IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kedah: Niakamahai Punya Menteli...

>> Monday, November 15, 2010


ALOR SETAR, 14 Nov: Sultan Kedah, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah kecewa dengan pihak-pihak yang tidak menghargai sumbangan dan pengorbanan kerajaan negeri membantu mangsa banjir besar baru-baru ini.

"Namun, beta dukacita kerana ada suara sumbang yang tidak menghargai sumbangan dan pengorbanan kerajaan beta serta semua pihak yang terlibat di dalam membantu mangsa banjir," titah baginda.
Wooiii... mangkok2 bn/umnoapco..., lu orang tak faham ke... maksud yang disampaikan melalui titah Sultan Kedah.

Wartawan dari akhbar2 yang di larang buat liputan, apasal lu orang mau kecoh2..., sepatutnya lu orang hantuk kepala kat dinding sebab lu orang semua sengal dan bangang... lain orang cakap lain yang lu orang tulis... spin cerita bukan2, asyik nak menangkan "ketuanan" lu orang jer... so.. sekarang ni baru lu orang ada akai kot....

Kan gua dah cakap... puak2 umnoapco/bn pasti akan mengelupur macam babi kena gelek steamroll.... mulalah keluarkan hujah yang macam sialan... baca di sini.

Syabas sekali lagi kepada Kerajaan Negeri Kedah kerana berjaya mengajar dan tunjukkan sikap kurang ajar kepada umnoApco/bn serta akhbar2 pencacai mereka yang sememangnya KURANG AJAR.

Kesimpulannya:
Dalam zaman serba maju ini, Orang yang kurang ajar haruslah di ajar dengan cara kurang ajar juga.

Bagi gua apa yang MB Kedah (Ustaz Azizan) lakukan ini adalah sebagai isyarat AMARAN kepada media pencacai umnoapco supaya telus dan jujur dalam menyampaikan berita dan membuat laporan akhbar.

Dalam sehari dua lagi MB Kedah pasti akan menarik balik larangan ini. Jika perkara ini berulang lagi... gua yakin dan pasti bahawa beliau sudah mempunyai alasan yang kukuh bagi mengHARAMkan media pencacai yang terlibat dari membuat sebarang liputan berkaitan Persidangan DUN di masa akan datang.

p/s: Dengan ini olang tua... lu olang jangan main2 woooo.... manyiak chengee wooo... sikalang lu olang sudah kena buku dengan ruas.... hahaha.. padan muka lu olang.... wa halap... lain2 nigeli pakatan lakyat akan pollow ini Ustaz... muahahahakakaaaa... wa manyiak silonok... ahaksss.. ahakksss... ahakksss...

Lagi silonok kalau itu menteli koboi sama itu menteli yang kalah itu pilihanlaya mintak maap sama itu Sultan Kedah, kilana cakap manyak musuk... mulut maciam cibai... niakamahai punya menteli... 

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Monday, November 15, 2010 9:41:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Biasakan Bro , bila omputeh marah dia katakan " u wouldn't like when i get agree" omputeh terus tukar jadi INCREBILE HULK tapi lu marah lain pulak pelat nada suara macam cina bukit pulak , lu belajar bahasa cina dgn Laksmana Cheng Ho ke??????????? Bro.

Pak Oncu Monday, November 15, 2010 9:54:00 PM  

Isa,,, CIBAI tu apo,,, cabai ke ??? hahahahahahaahhaah

Pena Jiwa Monday, November 15, 2010 10:33:00 PM  

diorang tu tau cakap je...tu pun cakap tak serupa bikin..hahaha

Isa Monday, November 15, 2010 11:57:00 PM  

hj jamaludin,

Laksamana Cheng Ho.. ada jugak jasa pada Islam.

Tak macam chua soi lek... jasa sebagai bintang porno bn.. hahahaaaa...

Isa Monday, November 15, 2010 11:57:00 PM  

Pak Oncu,

Cibai tu adik beradik tiu na seng... hahaha...

Isa Monday, November 15, 2010 11:58:00 PM  

Pena Jiwa,

Sejak dulu, kini dan selamanya begitu bro... tunggu kojol jer...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP