IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Adun Selising Zina : Jawap Tuduhan.

>> Thursday, December 23, 2010


Geng2 Blogger umnoapco... ghairah mencabar Adun Selising - Drs Saipul Bahrin Mohamad untuk buat laporan polis dan menyaman mereka bagi menafikan tuduhan berzina dengan isteri seorang guru (isteri orang) dalam koc keretapi suatu masa dulu.

Gua dah publish kisah ini dua hari lepas, malah di utarakan pula oleh beberapa blogger pro pakatan seperti Bridget MP Segambut dan Mountdweller.

Tujuannya bukanlah hendak memanaskan isu lapuk dan fitnah ini, gua yakin para penyokong pakatan rakyat tidak akan mudah tertipu dengan dakyah dajjal dari cybertrooper puak2 umnoapco yang memainkan isu ini dengan tujuan merosakkan imej dan reputasi PAS sekaligus menyerang Kerajaan Negeri Kelantan.

Yang amat di kesali pelbagai celaan dan nista ditujukan kepada TGNA sehingga melabelkan seolah-olah setaraf dengan paderi kerana boleh mengampunkan dosa manusia.

Jika sebelum ini dalam beberapa bulan lepas puak2 laknat tu... hanya menyampaikan fitnah tuduhan tanpa sebarang bukti... tetapi kini sudah ada bukti tuduhan berupa video klip. Maka dengan itu adalah wajar bagi pihak yang tertuduh mengambil tindakan membuat laporan polis dan sekaligus memfailkan saman fitnah terhadap individu2 terbabit termasuklah blogger2 umnoapco yang selama ini melalak minta di saman jika perkara ini tidak benar.

Apa yang gua kesalkan sebelum ini adalah sikap berdiam diri PAS dan Adun Selising dalam isu ini, sedangkan ianya hangat di provoke dalam Blog dan FB puak2 tersebut, sedikit sebanyak ianya pasti mengoyah keyakinan pembaca terhadap PAS dan Adun tersebut. Seperti mana pepatah melayu yang layu ini.... "Kalau diam tandanya setuju". Jadi adakah PAS bersetuju dengan tuduhan tersebut....???? 

Alhamdulillah.... hari ini Adun Selising telah menjawap segala pertuduhan tersebut, dan gua amat berharap beliau dapat sekolahkan dan memberi sedikit pengajaran kepada puak2 yang terlibat supaya berhati2 dari membuat fitnah.

Seperti yang telah di lakukan oleh Khatib Solat Jumaat di Penang yang di tuduh mendoakan L.G. Eng.... akhirnya puak2 pemfitnah akhir zaman ini telah berhadapan dengan tindakan saman..... yeahhhh.... baru diorang ada akai kot....

Dan kalau nak saman pulak..... tolong saman ratusan jutaan hengget... biar menanah juboq puak2 tu... kecuali parti haramjadah laknat umnoapco yahudi laknatullah tu sanggup tolong bayarkan.... hahahaha....., Mari kita lihat.... mulut siapa yang nak kena cili api dan siapa pula yang kena sula......!!!!!!!!

Saman.... jangan tak Saman....!!!!!

3 IkutSukaLu...::

Watan,  Thursday, December 23, 2010 10:57:00 AM  

Salam,

Sejak bila Utusan beri peluang ni? Musykil...musykil.....apapun diharap YB Selising saman cepat - cepat ...sivil dan syariah..biar Papa Gomo jadi mama gomo dan papa kedana!

Anonymous,  Thursday, December 23, 2010 1:16:00 PM  

BRO ISA

Bila lagi adun ni nak saman? Bro ISA tolong la bakarkan sikit ADUN ni suruh saman baru nampak real.

kalau tak saman nanti goyang pulak pengikut PR.

buyen Saturday, January 15, 2011 3:19:00 PM  

Bodoh!!!anjing je caya cite engko??cite ko dr awl2 lg da karut!!!!!!!!!!!
CARI KT TEMPAT LAEN XJUMPA,CARI & JUMPA DALAM KERETAPI? HOI BODOH!! KO INGT KERETAPI LEH SEKAT MCM TU JE KE?NAIK CARI DALAM KERETAPI TGH BERGERAK?ENGKO NI SUPERMAN KE?
*DI TUJUKAN KEPADA VIDEO KLIP PENGAKUAN TRSEBUT

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP