau spesies pencacai penjilat tegar pemimpin2 haprak dari parti laknat haramjadah ni.. kan..???

Cuba lu orang buat ilmu hisab sikit, perbandingan berkaitan pendapatan mangkok2 kat bawah nih... dengan kemewahan dan gaya hidup diorang selama ini.


- Perdana Menteri : RM22,826.65
- Timbalan P. Menteri : RM18,168.15
- Menteri Kabinet Dapur : RM14,907.20
- Setiausaha Politik : RM5,470,942.40

Mangkok2 kat atas tu semua ada tanggongan barangan dapur ke...??? Bayar sewa rumah/pinjaman perumahan, bayar pinjaman kereta, bayar bil api/air, bayar bil tepon, beli pampers anak, beli susu anak, bayar toll, bayar minyak kereta, bayar makan tengahari/malam...???

Dan ntah apa2 lagi lah yang perlu di bayar seperti apa yang rakyat marhaen tanggung selama ini.

Weiii... anak2 mangkok kat atas tu ada pergi sekolah kebangsaan ke...??? Anak2 mangkok kat atas tu ada pinjaman PTPTN ke...??? Pergi melancong pakai duit gaji sendiri ke...???

Aahhh... lu orang pikir laaaa... sendiri, selama ini rakyat menanggung "biawak hidup Ketuanan Melayu", pulangannya rakyat Di Utamakan Untuk Di Sembelih demi kepentingan diorang dan kroni-kroni serta cukong-cukong diorang terlebih dahulu.

"Ketuanan Melayu Kepala Bapak Diorang aaarrrr..." memang bangsat haramjadah wa cakap luuu....!!!!

6 IkutSukaLu...::

mahaza Monday, December 06, 2010 9:38:00 AM  

sabar.... kang masuk sepital lagi kang....

zalizalu Monday, December 06, 2010 12:40:00 PM  

minyak naik lagi.. frust aku :(

A-I-B Monday, December 06, 2010 1:35:00 PM  

Hidup ketuanan Melayu!...
Hidup(baca:mampuih)UMNO!...

ahli bersekutu,  Monday, December 06, 2010 6:01:00 PM  

dangkal fakta kamu... Saya bayar kesemua itu, namun saya masih bisa hidup sempurna, kalau nak jadi kaya raya memang tidaklah. tapi kalau itu kemahuan tuan punya blog, teruskan perjuangan. Kot-kot boleh ke putrajaya...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP