IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemuda umnoApco..., Pekida..., Perkasa... Lu orang Di mana...???

>> Thursday, November 18, 2010

Presiden MCA seorang Pelakon lucah terlampau...
teman sekatil umnoApco...
.... hahahaha ....
KOTA BHARU, 18 Nov: Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek sekali lagi cuba mencetuskan isu untuk membelasah PAS semalam apabila mempersoalkan mengapa kebanyakan kedai di Kota Bharu tutup sempena sambutan Aidil Adha.

“Disebabkan Hari Raya Haji, semua kedai nampak tertutup untuk sambutan ataupun ini adalah arahan daripada majlis tempatan? Ia sunyi di Kota Bharu,” soal Chua di Twitter walaupun sememangnya umum diketahui bahawa sambutan Hari Raya Haji di Kelantan dan beberapa negeri lain adalah jauh lebih meriah berbanding Hari Raya Aidilfitri. - Harakahdaily.

Nak katakan pundek haramjadah pelakon porno 1Malaysia nih baru datang dengan tongkang dari Cina.., tapi pernah sandang title Menteri. Maknanya dah lama laaaa... tinggal di Malaysia nih..., kalau dah lama tinggal di Malaysia dan sebagai seorang berpengaruh kenapa malaun nih masih tak paham dengan budaya pelbagai kaum di Malaysia.

Apa niat sebenar Cina bangsat nih... ini bukan kali pertama anak haramjadah sialan pelakon porno nih.. cuba menghina umat Islam. Mana puak2 haramjadah yang lain macam pemuda umnoapco geng kepala lembu..??? mana puak2 haramjadah pekida yang meloncat terlompat kat masjid negara pasal isu nama Allah hari tu...??? mana puak2 haramjadah Perkasa... lu orang tak nak buat Solat Hajat lepas Asar ke.. mohon supaya si cina pelakon porno tu pecah perut.. tak pun mampus kena gelek steamroll sebab cuba mencetuskan isu agama dan perkauman.

Yang paling penting... mana teloq si auw..auw... Hishamkemutdin KDN. apasal lu tak sumbat jer... si celaka cina babi tu ke dalam ISA. Apa yang lu orang diamkan... apa yang lu orang takutkan...

Si umnoApco/bn punya bangsat haramjadah, penakut dengan MCA... jadi pencacai dan boneka MCA... pelakon lucah tu pun lu orang masih simpan dan sanjung lagi... gilababi punya melayu umnoApco...

Bayangkan kalau isu seperti itu keluar dari mulut DAP.... hahaha... first sekali akan melalak si popogomo dan kawan karibnya si parpukari tak masak tu... tapi bila kena pada geng yang sewaktu dengan diorang senyap membisu... kenapa ekkkk...

So kepada pengundi2 parlimen pelakon lucah nih... lu orang berhati-hatilah dan pikir dua tiga kali jer.. tak payah nak pikir beratus kali, PRU kali ini tak payah la.. pangkah si bangsat anak haramjadah pelakon lucah ni lagi... itupun kalau lu orang yang mengaku Islam masih sayangkan Islam...

Tapi kalau dah mentaliti Islam Surat Beranak... tak dapek den nak nolong laeeeiiiii..... hahahaha... sama jer.. speasis dengan pelakon cina lucah tu.... muakakakakahhhhhh....

6 IkutSukaLu...::

Edyes Thursday, November 18, 2010 9:40:00 PM  

mempunyai nama atau blog ISA bukan lesen untuk dikecualikan dari hukuman ISA.

SOI LEK = PORNSTAR GRANPA !!

Isa Thursday, November 18, 2010 9:49:00 PM  

Edyes;

Salam korban bro... pi mampuih la kat diorang, kalau sebelah PR cepat je diorang melompat.

Kalau sebelah diorang, gajah depan mata pun diorang buat bodoh jer...

bangang punya umnoapco...

bestoneoffour Friday, November 19, 2010 12:15:00 AM  

Bukan main lagi marahnye tuan tanah ni yer?

Salam kenal dari seberang.

ccpas,  Friday, November 19, 2010 7:19:00 AM  

kalau ikut tafsiran gambar tu, tangan kanan bagi isyarat masih keras, tangan kiri pulak,nak cari yang sompik kahkahkahkah.... memang chibai punya china!!!!!

Pue,  Friday, November 19, 2010 8:56:00 AM  

PERKASA,PEKIDA dan pemuda UMNO blm blk raya lg la bro Isa... tu diorng xmuncul lg tu....kihkih

Harimau-Menaip Friday, November 19, 2010 1:18:00 PM  

Cina tu konek bolehtahan. Tapi nak kena lancap baru naik (gua tengok video blue dia la..). Lepas tu, banyak cakap lak. Panas je gua bro.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP