IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Masih Nak Bercumbu Rayu... Perpaduang...Perghhh...!!!!

>> Monday, November 15, 2010

Alahaiiii... Ahmad Maslan, lu punya saiko dalam poket seluar budak tadika kemas jelah....masih nak pujuk memujuk PAS masuk bn... apa barang beb..., lu orang kalau dah nak karam... pi mampuih laaaa... tengelam karam sorang2, takan nak nak ikut skrip filem Titanic pulak.... "you jump, I jump".... cukuplah dengan skrip "You help me, I help you"... hahahaha.... bangang melantun2 lah mamat nih....
 “PAS akan lebih baik bersama Umno-BN bukan bersama PKR dan DAP yang tidak sehaluan dengan PAS,” kata Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan ketika dihubungi The Malaysian Insider.
Hidung lu tak mancung, pipi lu pulak tersorong2... masih nak ajak PERPADUANG.... hehehe.... lu sendiri mau ingat laaaa...

Mentang2 lah PKR tengah berkecamuk sekarang nih..., si Zaid Ibrahim pulak tengah meroyan nak tubuh parti baru... so... puak2 umnoApco yahudi laknatullah ni pulak... tanduk setan pun tumbuh laaaa... memainkan peranan untuk cucuk jarum hasutan dan mengambil kesempatan memecah-belahkan Pakatan Rakyat....

Kah..kah..kah.... puak2 umnoApco yahudi melayu laknatullah ni sedang buat lawak sarkas diorang lagi... jom kita gelak guling2 beramai2 dengan kenyataan dari mulut yahudi penipu nih.... hahahaha.....

Weiiii... umnoApco.... nah ambik nih sebijik... pergi main jauh2 dan jangan kacau PAS....!!!! khusus buat Ahmad Maslan...

UmnoApco macam orang Gila Talak jer.... hahahaha....

3 IkutSukaLu...::

pakwe,  Monday, November 15, 2010 2:51:00 PM  

alahai bro...tak yah tunggu si maslan ni..tengok blog2 umno..sibuk kata melayu bersatu..pas umno bersatu..tengok je falshvortex blog azlishukri.....dia punya pandangan pun merapu2 cam aku jugak.. ahahaha

Pak Oncu Monday, November 15, 2010 3:18:00 PM  

Talak Tigo lah tu,,,,, kawin cino buto lahh hahahahahahahaha !!!!!

tungkaran hati.blogspot Monday, November 15, 2010 4:13:00 PM  

PAS akan lebih kuat dan hebat tanpa bekerjasama dengan DAP dan PKR! percayalah.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP