IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cabar Dedah Rakaman Audio Pompuan Simpanan..???

>> Friday, December 03, 2010

Dalam pendedahan isu Duit juta2.. Simpan bini orang, ada yang mencabar kalau ada rakaman dedah jelah... hahaha...

Weiii.. lu orang ingat ini umnoapco punya fitnah ke... ??? buat cerita gempak... bila minta bukti...??? Hampehhhhh.... Haraaaammmmm.... takda pun...

Gua baru cucuk jarum cerita tu... member gua pulak dah upload rakaman audio, pi dengar kat blog edyesdotcom itu baru 9 minit punya rakaman beb...

Lepas ni.. jangan pula ada yang mencabar suruh letakkan bukti lain pula, sebab yang mencabar tu pun takda teloq... berani cabar orang tapi tak berani letak nama (tanpa nama) walau nama samaran sekalipun... kan ke jenis bangang melantun2 tu... hahahaha....

Ok... gua serius ni beb... sebenarnya tak boleh dedah lebih2 sebab perkara ini masih berjalan di mahkamah syariah, jadi kena hormatlah sikit. Lagipun kami ini (gua, edyesdotcom dan baginda reformasi) takda ilmu kebal macam blogger umnoapco, lagipun mamat malaun tu kroni kuat umnoapco... Rais Yatim dengan Auw..Auw... anytime jer... petik jari beb....

Lu orang sedap tidoq peluk anak bini, kita orang peluk apa...??? so.. tak payah laaaa.. lu orang nak bagi pepatah.. "kalau takut di lambung ombak jangan berumah di tepi pantai" atau "kalau takut jangan berbicara soal perjuangan" perghhh... macam sial punya pepatah... ezam mat noor pun kantoi dengan ayat tu... hahaha...

Sebab itu ayat orang bodoh yang tak berapa cerdik... dah tak relevan dengan perjuangan kecil-kecilan macam ni.... kah..kah..kah...

Samalah juga... kalau nak mencuri... janganlah mencuri kat kedai runcit Pak Mat... berapa sen jer... yang boleh rembat, lebih baik merompak duit air rakyat selangor.. juta2 tuuuu.... kalau kena tangkap atau kena tembak mati pun berbaloi-baloi... hukumannya sama jer... tapi perompak air selangor ni kompom tak kena hukuman sebab pakai kabel bawah tanah beb...


Haaaa... jangan lupa 5hb Desember - Ahad ni... ramai2 rakyat Selangor berkumpul di Masjid Negara, menentang perompak air rakyat Selangor yang tamak haloba nih....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP