IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kalau Lu, Gua dan Rakyat Biasa Dah Tentu Masuk Balai Beb..!!!!

>> Saturday, December 25, 2010

Kot.... kalau lu orang, gua atau rakyat biasa yang cakap.... dah tentu2 kena angkut ke balai... wakakakakaaaa....

Dah tu pulak.... ada mangkuk ayun si bangsat haramjadah kaki bodek penjilat yang kononnya pertahankan institusi raja2 dan sultan berkampung berdemo depan balai polis.... mendesak dengan laporan polis supaya si penghina di tangkap....

Dah tu pulak.... barua2 pukida, perkasa, tiga line... 4 line.. 5 line... ntah apa kejadah punya line selagi ada jenis perangai samseng kampung dusun pun.... nak tunjuk hero tanda kesetiaan kononnya pada raja2...., siap ugut kalau jumpa si penghina nak cepuk nak belasah... sampai sanggup tunggu di mahkamah nak pelempang dengan lagak samseng bacul main pukul curi.., dah tempeleng orang cabut lari... hahaha... macam sial punya samseng... samseng taik kucing wa cakap luuuuu.... macam sial...!!!!

Dah tu pulak.... ada komen2 dalam blog dari kaki2 pencacai penjilat tegar.... suruh packing kain baju pindah keluar jer... dari Malaysia kalau tak boleh hormat dan terima konsep Negara Beraja nih.... macam sial punya statement....

Tapi.... semua bangsat2 yang gua maksudkan di atas tu... tak pulak menyalak macam anjing nampak penyangak.... kalau melibatkan barua2 kat bawah nih menghina Raja2 dan Sultan2.... bertambah2 sial punya perangai...

Adakah kerana teloq diorang sama jenis.... atau memang takda teloq.... atau sememangnya jenis bacul dan dayus.... kalau melibatkan puak2 penghina Raja2 dan Sultan, macam kat bawah ni....


Paling tak boleh blah.. yang bertajuk "Negara Bukan Milik Raja Melayu" ada faham ka..??
kah..kah..kah... apa komen puak2 "Ketuanan Melayu".. kah..kah..kah...
Tak nak berdemo depan Balai Polis ke...????

3 IkutSukaLu...::

baginda® Saturday, December 25, 2010 1:38:00 AM  

kahkahkah betul2 penjilat cekek tengkok takpa... hahaha

Pak Oncu Saturday, December 25, 2010 9:55:00 AM  

Selagi masyukkkkk... apa mau fikir caci hina apa kejadahnya... janji masih dok kat atas... bukannya terguling ke bawah... apa mau kira... hahahahahahah (macam kenal jer ayat ni ni )

MAFIABOSS Saturday, December 25, 2010 9:55:00 AM  

Wa cakap lu bro..gerombolan2 penjilat nih semuanya kaki songlap,pantang lepa depa sapu,pantang klau ada kete melayu sangkut bayaran bank depa terkam macam penyamun..apakah golongan2 rosak akhlak macam ini layak utk menjadi pembela orang Melayu dan Raja2 Melayu????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP