IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Terima Kasih, Peringatan Dari Edyesdotcom.

>> Friday, November 19, 2010

Melalui n3 ini... memang gua betul2 berangin dengan sikap cakap tak serupa bikin dari mulut Menteri yang hancing. Malas gua nak celoteh panjang lebar. Harap pembaca yang selalu mengikuti blog gua ini faham apa yang gua maksudkan...

Terima kasih kepada Edyes kerana mengingatkan gua supaya berhati-hati... takut gua akan di sumbat ke dalam ISA kerana keceluparan mengutuk kerajaan serta Presiden MCA teman sekatil umnoApco yang menjadi BONEKA kepada parti MCA.

Baca di sini... dan jawapan gua dalam komen beliau di bawah ini..:

Salam Korban bro;

Thx for the reminder...

Apa yang gua katakan adalah betul pada pandangan gua sebagai seorang rakyat malaysia.

Gua dah jelak dan jijik dengan sikap kera-keraaaajaan malaysia nih... bagi "WARNING" kononnya tidak akan bertolak ansur kepada sesiapa yang menyentuh bab Agama dan Perkauman.

Tapi bila si cina bangsat tu.. menghina Agama Islam, apa tindakan keparat2 keraaaaaajaan tu..

Macam Gampang..!!!!!

Lu orang tengoklah dalam kes Cina Namewee apa kata menteri tu..;
Kita kena tengok fakta kes... Hukuman "Amaran Sangat Keras" memadai... setakat terbit video perkauman tak mengapa... belum jadi macam 13 Mei lagi... kalau jadi lagi saya bagi "amaran lagi"... kata Menteri Amaran Malaysia, Kementerian Amaran Malaysia (KAM) - gua petik dari sini.
Kali ini si sundal pelakon lucah ni menghina perayaan umat Islam, bulan Ogos hari tu, si sundal pelakon lucah ni jugak telah menimbulkan kontroversi apabila mengatakan antara negara yang mengamalkan rasuah terdiri daripada negara yang mempunyai majoriti masyarakat Islam.

KDN tak nak tanya ke... pada pelakon lucah tua ni.. apa yang dia nak sebenarnya dengan menghina Islam, umnoApco janganlah jadi BONEKA MCA.... jangan hanya berani bertindak kepada kaum melayu yang menentang keraaaaajaan jer..., dengan kaum cina lu orang pijak anak semut pun tak mati... teloq masing2 tersentot ke dalam... piiiraaahhhhh...

2 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, November 19, 2010 4:17:00 PM  

AKU Cr Hj Tambrin,

menteri melayu hanya sedap cakap utk melayu,utk sebangsa tapi kalau yg lain mcm toloq mcm mana melayu nak hormati melayu,dah bagi can jadi menteri tunjuklah kuasa keadilan,tapi tak apa next time rakyat jtuhkan dia buat penuh parlimen je jenis wakil mcm ni....

azman kamarul Friday, November 19, 2010 4:18:00 PM  

Takkan lu orang tak tau..depa tu kan bapak segala pembohong...azazil pun kalah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP