IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Wooiiitt... Siamang Melaka... Lu Failed English.

>> Tuesday, November 02, 2010

Ha...ha..ha... bagi gua gelak guling2 dulu...., lepas baca nih... giliran lu orang pulak gelak guling2 sambil makan asam pedas melaka.... hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

Lagi sekoq Siamang atau Baghal puak Haramjadah yang syok sendiri... kih...kih..kih..., gua katakan syok sendiri pasal masuk bakul lepas tu sendiri angkat... takan gua nak katakan seorang Ketua Menteri Melaka Pembohong Besaq kot... ha..ha..ha..

Inilah rupa siamang Melaka yang "failed bahasa inggeris"... macamana boleh jadi Ketua Menteri Melaka pun gua tak tau laaaa.... mungkin sebab bagi rasuah untuk jawatan tu kot... hahahaha....

MELAKA 16 Mac - Melaka kini boleh diiktiraf sebagai negeri maju 2010 selepas memenuhi semua kriteria yang ditetapkan oleh Pertubuhan Kerjasama Ekonomi dan Pembangunan (OECD) yang berpangkalan di Paris, Perancis.

Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam berkata, OECD berpuas hati dengan prestasi Melaka apabila berjaya memenuhi kesemua 32 indikator yang telah ditetapkan bagi memenuhi hasrat Melaka untuk diiktiraf sebagai negeri maju tahun ini.

"Tiada takrif sebenarnya untuk negeri maju kerana ia bergantung kepada penerimaan rakyat. Bagaimanapun, segala kriteria yang ditetapkan oleh OECD telah berjaya dipenuhi oleh Melaka dan OECD mengiktiraf pencapaian kita," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di Paris hari ini.
Ada ka... patut seorang KM boleh buat kenyataan kononnya OECD iktiraf "Melaka Sebagai Sebuah Negeri Maju"... perghhh... kenyataan KM penipu dilaporkan oleh suratkhabar penipu... elok sangat dah tu.... sambung gelak guling2 lagi .. siap geli celah kangkang sekali..


Lu orang perhatikan betul2 macamana rupa KM ni... apabila OECD menafikan kenyataan tersebut....

KUALA LUMPUR, Nov 2 — The Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) has confirmed that it had not endorsed Malacca’s developed state status, despite the declaration by Prime Minister Datuk Seri Najib Razak made during a grand celebration on October 20.

“The OECD did not endorse the Malaccan declaration, mainly because we are not in a position to do so. “As I tried to stress in my speech on Wednesday (October 20), there is no official definition of a developed country (at least none that I am aware of) so the OECD are in no position to set the criteria,” he said. - MI
Lagi boleh rujuk di sini -  OECD.  Najib pun kantoi jugak beb... samada sama2 bodoh atau diperbodohkan dengan Siamang Melaka tu... hihihi...

Adoiiiiiyaaaiiiii.... puak parti haramjadah ni memang suka buat orang ketawa laaaa.... dah la.. Bangang.. bila timbul hal macam nih... makin BANGANG berganda2 lah....

Si Bangang manalah yang undi dan pilih bangang2 nih mentadbir negeri dan negara...???? Bikin jatuh kemaluan dan imej negara jer.... tapi apa boleh buatkan dah spesies BODOH melantun2 yang tak boleh di ajar lagi sejak dulu, kini dan selamanya... hahahahaaaaa......

"Melaka MAJU dengan Sekolah Mengandung"....

1 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, November 03, 2010 1:00:00 AM  

adi,

Inilah spesis wakil yg dipilih/dipertahankan oleh umno,utk menarajui melaka 100thn lagi,dah jua toloq,apa benda ni rakyat melaka masih putar teloq dia ni,sungguh bosan dan muak mempunyai KM mcm ni,wahai rakyat melako sodar lagi,tak malukah dgn 1malaysia,malaysia bolehhh.....cencaluk betoi lah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP