IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Nak Hasut Ustaz Azizan... Amacam..???

>> Sunday, November 14, 2010


Menteri Besar Kedah

Gua salute dan tabik spring... toink...toink..toink...  dengan ketegasan lu terhadap para wartawan, biar diorang belajar untuk berlaku jujur dalam penyampaian maklumat.

Lagi canteeeik... kalau lu haramkan terus semua wartawan media pencacai umnoapco dari membuat sebarang liputan berkaitan Negeri Kedah. Mampuih pi laaaa... kat depa..., kalau dibenarkan sekalipun, belum tentu berita yang depa siarkan adalah betul dan tepat... jadi eloklah di haramkan terus...

Gua harap, semua Negeri2 Pakatan Rakyat dapat mencontohi ketegasan MB Kedah.... gua sokong 100%.

Nak lebih cun lagi, sinambungan dari tindakan ini... kalau boleh "HARAMKAN" terus penjualan akhbar2 pencacai umnoapco dalam Negeri2 Kerajaan Pakatan Rakyat dan sebagai ganti... edarkan Buletin/Akhbar Kerajaan Negeri kepada rakyat. Sometimes you must be cruel to be kind.... hahahaha...

Walllaweeiii... lu orang bayangkanlah apa kesannya.... kalau boleh buat macam apa yang gua cadangkan ni... perghhhh... sudah pasti puak2 umnoApco yahudi laknatullah mengelupur macam babi kena gelek steamroll... wa cakap lu..... hahahaha....

Jikalau ide ini tak salah dari segi perlembagaan negara mahupun negeri, gua bercadang nak start kereta terus balik Kedah la ni jugak... pagi esok biar gua jadi Setan untuk menghasut Ustaz Azizan supaya terima ide gilerrr... gua, apa macam beb... ok.. ke..???

Biaq habis mampuih umnoApco Kedah.... muakakakakaaaaa.....


Sidang DUN Kedah kecoh wartawan dilarang masuk
2010/11/14 (Berita Harian Online)

ALOR SETAR: Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah hari ini dicemari sedikit kekecohan apabila beberapa organisasi media arus perdana, termasuk jurugambar Kumpulan The New Straits Times Press (M) Berhad (NSTP) dihalang daripada memasuki perkarangan Wisma Darulaman, untuk membuat liputan.

Pengawal keselamatan yang bertugas di pintu masuk Wisma Darulaman memberitahu mereka diarahkan Pejabat Menteri Besar untuk tidak membenarkan beberapa organisasi media tertentu memasuki perkarangan bangunan berkenaan dan membuat liputan sidang DUN yang dirasmikan Sultan Kedah, Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, pagi tadi.

1 IkutSukaLu...::

opisboi Monday, November 15, 2010 8:31:00 AM  

padan ngan muka lembu2 umngok tak dapat buat ulasan..sbb gua panggil depa lembukrna jawapan mrk saya cari makan..serupa macam lembu cari makan juga tapi lembu ada otak tapi tarak akai.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP