IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Imigresen Buat Operasi Di Pintu Stadium Tahan Indon...!!!!

>> Sunday, December 26, 2010


Laporan mengatakan jalan sesak ke Bukit Jalil. Ramai nak tengok bola Malaysia vs Indonesia punya pasal.

Ohhh.... gua minat sukan bolasepak... tapi tak minat nonton perlawanan bolasepak peringkat Asia... lebih2 lagi bola malaysia, macam hampeh... gah jer.. lebih tapi taraf permainan lagi 50 tahun akan datang pun macam budak2 sekolah... itupun selagi sultan bola masih di takhta dan tidak di kuasai oleh makhluk2 politik yang tak tau pasal bola... tapi menyemak macam pandai sangat... kah..kah..kah....

Pasal tu... bolasepak malaysia hancur beb.... kalau lu orang panggil player MU. Liverpool, Chelsea, Arsenal letak dalam skuad kebangsaan malaysia selama 6 bulan...., otak diorang pun jadi beku... langsung tak boleh main beb.... mutu permainan pun merosot... terikut rentak permainan malaysia.... muakakakahhhh....

Lupakan apa yang gua tulis kat atas tu.... hahaha, itu pendapat dan minat masing2.


Yang gua nak bagitau kat sini... jikalau gua berjawatan sebagai Pengarah Imigresen, sudah pasti gua akan hantar 40 - 50 trak/bas ke stadium bukit jalil.

Bukannya... hantar untuk tengok bola, tapi untuk angkut mana2 warga indon yang takda paspot (PATI), gua akan tahan di pintu keluar stadium.... hahahaha....

Mana mau lari.......!!!!!

4 IkutSukaLu...::

armal Sunday, December 26, 2010 11:25:00 PM  

Bro...gambar 2 awek kat atas tu apa kena-mengena dgn n3 ni???? Wa pun jadi beku otak lah pulak...

anak dara,  Monday, December 27, 2010 12:02:00 AM  

apa laa armal nie......
anak dara pun tak tau ke?...
gambar hiasan......
untuk attract u all laa masuk mai blog nie......

kah kah kah

Isa Monday, December 27, 2010 12:07:00 AM  

armal;

kalau lu selalu berurusan dgn imigresen, lu akan perasan anak dara imigresen semua cun2 woooo... pasal tu kepala otak imigresen beku...

PATI berleluasa... hehehe...

Isa Monday, December 27, 2010 12:08:00 AM  

anak dara;

itu anak dara imigresen laaaa... tengok uniform diorang tuuuu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP