IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

18 Januari Dia Kembali Lagi... hahaha..

>> Wednesday, December 01, 2010

Apa la... gua punya informer kat Kelantan tak boleh pakai langsung, memang nak kena sekeh dengan gua nih..., gua kalau nak sekeh menyekeh nih gua buat face to face beb... takda pasal gua nak sekeh kepala orang lepas tu cabut lari macam mamat botak misai macam tanglung tu.... harap nama persatuan jer gah... tapi teloq...??? lebih baik bagi kat anjing jer... muakakakahhhhh...

Last update dari informer gua pasal Ibrahim Ali Tenat. Lepas gua publish cerita tu... tunggu punya tunggu dia punya latest info tarak bhai..., ntah mati ke... hidup ke... si Ibrahim Ali... gua pun tak tau, sembilan hari beb gua menunggu latest info dari tarikh publish cerita tu... baru sekejap tadi gua terbaca kat MalaysianInsider... Ibrahim Ali akan buat comeback setelah 3 bulan berehat selepas pembedahan jantung.

Perggghhh... sembilan hari beb.. baru dengar cerita... kahkahkah... hidup lagi rupanya.... Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya ada juga bahan lawak sarkas untuk memeriahkan dunia politik Malaysia nih... welcome back bro... 18 January 2011 nanti kita cerita lagi ekkkk... sunyi aarrr... sejak lu menyepi.. gua takda bahan blogging beb..


Berbalik pada informer gua tadi..., tengah syok gua menaip nih.. dia hantar mesej (sms) kat gua..., idup lagi rupanya... gua ingatkan dah kat hospital akibat gegaran otak... ngeeeee..., informer gua sms pasal cerita orang kahwin..??? apa barang cerita pasal orang kahwin kat gua... kalau nikah ijab dan kabul ok jugak..., katanya kecoh pasal 3 beradik kahwin serentak kat kampung dia di Negeri 9, ni mesej dia kat gua..;

Bro... gua ada cerita baik punya kisah kat kampung gua minggu lepas...
3 beradik kahwin serentak bro.., malam pengantin maknya check dari bilik ke bilik.
Bilik anak Pertama : Dia dengar anaknya ketawa.
Bilik anak Kedua   : Dia dengar anaknya menangis.
Bilik anak Ketiga   : Dia tak dengar apa2.. Maknya berasa hairan.. kenapa senyap jer... takan tidor..

Keesokkannya.., seawal pagi sebelum semua menantu jantannya bangun, maknya telah bertanya kepada anak2 perempuannya one by one, face to face;

"Kenapo ekau ketawo semalam"..???
Jawap si anak pertama: "Gelilah makkkk.... "
"Haaa.. ekau pulak kenapo menangis"
Jawap si anak kedua: "... Sakit makkkkk..."
"Ekau yang mak hairan... kenapa mak tak dengar apo2... sonyap yeooo...???
Jawap si anak ketiga: "Camna nak bunyi mak... kalau benda tu kat dalam mulut....."

Hahahahahahahahahaaaaaa......... Soriii..... aaarrr... ini kenyataan beb...

Bermula Januari 2011 semua murid sekolah tahun satu (umur 7 tahun) akan mula belajar pendidikan seks... sebelum guru2 tahun satu mula mengajar... biarlah gua mulakan dulu... hahahaha.... - Berita Hairan.

Gua hanya menyahut seruan Kerajaan jer..., so.. jangan salahkan gua..

11 IkutSukaLu...::

Pue,  Wednesday, December 01, 2010 6:15:00 AM  

mmg layak menjadi guru pendidikan seks....hahaha

salamat_sabtu Wednesday, December 01, 2010 8:15:00 AM  

Har...Har...Har...

mmg mndidik sguh...

sekamar rindu Wednesday, December 01, 2010 10:03:00 AM  

salam..tuan,

saya sangat suka akan blog tuan..

tu saya promosi blog tuan di blog saya..( boleh kan?).

Prof. Era Pasca Wednesday, December 01, 2010 11:11:00 AM  

tergamak2 terbeliak sat bijik mata... kahkakhah ahad nih turun tak?

npc Wednesday, December 01, 2010 12:17:00 PM  

tuan ISA, ambo raso la silap ari bulan anak murid ajor ibumurid (cikgi)....satu ari sorang cikgi suruh muridnya buat peta jln ke rumah murid itu. murid tu kata, dr skolah ni cikgu gi terus kemdian bengkok 90% pas tu terus lg cikgu jumpa 2 batu kuari besaq. lps tu rumah saya!

Riana Qistina Wednesday, December 01, 2010 12:25:00 PM  

ish ish...mmg selari dgn arus perdana ko nih...aku pon nak sahut usaha kerajaan ni lah...

apa nak heran..dunia semakin moden

khairulmarhaen Wednesday, December 01, 2010 2:33:00 PM  

hahaha...mmg lawak laa pendidikan seks yg lu ajar.hahaha

tungkaran hati.blogspot Wednesday, December 01, 2010 3:55:00 PM  

Perjuangan PAS lebih bermaruah tanpa PKR dan DAP.
Keujudan PAS dalam PR hanya sebagai Babi tunggangan sahaja.
Tak percaya? Tanyalah sama Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Wednesday, December 01, 2010 4:08:00 PM  

salam
bro pagi tadi gua baca surat kabo ,surat kabo tu masih tulis dato.. bukan ke dah kena tari balik

MOH KEMBARA Wednesday, December 01, 2010 8:10:00 PM  

Salam, tahun depan tak yah boh 18x kat memana, open baa.

Anonymous,  Thursday, December 02, 2010 7:07:00 PM  

woi tungkaran hati... pendapat lu keluar dari bawah tumit ke???? pukimak betul la lu ni samakan pas macam babi..... lu ingat lu sapa ha? amno yang hina pon hanya tergamak kata 'kuda tunggangan ' bukan macam lu.... chibai pundek wakrak punya banjar sial!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP