IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hati Kapas Si Mamak Dah Mengamok...!!!!

>> Monday, December 27, 2010


Dalam n3 pasal restoran mamak, sudah ada sorang mamat/minah ni dia punya jiwa sudah kacau beb.... siap ugut mengugut.. ntah apa2 jer...., lu orang baca dulu luahan perasaaang si hati kapas yang gua tak edit walau satu huruf nih...;
hati kapas berkata...
macam ni ke perangai bloger PAS..... drpd dulu aku tgk korang x abih2 nak kutuk mamak mcm2...... aku sbg penyokong PAS  sgt kecewa dan muntah tgk perangai yg sejibik rasis mcm UMNO sesat..... agaknya PAS dah mula sesat sejak bersekongkol dengan DAP kot....nampak gaya camtu la......

mamak tu org islam jugak.....saudara seagama.....patut la mamak ramai x nak sokong PAS sbb perangai korang yg dengki dgn kejayaan mamak memartabatkan industri restoran di malysia lalu mengangkat martabat kejayaan islam......

korang semua cam celaka x mesra mamak.... mesra cina dap kiasu je... dgn cina paria kiasu DAP korang cium tgn .....dgn mamak semua ko ludah....

aku nak igtkan sikit kat bloger cam korang ni..... hentikan serangan sebarangan ke atas mamak.. kalau x aku x kan sokong lagi PAS... aku x akan mengundi sapa2 pon..... korang dah memang melampau melabel semua mamak seolah-olah sebagai penyangak..... dan kesalahan restoran x sepatutnya di letakkan atas ke semua mamak....

abih tu kiranya melayu mmg bangang la sbb serba serbi org cina yg conquer ....org melayu buat apa ...  juara rempit juara bohsia....hahahaha bodohnya melayu kalau camtu..
hahaha... meh sini gua nak bagitau, si hati kapas nih.. kalau bukan seorang mamak restoran ianya seorang mamak cybertrooper umnoapco yang menggunakan medium kononnya sokong PAS... weiii... kepala bana lu laaaa... peduli apa gua lu sokong PAS ke... sokong mana2 parti politik ke... itu hak lu... bukannya hak gua... apa ke bangang punya statement...

Dia nak kaitkan cerita pasal sokong parti politik dan restoran mamak... meh sini baca komen yang kat bawah nih..., itu dari komen member gua sendiri seorang tauke restoran melayu yang berhadapan dengan restoran mamak...;

AKUOKU berkata...bro isa,

kedai mamak depan tu banyak pilihan, kedai kawan lu tak ada pilihan... ingat kata2 tu dari seorang orang bulan.. ha ha ha.. sekarang baru padan muka dia...jangan haraplah undi dari puak ni..
Sekarang apa macam... si hati kapas..??? Orang PAS sendiri cakap macam tu kat pengusaha restoran melayu... so lu punya ugutan tak sokong PAS dan mengutuk melayu tuuuu.... semua dah basi beb... layak masuk tong sampah jer....itu isu dan dalam tajuk lain...

So... lu tak perlu nak main sentimen melayu kat sini, pasal melayu sememangnya bodoh beb... kalau tak takan diorang pilih pemimpin2 melayu yang dok ada dalam kabinet Najib sekarang nih.... hahahahaaaa....

Lu tolong bagitau kat gua apa jasa2 mamak kat malaysia nih..... selain daripada jadi tukang adu domba dan pemecah belah masyarakat, contoh macam mamak2 kat penang tuuuu.... yang suruh pulangkan wang ehsan negeri pulau pinang.... hahaha....

Weiii... kalau lu nak spin cerita... pi balik spin di Kerala India laaaaa....., ini malaysia beb....

kah...kah...kah.....

Buat Hati Kapas..., ntah bila la pulak gua berdaftar sebagai blogger PAS..... muakakakakakaaaa... puak-puak PAS pun tak pandang blog kurang ajar gua nih.... bangang punya mamak cakap pakai tumit kaki..

32 IkutSukaLu...::

hati kapas,  Monday, December 27, 2010 3:49:00 PM  

dey!!!!

tumit kaki mamak tamau sebut aaaaa..tumit kaki mamak lagi bersey putey dari tapak kakey melayou...

Anonymous,  Monday, December 27, 2010 3:52:00 PM  

Boleh mati ke kalau x makan kedai mamak?

baginda® Monday, December 27, 2010 4:04:00 PM  

hahaha mamak putik kapas nih wat korek lubang telinge buleh la... kurek jubur sayfool kuarkan air mani org ke3 leh la.. kahkahkah

nih nak pesan kat dia....

YAHUDI pun ada yahudi yang baik... tapi orang benci yahudi zionis,
sama macam mamak... ada gak mamak baik tapi mamak 1malaysia atau mamak yg masuk umno taknak masuk MIC tu ramai orang benci.. kahkahkah

baginda® Monday, December 27, 2010 4:05:00 PM  

tambahan...

cina CSL yang terang2 tolok negara islam sapa yang minat kat dia? mamak umno jugak.. kahkahkah

tukang kata,  Monday, December 27, 2010 4:36:00 PM  

Bro Isa bila mau bukak topic ISA SAMAD jadi pengerusi FELDA

Anonymous,  Monday, December 27, 2010 4:58:00 PM  

mamak memang anti melayu.kalau sokong melayu maknanya bukan mamak tapi anak haram mana ka yang depa bela.ni mamak yang cakap hindu[tamil]di rumah.

kalau yg campur peranakan itu ok.mereka anti mamak.
bila ada pergaduhan dgn hindu n mamak, barulah mai buat baik dgn melayu.
jangan pecaya depa.depa ulaq jingga.jumpa ulaq dgn jumpa mamak cepat pi cium ulaq.mamak lagi bahaya.keling ngok-ngak.

depa punya pekerja dan tukang masak ramai hindu,tokey mamak paria ni suruh berlakon jadi islam,pakai kopiah/songkok,nama melayu.


org melayu pun satu, cuba boikot kedai mamak pi tolong org melayu.
baru mamak sedaq diri.

mamak kalau cakap sama-sama depa,akan kutuk melayu kau-kau punya.

omaq,  Monday, December 27, 2010 6:05:00 PM  

bro isa,lu jangan amek pot la hati kapas nih..da kna ayaq guna2 mamak nasi kandaq la tu...tak pun jin mamak yg dok kencin berak lam periok kari mmk nasi kandaq tu dok lambai2 dia ...hahaha...tiap pagi makan roti teloq pnoh taik ayam,tengahari makan nasi kari kambing yang HINDU tukang masak mmk tu masak,petang mkn mi goreng mmk campur tahi aym(telur tak basuh beb...)mlm pulak kena taik ayam lagi....psai tu ati dah zulmat...Kunun kedai mamak ada ayt qursi ngan 1000 dinar gantung besaq2 kat dinding bila chck kt bwh kaunter ada tokong patung gajah siap bagi pakai kalung bunga melur lagi...chck kt penjuru kedai plak trgantung buah kundoq ikat ngan kain merah.tak caya cuba ushar kt skitar jln Ipoh n sentul. klu kt pnang tengok kt pitt street,chulia street,pnang steet n chowrasta...mmk line clearpun aku dh masuk kt tmpat masak dia kotoq mcm jamban...

Cuma satu kesdai mamak ja yang aku yakin halallan toyibban.lu tau kat mana...restoran mmk thaqwa kt sri gombak n cwngn2 dia...ni psai aku dh chck sndiri....

Waris,  Monday, December 27, 2010 6:06:00 PM  

Tumit kaki mamak bersih? Pooodaahhh...

Pasal tu aku tak mkn roti canai mamak sebab dia gentel tepung dgn tumit kaki. Kau org cuba imagine mcm mana rupa tumit kaki mamak. 7 hari 7 mlm aku tak lalu mkn.

Uweeekkk!!!

Waris,  Monday, December 27, 2010 6:18:00 PM  

Lagi satu aku terimagine mcm mana rupa tumit kaki mamak papa gomo & mamak parpu kari sdg menggentel tepung roti canai. Eeeee... geli aku wei... Alamat tak makanlah aku mlm ni.

Ya Allah ya Tuhan ku...Kau hilangkanlah ingatan ku terhadap rupa bentuk tumit kaki mamak2 lahanat ni dan kembalikanlah selera makan ku... Amin Ya Rabbalalamin.

chor,  Monday, December 27, 2010 6:45:00 PM  

Kalau nampak mamak melintas jalan kaki aku otomatik tekan pedal. Moyang aku pesan antara yahudi dengan mamak, langgar mamak dulu. Tak tau apasal?

nana tanjung,  Monday, December 27, 2010 7:10:00 PM  

Hang pa cakap la apa pun , melayu pure memang bodoh dan sentiasa akan diperbodokan. Takkan ada melayu pure yang akan perintah negara ni.
Kalau BN terus memerintah , najib bugis atau muhyidin jawa akan perintah. Kalau PR menang, mamak Anwar akan perintah. Takat sembang deraih kat sini boleh la ....

Isa Monday, December 27, 2010 8:20:00 PM  

hati kapas;

deyyyy... mamak..!!!!

lu jawap dulu soalan gua... "Apa jasa mamak kat malaysia ni..."

Uli tepung roti canai pakai tumit kaki... gua pernah dengar cerita tuuuu.... bersihkah...????

muakakakakaaaaaa....

Isa Monday, December 27, 2010 8:23:00 PM  

baginda;

mamak sokong umnoapco daaaa... sebab ada kepentingan beb... kalau PR menang PRU nanti... lu akan tengok diorang punya cornering membodek kerajaan PR pulak...

Sebabnya itu dah sememangnya perangai diorang... sifat bermuka-muka dua tiga talam... hahaha...

Isa Monday, December 27, 2010 8:24:00 PM  

Mohamadazhan;

hehehe... gua tak mengamok, tapi sengaja provoke mamak yang pengotor nih...

Isa Monday, December 27, 2010 8:24:00 PM  

pisangmalaysia;

boikot restoran mamak bro...

Isa Monday, December 27, 2010 8:26:00 PM  

tukang kata;

gua dah draft sikit2, pelik aaarrr... sang penyamun/perasuah yang ada track record jaga felda...

ishhh...ishhh...ishhh...

Isa Monday, December 27, 2010 8:28:00 PM  

omaq;

gua takda hal bro..., cuma syok2 melayan komen dia yang tak berasas tu... siap ugut pasal PAS...

tak relevan langsung...

Isa Monday, December 27, 2010 8:29:00 PM  

Waris;

gua sokong lu... gua pun pernah dengar cerita uli tepung pakai kaki ni...

memang pengotoq betui...

Isa Monday, December 27, 2010 8:29:00 PM  

chor;

gua pun nak tau jugak sebabnya bro.... hahaha...

Isa Monday, December 27, 2010 8:30:00 PM  

nana tanjung;

gua pun dah bagitau dalam blog nih.... melayu mana ada yang cerdik bro... juara segala juara negatif... ahaksss...

jai,  Monday, December 27, 2010 9:11:00 PM  

Woi hati kapas@hampas!!!

Islam jenis apa mamak2 kat Malaysia ni kalau bulan puasa pun korang belasah buka kedai jugak???

Siap jadi 'pot' tuuu...

Takkan duit punya pasal sampai bulan puasa pun korang tak tau nak hormat???

Dah kemaruk duit sangat ke mamak2 kat Malaysia ni???

Kah kah kah...

Isa Monday, December 27, 2010 9:16:00 PM  

jai;

gua dah tembak dalam n3 terbaru... kah..kah..kah...

islam cara mamak...

Anonymous,  Monday, December 27, 2010 9:48:00 PM  

Woii Nana Tanjung Bodo cam Lembu.
Melayu rumpun besar (melayu deutro dan malayu Proto) dan pecahannya melayu bugis, melayu jawa, melayu banjar, melayu acheh DLL...
Macam INDIA gak ada yg India telegu, India malayalam, Kannada dan Indiya Mamakkkkk.
Macam CINA ada yg cina hakka, cina teawchu, hokkien, cina hailam.

BODOH LEMBU punya NanaTanjung diatas. Phuihh...pigirah....podah....poodee

julaqhirang

Isa Monday, December 27, 2010 9:53:00 PM  

julaqhirang;

jangan dilayan sangat gang mamak nih... diorang bukan tau apa pun pasal tanah melayu nih... yang diorang tau ampu dan bodek jer....

relax bro...

chor,  Monday, December 27, 2010 11:11:00 PM  

Isa,

Moyang aku citer.

Cina Kaya = Kerja kuat.

Melayu Kaya = Jual Tanah Pesaka (kerja malas. isap candu. dapat duit jual tanah enjoy kat cabaret)

Keling = turun bukit kayoh basikal (stim todi)

Keling muslim AKA mamak = Kuat mengampu, tikam kawan. Yang paling aku benci kalau depa dah kaya/pangkat besar = jalan buntut jadi tonggek/tangan mengepak/sombong! macam siallllll!

Moral: Jangan bagi muka pada mamak!

Isa Monday, December 27, 2010 11:26:00 PM  

chor;

Moyang lu punya fakta... ada logiknya bro....

gua setuju sangat2... hehehe..

gua nak up dalam blog.. ok.. ke..???

tukang kata,  Tuesday, December 28, 2010 4:11:00 PM  

Bro Isa lu tau apa pasal najib mongolia lantik isa samad jadi pengerusi felda, kan la ni kelapa sawit mahal satu tan dah lapan ratus jadinya taruk jer penyamun baru boleh rembat duit felda lepas tu macam biasa gula gulakan peneroka bagi bonus kan felda ni semua melayu, mamak tarak dalam felda jadinya senang la nak pebodoh depa ni bila orang tanya mana pi keuntungan felda hilang jawabnya "BIASA BRO KAN PENYAMUN JADI TOKEY"

Anonymous,  Saturday, January 01, 2011 2:14:00 AM  

salam bro.

komen aku ni lewat skit. aku baru je ade time nk belek2 blog pasal sibuk hal2 duniawi. tapi next episod aku rasa bro tak perlu layan lagi komen2@email2 picisan mcm tu. aku rasa mcm emo yang kosong. kalau emo yg sarat berisi hujah takde hal. mcm pandangan budak2 tadika je.

p/s : emo = emosional

selamat tahun baru. moga sekeluarga dirahmati Allah sokmo.

master Friday, January 28, 2011 3:44:00 AM  

Gua suka..gua suka..gua suka...

teruskan usaha murni ni...boikot terus mamak dan hantar mereka pulang ke india kerala new delhi atau mana saja..asalkan tiada di malaysia ni..

ptuih..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP