IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PKR : JPP... Nak Buat Undi Pos... Biar Benar Beb....???

>> Saturday, November 20, 2010


Firtsly.... gua minta maaf banyak kalau2 gua tersilap baca di sini, sebab gua memang tak ambik pot sangat dengan isu PKR nih... tapi kalau perkara2 bangang yang berlaku.... I like.... hahaha...

Secondly...., ntah la... samada betul atau tidak hanya geng PKR jer yang tau pasal Undi Pos ni.. mungkin ada sesiapa dari geng PKR yang boleh mengesahkannya...??? Takut perkara ini bahan fitnah pulak... tapi masakan pokok boleh bergoyang kalau takda monyet menyundal kat atas pokok tu... hahaha...

Thirdly..., kalau betul cerita ni... maka dengan penuh hormat dan rendah diri..., izinkanlah gua ketawa guling2 dulu dengan keBanganGan sikap JPP-PKR... hahahaha...... mangkuk2 dalam PKR dah jadi semakin... semakin... opppssss... lebih BODOH kalau teruskan ide undi pos nih... wal jahanam al ghuyupppppp... kah..kah...kah....

Mana tak lawaknya beb pagi-pagi buta nih... jikalau sebelum ini berdegar-degar menentang amalan Undi Pos oleh SPR... siap dengan demontrasi jalanan (BERSIH) menentang amalan bodoh ini...


Tiba2 JPP - PKR nak adakan undi pos... ha..ha..ha... apa diorang semua tu dah gilababi ke...??? Gua rasa babi kat hutan pun tak kena sindrom gilababi macam JPP - PKR... bangang bin bodoh melantun-lantun...

Kepada JPP - PKR..., weiiii... kalau SPR dah bodoh tolol bin bangang, lu orang janganlah terikut bangang, sudah2 la.. buat perkara2 bangang semenjak pemilihan parti lu orang bermula, lu orang punya bangang sedikit sebanyak boleh menghakis kepercayaan rakyat terhadap perjuangan PKR tau tak... khususnya Pakatan Rakyat.

Gua yang menyokong Pakatan Rakyat... kadang2 pedih telinga kat port gua melepak, bila member2 umnoapco gua yang totok gileeerrrr.... mengutuk PKR... khususnya Pakatan Rakyat, nak tak nak gua pun tumpang mengutuk jugak lah... sebab perangai pemimpin2 PKR memang terkutuk pun... 

Ishhh... kalaulah rakaman audio RM25 ribu kat Permatang Pauh tu ada pada gua..., dah tentu2 gua upload kan dalam blog nih..., biar semua orang dengar suara siapakah yang mengamok marah2 tu... jangan sampai mamat tu kata... "itu suara macam suara saya, tapi itu bukan saya"... kah..kah..kah.... cissss... perangai buruk umnoapco jugak yang lu orang nak ikut....

Adoiyaaaaiiii.... politik... politik..., kerana gila kuasa dan jawatan, dalam bahasa lembut "bikin manusia jadi kurang waras...." ertikata lainnya... dalam bahasa kasar... "bikin manusia jadi GILABABI..." sama macam ide gila seperti dakwaan tersebut.

2 IkutSukaLu...::

Pue,  Saturday, November 20, 2010 9:44:00 AM  

diorang nk uji ahli pkr prihatin ke x sbnr nyer....kihkih

Isa Saturday, November 20, 2010 9:59:00 AM  

Pue;

Punyalah banyak aduan/tuduhan yang di buat, diorang tak nak pulak buat ujian siasatan.

Hehehehe... atau nak uji tahap bangang JPP kot...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP