IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Siapa...????

>> Saturday, November 20, 2010


Di Unisel takda Putera Raja yang nak bagi hadiah juta-juta.... hahaha... Tau takpa.... (klik sini).

Persoalannya..., Rosmah dengan rela hati nak undur diri atau sebab pengunduran kerana kontraknya tamat pada February 2011. Daripada tidak dilanjutkan kontrak lebih baik umum undur diri... bijak... bijak...

Jadi pandai2 lah bawa diri..., janganlah jadi pompuan yang terlebih gedik dan terhegeh-hegeh nak menonjolkan diri.... bukan setakat rakyat jer... yang menyampah, menteri2 dan ahli umnoApco pun tengok naik seram bulu roma....

Sebelum Rosmah berundur, terlebih dahulu si Sammy Belloo akan mengundurkan diri pada January 2011... Najib awal2 lagi dah ucapkan penghargaan buat Presiden MIC nih.... hahahaha... (klik sini)

Janganlah pulak bila sampai bulan January nanti.... si sammy ni buat goyang gerudi 360 darjah..... siapa tarak kenal sama ini worang punya cakap...... kah..kah..kah....


Bye... bye... Samy Vellu, lu sudah cukup kaya...., kasi chance sama orang lain pulak mau bikin kekayaan...

1 IkutSukaLu...::

pakwe Saturday, November 20, 2010 9:01:00 PM  

apsal dia duduk masa berucap..aku tengok kat tv..kaki dia tepeleot dek najib ke?? ahahahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP